Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 28 november 2011, 11:17
Staereling's schermafbeelding
Staereling Staereling is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 28 november 2011
Berichten: 1
Staereling is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatie Commercieel medewerker

Beste allemaal!
Graag zou ik feedback ontvangen op mijn open sollicitatiebrief voor commercieel medewerker (in winkel of kantoor).

Groetjes Nathalie
----------------------

Nathalie XXX
STRAAT XXX
POSTCODE PLAATS XXX


BEDRIJF XXX
T.a.v. Personeelsshef
STRAAT XXX
POSTCODE PLAATS XXX


Den Haag, XX november 2011

Betreft: open sollicitatie commercieel medewerker parttime.

Geachte heer / mevrouw,

Het visitekaartje van het bedrijf! Als eerste aanspreekpunt voor de klanten, is de eerste indruk van groot belang. Op een vriendelijke en professionele wijze klanten te woord staan en een open ontvangst staan daarom bij mij op de eerste plaats.

Sociaal, leergierig en enthousiast zijn woorden die mij goed omschrijven. Deze eigenschappen heb ik in eerdere functies als verkoop medewerkster / administratief medewerkster goed kunnen gebruiken en verder ontwikkelen. Een baan waarin ik mijn administratieve vaardigheden kan combineren met veel contact met klanten past uitstekend bij mij.

Hoewel ik goed zelfstandig kan werken, werk ik graag samen in een team en sta ik altijd open voor feedback. Een goede samenwerking is van groot belang, wanneer deze niet optimaal is zal dit altijd zijn uitwerking hebben naar de klant. Nieuwe vaardigheden pik ik snel op. Daarbij sta ik positief in het leven en help graag anderen, ik heb doorzettingsvermogen en ben niet bang om hard of onder druk te werken. Met deze kwaliteiten en mijn ervaring denk ik zeker geschikt te zijn voor de functie. Ik steek graag de handen uit de mouwen en ben bereid in korte tijd de benodigde kennis op te doen die nodig is om deze functie professioneel te uit te voeren.

Graag zou ik mijn CV en sollicitatie willen toelichten in een persoonlijk gesprek. Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,


Nathalie XXX

Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 november 2011, 13:20
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Zie sticky topic met forumregels: als je zelf geen feedback geeft is er kans dat je brief/topic verwijderd wordt. (of dat vaste bezoekers niet reageren).

Wees zelfverzekerd: je denkt niet dat je geschikt bent voor de functie je bent het!

Weet je iets over het bedrijf? Gebruik dit dan in je brief om te vertellen waarom je bij A solliciteert en niet bij de concurrent.

Tweede zin derde alinea is wel heel kort vergeleken met de 1e en 3e.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 29 november 2011, 13:44
uniquestudent uniquestudent is offline
Lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2011
Berichten: 11
uniquestudent is on a distinguished road
Standaard

Je enthousiasme is goed te lezen, ik zou alleen wat dichter bij de functieomschrijving zitten. En probeer de organisatie ook mee te betrekken in je brief. Vinden de lezers altijd leuk om te lezen.

Groeten,

Khes
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie secretaresse/administratief medewerker, graag reactie U2fanholland Sollicitatiebrief en cv 4 2 december 2011 13:38
Open sollicitatie junior account manager, medewerker account team sjoerd1864 Sollicitatiebrief en cv 1 9 november 2010 15:17
Open sollicitatie juridisch medewerker bbl bij een rechtbank duifje Sollicitatiebrief en cv 2 22 september 2010 14:55
Open sollicitatie administratief medewerker & cv pcjvanhemert Sollicitatiebrief en cv 5 19 oktober 2009 17:00
Open sollicitatie medewerker range presentation childuh Sollicitatiebrief en cv 4 24 maart 2009 18:41


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon