Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 28 juli 2012, 12:30
Desire Desire is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 28 juli 2012
Berichten: 3
Desire is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Master Crimininal Investigation

Dag allemaal,

Kunnen jullie je lichten laten schijnen op mijn sollicitatiebrief (zie hieronder) voor de Master Crimininal Investigation bij het korps Fryslân.
Ik hoor graag wat ervan vindt.
Gr. Désiré


Betreft: Vacature Master Criminal Investigation

Geachte heer/mevrouw,

Als uitgangspunt voor het koprs Fryslân geldt dat de vijf kernaten van de politie – waaronder opsporing van milieucriminaliteit – centraal staan, maar veel opsporingsmogelijkheden op het gebeid van milieucriminaliteit blijven onbenut. Ik zou me graag willen storten op de oplossingen van dit probleem en daarom solliciteer ik naar de functie recherchekundige milieu.

Tijden mijn studie aan de Universiteit Utrecht waar ik mijn master omgevingsrecht met succes heb behaald, was voor mij meteen duidelijk dat ik de milieurechtelijke kant van het recht mij het meest aantrok vanwege het onmisbare belang van een goed beschermd milieu als basis voor een veilige samenleving waar milieuzaken, milieuwetgeving en de bestrijding van criminaliteit op dit gebied voldoende aandacht krijgen.
Aansluitend op mijn wensen wilde ik graag meewerken aan milieurechtelijke onderzoeken bij het Centrum voor Omgevingsrecht en – beleid /NILOS waar ik in het kader van mijn masterscriptie een onderzoek heb verricht naar de verantwoordelijkheidsverdeling in het grondwaterbeheer. Tijdens dit onderzoek was ik voortdurend in nauw contact en overleg met docent-onderzoekers in implementatie van verschillende milieuwetgeving waaronder de Waterwet. Bovendien beschik ik over de actuele kennis van de Wet ruimtelijke ordening, Woningwet, Wet algemene bepalingen omgevingsrecht en Algemene wet bestuursrecht.

Momenteel ben ik bezig met een zaak van een kennis aangaande grondwateroverlast waarbij ik namens hem de gemeente verantwoordelijk heb gesteld voor de ontstane schade. De zaak bevindt zich in de laatste fase van de procedure en wij hopen op een succesvolle afronding van de zaak.

De politietaak bij milieucriminaliteit vergt onder andere kennis van complexe (inter)nationale (milieu)wetgeving en strafvorderlijke bevoegdheden en voldoende analytisch vermogen om systematisch te kunnen analyseren en daarover adviseren ten aanzien van passende maatregelen. Deze kennis en inzicht heb ik opgedaan tijden mijn opleiding zowel hier in Nederland als in het buitenland. Ik ben bereid om de master ‘Criminal Investigation’ te volgen en mij volledig hiervoor in te zetten.

De mogelijkheid die u biedt om als recherchekundige milieu aan de slag te gaan binnen uw korps is voor mij niet alleen de uitstekende mogelijkheid om mijn kennis en ervaring aan te wenden voor zaken die binnen uw organisatie, maar het is voor mij de aangewezen kans om die ik met open armen wil ontvangen. Hiernaast spreek mij de professionele dienstverlenende houding binnen uw korps waar je elkaar door dik en dun steunt.

Doorzettingsvermogen, resultaatgerichtheid, teamgevoel en integriteit zijn belangrijke aspecten die mij typeren en daarom ik ben ervan overtuigd dat u geen spijt zult hebben dat u mij als recherchekundige milieu hebt aangenomen.

In afwachting van uw positieve reactie, verblijf ik.



Met vriendelijke groet
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 juli 2012, 13:48
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard

Hallo Désiré,

Welkom op Carrièretijger! Zou je ajb eerst nog even aan stap 2 van de huisregels willen denken?
http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=23

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desire Bekijk bericht
Als uitgangspunt voor het koprs Fryslân geldt dat de vijf kernaten van de politie
Kernaten? Bedoel je kerntaken?
__________________
René
Met citaat reageren
  #3  
Oud 28 juli 2012, 14:16
Desire Desire is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 28 juli 2012
Berichten: 3
Desire is on a distinguished road
Standaard

Hallo René,
Bedankt voor je snelle reactie.
Ik ga zo spoedig mogelijk mijn licht laten schijnen over andere sollicitatiebrieven

Gr. Désiré
Met citaat reageren
  #4  
Oud 29 juli 2012, 12:42
mirjam82 mirjam82 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 29 juli 2012
Berichten: 1
mirjam82 is on a distinguished road
Standaard

Zie al een spelfout.....
Met citaat reageren
  #5  
Oud 29 juli 2012, 12:51
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard

Hallo mirjam,

Jij ook welkom op Carrièretijger!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mirjam82 Bekijk bericht
Zie al een spelfout.....
Maar je eerste bijdrage is een beetje raadselachtig Wat is de spelfout?
__________________
René
Met citaat reageren
  #6  
Oud 30 juli 2012, 12:44
globetrotter globetrotter is offline
Lid
 
Geregistreerd: 30 juli 2012
Berichten: 12
globetrotter is on a distinguished road
Standaard

Ik ben bereid om de master ‘Criminal Investigation’ te volgen en mij volledig hiervoor in te zetten.

>> Ik zou dit iets enthousiaster formuleren. Dat je het erg leuk vindt om je te ontwikkelen en daarom met alle plezier deze master zou willen volgen (of iets dergelijks).
Met citaat reageren
  #7  
Oud 30 juli 2012, 12:46
globetrotter globetrotter is offline
Lid
 
Geregistreerd: 30 juli 2012
Berichten: 12
globetrotter is on a distinguished road
Standaard

De mogelijkheid die u biedt om als recherchekundige milieu aan de slag te gaan binnen uw korps is voor mij niet alleen de uitstekende mogelijkheid om mijn kennis en ervaring aan te wenden voor zaken die binnen uw organisatie, maar het is voor mij de aangewezen kans om die ik met open armen wil ontvangen.

> hele ingewikkelde zin.

Ik zou deze als volgt formuleren:

De mogelijkheid om als recherchekundige milieu aan de slag te gaan binnen uw korps is voor mij de uitstekende mogelijkheid om mijn kennis en ervaring toe te passen, die ik graag met open armen wil ontvangen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatiebrief medewerker F&C LennartL Sollicitatiebrief en cv 3 7 januari 2012 20:04
Recruiters, Harvard University Extension in Management Master. € 50,000 waard? 123 Opleiding kiezen en volgen 2 16 oktober 2010 14:02
Motivatiebrief Research Master Eva_H Sollicitatiebrief en cv 4 26 april 2010 21:40
Sollicitatiebrief politie (Master of Criminal Investigation) mariekev Sollicitatiebrief en cv 9 12 oktober 2007 09:55
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon