Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 19 oktober 2012, 14:50
Janneman Janneman is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 oktober 2012
Berichten: 4
Janneman is on a distinguished road
Standaard Feedback sollicitatie BBL welzijn en zorg

Hallo willen jullie feedback geven over mijn bbl-brief welzijn en zorg en/of hebben jullie verder nog tips hoe dit aan te pakken?
Bij voorbaat dank

---------------------- xx-xx-2012

Betreft:Open sollicitatie baan in de zorg

Geachte Mevrouw, meneer

De reden dat ik u schrijf is dat ik er via uw website achter kwam dat u BBL werkplekken aanbied.

De afgelopen jaren heb ik bemerkt dat ik iets miste in mijn werk.
Door gesprekken met mijn vriendin en een vriend van mij die ook werkzaam zijn in de gehandicaptenzorg en herintegratieprojecten ben ik steeds meer tot de overtuiging gekomen dat ook voor mij een toekomst ligt in de zorg of een aanverwant beroep

Ik ben mij De laatste tijd dan ook steeds meer gaan verdiepen over de mogelijkheden voor mij en wat mij trekt in de zorg.
Dit heb ik onder meer gedaan door te werken als vrijwilliger bij vluchtelingenwerk en daar deze mensen te ondersteunen om hun weg te vinden in de maatschappij.
Tevens heb ik stage gelopen bij ATC in Hardenberg, dit is een leerbedrijf voor mensen met een beperking, doel was om te kijken of het werken met mensen en vooruit te helpen bij mij past en om te zien of ze mij daarin ook accepteren.
Ik moet zeggen dat het mij veel voldoening gaf en ik met een glimlach na het werk naar huis reed.

Wat mij mede bevestigde dat de keuze die ik wil maken de juiste is, is dat de leiding van ATC ook zag dat het werk mij lag, tevens heb ik een competentiescan laten maken waaruit blijkt dat een baan in de zorg mij het best bij mij past.
Wat ik echter nog mis is zijn de papieren voor het werken in de zorg en die zou ik graag door middel van een BBL plek behalen.

Naar de mensen die zorg nodig hebben toe denk ik dat ik door mijn lerarenopleiding een over een goede pedagogische basis beschik.
Daarnaast beschik over persoonlijke kwaliteiten zoals goed kunnen luisteren en analyseren, mensen in hun waarde laten, kan ik goed omgaan met verschillende karaktereigenschappen en voelen mensen zich snel bij mij op hun gemak.
Wat ik de diegene die begeleid moeten worden kan geven is honderd procent inzet en enthousiasme en ik denk ook dat zij daar recht op hebben.


Ik zou het erg waarderen als u mij zou uitnodigen voor een vrijblijvend gesprek om mijn motivatie verder toe te lichten


Met vriendelijke groet,

xxxx
Met citaat reageren
  #2  
Oud 19 oktober 2012, 18:18
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Lees de spelregels eens, met name punt 2: http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=23
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatie voor persoonlijk begeleider in de zorg. Graag feedback ingrid136 Sollicitatiebrief en cv 4 12 mei 2011 15:04
Open sollicitatie. Graag feedback mineiroca Sollicitatiebrief en cv 8 30 november 2010 15:07
Wie wil er naar mijn open sollicitatie voor een BBL helpende zorg en welzijn kijken Margha Sollicitatiebrief en cv 6 24 november 2009 09:09
Open sollicitatie zorg en welzijn celle013 Sollicitatiebrief en cv 2 7 juni 2009 11:52
Feedback gevraagd open sollicitatie plotiemoos Sollicitatiebrief en cv 4 11 mei 2009 10:40


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon