Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 november 2011, 16:42
Nicksel83 Nicksel83 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 november 2011
Berichten: 2
Nicksel83 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief servicedesk medewerker, graag op of aanmerkingen

Hoi allemaal,

Het is zover, na 5 jaar bij mijn huidige baas gewerkt te hebben moet ik mijn eerste sollicitatiebrief schrijven ivm opheffing van mijn functie. Graag zou ik commentaar en eventuele aanpassingen op mijn brief krijgen. Bij voorbaat dank.
------------------------------

Geachte ....,

Doordat mijn vriendin en ik ons aan het oriënteren zijn op een nieuwe (koop) woning, kwam ik per toeval op de website van ...... terecht. Hier viel mijn oog echter niet op een woning, maar op de vacature voor medewerker Servicedesk. Ik dacht meteen dat deze baan goed bij mij zou passen. Ik zal u proberen te vertellen waarom.

Na mijn opleiding ICT Telecommunicatie die ik in 2007 afgerond heb, ben ik vrijwel direct aan de slag gegaan als support engineer bij ....... te Enschede. Ik heb het bij mijn huidige werkgever uitstekend naar mijn zin, maar sinds ik in 2009 verhuisd ben naar Tiel wordt de afstand tussen mijn woon- en werkadres te groot. Daarom ben ik op zoek naar een nieuwe baan dichterbij Tiel.

In mijn huidige functie ben ik het eerste aanspreekpunt voor de klant. Klanten geven storingen of aanpassingen aan hun systeem door. Ook initiële sales aanvragen komen bij mij binnen. Hierdoor ben ik van veel verschillende kanten van het bedrijf op de hoogte en is de kennis daarvan aanwezig. Het helpen van de klant is het leukste aspect van mijn baan. Er gaat niets boven een tevreden klant, die blij is met de oplossing die geboden wordt en de reacties die je daarop krijgt maken het werk erg leuk om te doen.

De functie van service medewerker bij ..... spreekt mij aan om diverse redenen. Een van de redenen is de verschillende contacten, met zowel interne als externe mensen. Dit is een situatie die ik vanuit mijn huidige baan ook dagelijks meemaak en ik ervaar dit als prettig en uitdagend. Ook het werken onder stressvolle situaties is mij niet vreemd.

Mede door mijn ervaring en het profiel dat ...... zoekt in een nieuwe medewerker, denk ik dat ik goed zou passen in deze functie. Graag zou ik daarom mijn sollicitatie komen toelichten in een gesprek.

In afwachting van uw reactie verblijf ik.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 4 november 2011, 23:18
Twinnyh Twinnyh is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2011
Berichten: 27
Twinnyh is on a distinguished road
Standaard

Hallo Nicksel83,

Ik mis in je brief waarom jij voor dit bedrijf wilt werken. Ik zal de website van dat bedrijf even rondkijken en kijk of je iets tegenkomt wat je aanspreekt. En nog een puntje ik vind deze zin ''In afwachting van uw reactie verblijf ik'' voor mijn gevoel nogal raar klinken. Je kan beter schrijven ''Graag zie ik uw reactie tegemoet''. Maar het kan zijn dat die zin van jou wel goed is, Nederlands is namelijk niet mijn sterkste punt.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief (Junior) Juridisch Medewerker Rechtbank, Graag uw commentaar define Sollicitatiebrief en cv 4 26 mei 2014 20:17
Sollicitatiebrief medewerker servicedesk ict/facilitair Dodidrakie Sollicitatiebrief en cv 1 8 juni 2011 20:00
Sollicitatiebrief Financieel Medewerker. Graag commentaar tutor1977 Sollicitatiebrief en cv 2 9 november 2009 15:11
Sollicitatiebrief medewerker klantenservice, graag commentaar baanzoeker Sollicitatiebrief en cv 0 2 maart 2009 23:25
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 6 24 mei 2007 22:12


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon