Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 2 september 2007, 14:22
lagraauwr lagraauwr is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 september 2007
Berichten: 2
lagraauwr is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief teamleider bovenbouw voortgezetonderwijs, feedback please!

...............


Betreft: vacature teamleider team kaderberoepsgerichte leerweg

Den Haag, 3 september 2007

Geachte heer ?,

Als u op zoek bent naar iemand met leidinggevende kwaliteiten, goede sociale vaardigheden, doorzettingsvermogen, accuratesse en innovatieve kracht, dan ben ik degene die u zoekt.

Van 1 juni 2007 tot aan het einde van het cursusjaar heb ik werkervaring opgedaan als teamleider a.i. Hierbij heb ik ontdekt dat ik het vooral erg leuk vindt om mensen te inspireren en te stimuleren bij hun werkzaamheden.

Met veel plezier doceer ik reeds zeven jaar het mooie vak economie en ben ik vier jaar in dienst bij het Wellantcollege. In deze jaren ben ik erg actief geweest bij allerlei projecten die een goede bijdrage hebben geleverd aan het natuurlijk leren zoals wij die op >>>>>Westvliet kennen. Hierbij is de missie en de visie dat bij het Wellant centraal staat constant de grondslag geweest.

Ook bij mijn afstudeerscriptie was dit het geval. Het onderwerp van mijn afstudeerscriptie was vakkenintegratie en uniformiteit. Hierin heb ik een aantal knelpunten onderzocht en heb ik getracht om hiervoor innovatieve oplossingen te ontwikkelen.

Omdat ik deze functie al enige tijd ambieer ben ik dit jaar begonnen met de opleiding management, economie en recht (MER) aan de Haagse hoge school. Deze opleiding leidt mensen op tot professionele en kundige managers. Natuurlijk ben ik buiten deze studie ook altijd bereid om de nodige opleidingen vanuit het Wellant te volgen.

Voor een compleet overzicht van mijn opleiding en ervaring verwijs ik u naar bijgevoegd curriculum vitae. Graag zou ik de gelegenheid krijgen om mijn sollicitatie nader met u te bespreken.

Hoogachtend,

....................

Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 2 september 2007, 15:10
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief teamleider bovenbouw voortgezetonderwijs, feedback please!

Beste Lagraauwr,

Uit je brief komt niet naar voren waarom je juist bij deze school wilt werken en waarom je van baan wilt veranderen. Hierdoor is je brief niet compleet.
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 2 september 2007, 15:12
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief teamleider bovenbouw voortgezetonderwijs, feedback please!

Hallo,

Dat klopt hoor, want ik werk er al. Het is zowel een interne als een externe sollicitatie. Had ik er even bij moeten zetten!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief teamleider (interne vacature) Rijo Sollicitatiebrief en cv 5 18 oktober 2008 13:12
Sollicitatiebrief verzorgende IG: graag feedback Silvia1 Sollicitatiebrief en cv 3 1 juni 2007 18:47
Feedback op sollicitatiebrief JSchroeder Sollicitatiebrief en cv 1 16 augustus 2006 17:09
Feedback sollicitatiebrief stage kinderdagverblijf jennifer Sollicitatiebrief en cv 2 10 mei 2006 00:01


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon