Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 23 oktober 2006, 23:15
visser visser is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 23 oktober 2006
Berichten: 1
visser is on a distinguished road
Standaard sollicitatie als HBO-er

Naam instelling
T.a.v. de heer
Postbus
Plaats


Woonplaats, 24 oktober 2006,


Geachte heer………….,


In de krant van zaterdag 21 oktober 2006 heb ik uw advertentie gelezen waarin u op zoek bent naar een HBO-er ter versterking van de afdeling ……………... Ik zou graag ik voor deze betrekking in aanmerking komen, omdat deze vacature mijns inziens perfect aansluit bij mijn ervaring.

Ik ben momenteel als ……………… werkzaam bij ………….. in …………... Mijn dagelijkse werkzaamheden bestaan onder meer uit het samenstellen en controleren van jaarrekeningen en subsidie afrekeningen. Daarnaast ben ik als relatiebeheerder het aanspreekpunt voor de cliënten voor de meest uiteenlopende vragen, die zelfstandig dan wel in overleg met collega’s van andere disciplines worden afgehandeld. Ik verricht werkzaamheden voor diverse cliënten uit verschillende branches zoals gezondheidszorg, maatschappelijk werk, handelsondernemingen en winkelbedrijven.
Het plezier dat ik heb gehad in dit werk, maar vooral ook de prettige samenwerking met collega’s resulteerden in een goede beoordeling.

Voor verdere gedetailleerde achtergrond informatie verwijs ik u naar mijn curriculum vitae.

Met vertrouwen zie ik uw uitnodiging voor een nadere kennismaking tegemoet.


Met vriendelijke groet,



Naam briefschrijver





Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 24 oktober 2006, 08:28
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatie als HBO-er, graag commentaar

Beste Visser,

Hierbij wat tips, in rood, om je brief te verbeteren.

Succes. Groeten van Hetty

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door visser Bekijk bericht
Naam instelling
T.a.v. de heer
Postbus
Plaats


Woonplaats, 24 oktober 2006,

Betreft: ......... hier naam van de vacature vermelden


Geachte heer………….,


In de krant van zaterdag 21 oktober 2006 heb ik uw advertentie gelezen waarin u op zoek bent naar een HBO-er ter versterking van de afdeling ……………... Ik zou graag ik voor deze betrekking in aanmerking komen, omdat deze vacature mijns inziens perfect aansluit bij mijn ervaring. Met grote belangstelling las ik in de .... krant uw vacature voor ...... Een functie die perfect aansluit bij mijn werkervaring.

Hier uitleggen waarom de baan perfect aansluit bij je werkervaring en waarom je de baan graag wilt hebben. De werkzaamheden in je huidige beroep kun je in je c.v. verwerken. Het gaat erom dat je duidelijk maakt wat je mogelijke nieuwe werkgever van jou kan verwachten.Ik ben momenteel als ……………… werkzaam bij ………….. in …………... Mijn dagelijkse werkzaamheden bestaan onder meer uit het samenstellen en controleren van jaarrekeningen en subsidie afrekeningen. Daarnaast ben ik als relatiebeheerder het aanspreekpunt voor de cliënten voor de meest uiteenlopende vragen, die zelfstandig dan wel in overleg met collega’s van andere disciplines worden afgehandeld. Ik verricht werkzaamheden voor diverse cliënten uit verschillende branches zoals gezondheidszorg, maatschappelijk werk, handelsondernemingen en winkelbedrijven.
Het plezier dat ik heb gehad in dit werk, maar vooral ook de prettige samenwerking met collega’s resulteerden in een goede beoordeling. Je schrijft: het plezier dat ik heb gehad in dit werk...... Moet de werkgever die dit leest hieruit opmaken dat je dit werk niet meer doet, dus dat je zonder werk bent? Uit je eerdere schrijven heb ik juist het idee dat je nog aan het werk bent. Wees duidelijk!

Voor verdere gedetailleerde achtergrond informatie verwijs ik u naar mijn curriculum vitae. Voor informatie over mijn opleiding en werkervaring verwijs ik u naar mijn c.v.

Met vertrouwen zie ik uw uitnodiging voor een nadere kennismaking tegemoet.


Met vriendelijke groet,



Naam briefschrijver





Bijlage: curriculum vitae
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
open sollicitatie - ben Duitse monika-f Sollicitatiebrief en cv 13 8 maart 2007 16:12
Bezieling en Geboorte Darluz Loopbaanvragen 34 18 oktober 2006 16:35
HBO --> Leraar Spaans 2e graad Docent Opleiding kiezen en volgen 0 25 januari 2006 15:00
Sollicitatie als preventieadviseur bij een spoorwegmaatschapij Silk Sollicitatiebrief en cv 5 28 augustus 2005 00:21


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon