Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 8 oktober 2008, 22:24
Meike Meike is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 april 2008
Berichten: 6
Meike is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Administratief medewerker rechtbank

Na het behalen van mijn opleiding kon ik direct aan de slag bij dit bouwbedrijf. Ik werk er nu 3 jaar en ben toe aan iets niets! Ik kwam deze vacature tegen en het sprak me enorm aan. Zie hieronder de sollicitatiebrief. Op en/of aanmerkingen zijn meer dan welkom !


Met belangstelling heb ik op uw internetsite de vacature gelezen waarin u aangeeft op zoek te zijn naar een vakgericht administratief medewerker. Via deze brief wil ik graag reageren op deze functie.

Momenteel ben ik werkzaam als directiesecretaresse bij een bouwbedrijf. In deze functie verricht ik diverse secretariële- en administratieve werkzaamheden voor de directie. Geen doorgroeimogelijkheden en gebrek aan uitdaging zijn de redenen dat ik op zoek ben naar een andere baan. Daarom lijkt het mij de juiste tijd om in een nieuwe werkomgeving nieuwe ervaringen op te doen en mezelf verder te ontwikkelen.

De functie als administratief medewerker bij de rechtbank spreekt me aan omdat ik op zoek ben naar een nieuwe uitdaging met doorgroeimogelijkheden. Tevens sluit hij goed aan bij mijn wensen en werkervaring.
Ik verwacht op grond van mijn ervaring en geďnteresseerde instelling, binnen de afdeling strafrecht een goede bijdrage te kunnen leveren.

Ik heb goede sociale en contactuele eigenschappen, ervaring met geautomatiseerde systemen en ben in staat om zelfstandig te werken. Representatief, accuraat, flexibel en leergierig zijn ook enkele persoonlijke eigenschappen welke mijn functioneren ten goede komen.

Uiteraard ben ik bereid mijn motivatie toe te lichten in een persoonlijk gesprek. Voor nadere informatie verwijs ik u naar bijgevoegd curriculum vitae.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 9 oktober 2008, 14:58
Henk
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief Administratief medewerker rechtbank

Je onderbouwt je kwaliteiten niet met voorbeelden. Heb je bij een rechtbank wel doorgroeimogelijkheden? Dat betwijfel ik zeer omdat de overheid erg formalistisch is. Succes!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 9 oktober 2008, 22:30
Ri@nne Ri@nne is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 405
Ri@nne is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief Administratief medewerker rechtbank

Hallo Meike,

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Meike Bekijk bericht
"De functie als administratief medewerker bij de rechtbank spreekt me aan omdat ik op zoek ben naar een nieuwe uitdaging met doorgroeimogelijkheden. Tevens sluit hij goed aan bij mijn wensen en werkervaring.
Ik verwacht op grond van mijn ervaring en geďnteresseerde instelling, binnen de afdeling strafrecht een goede bijdrage te kunnen leveren".
Dit is een herhaling van de vorige alinea waarin je al aangaf op zoek te zijn naar uitdaging en groeimogelijkheden.

De functie als administratief medewerker bij de rechtbank spreekt me aan omdat........ Wat spreekt je aan binnen de afdeling strafrecht? Waar ligt je interesse bij het werken voor een rechtbank?

Ik heb goede sociale en contactuele eigenschappen, ervaring met geautomatiseerde systemen en ik kan goed zelfstandig werken. Ook ben ik representatief, accuraat, flexibel en leergierig. (komt net iets sterker en zekerder over)
__________________
Rianne
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief administratief medewerker rechtbank: waarom afgewezen? sharynne1981 Sollicitatiebrief en cv 4 11 augustus 2011 02:45
Sollicitatiebrief administratief financieel medewerker Grada Sollicitatiebrief en cv 2 22 augustus 2007 12:44
Sollicitatiebrief administratief medewerker Martine Sollicitatiebrief en cv 0 21 maart 2007 23:44
Sollicitatiebrief Administratief medewerker Patr1c1a Sollicitatiebrief en cv 5 13 december 2006 18:05
Sollicitatiebrief administratief medewerker Mike72 Sollicitatiebrief en cv 2 30 oktober 2006 15:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon