Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Opleiding kiezen en volgen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 juni 2014, 17:07
loverh loverh is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 juni 2014
Berichten: 3
loverh is on a distinguished road
Standaard ID College (Gouda), opleiding Juridisch Medewerker

Hoi,

Ik ga de opleiding Juridisch Medewerker: zakelijke dienstverlening volgen op het ID College in Gouda.

Ik zou graag willen weten wat voor een school ID College is.
Ook zou ik meer willen weten over de opleiding Juridisch Medewerker: zakelijke dienstverlening.
Ik heb gehoord dat het een pittige opleiding is maar ik zou graag willen weten wat er dan precies pittig aan is?
Krijg je veel theorie? Of juist veel praktijk? Of van allebei even veel? etc.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 5 juni 2014, 09:36
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Juridisch medewerker is een goede en aantrekkelijke niveau-4-opleiding waarbij je naast de algemene vakken Nederlands, Engels, Rekenen en Loopbaan en Burgerschap veel les krijgt over allerlei onderdelen van het Recht, bijv. Personen- en Familierecht, Faillissementsrecht, Bestuursrecht, Arbeidsrecht etc. Het is een 3-jarige BOL-opleiding en elk leerjaar ga je op stage en worden er excursies georganiseerd naar bijv. de Rechtbank. De opleiding wordt gegeven op de locaties Zoetermeer en Gouda.
ROC ID College is een middelgroot ROC en heeft 8 locaties en wordt in z'n algemeenheid ervaren als een prettige, goede en niet al te grootschalige school.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door loverh Bekijk bericht
Hoi,

Ik ga de opleiding Juridisch Medewerker: zakelijke dienstverlening volgen op het ID College in Gouda.

Ik zou graag willen weten wat voor een school ID College is.
Ook zou ik meer willen weten over de opleiding Juridisch Medewerker: zakelijke dienstverlening.
Ik heb gehoord dat het een pittige opleiding is maar ik zou graag willen weten wat er dan precies pittig aan is?
Krijg je veel theorie? Of juist veel praktijk? Of van allebei even veel? etc.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 10 juni 2014, 11:34
Jappa Jappa is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 15 januari 2014
Berichten: 26
Jappa is on a distinguished road
Standaard

Zou je je hier niet in moeten verdiepen vóórdat je je ergens inschrijft?
Met citaat reageren
  #4  
Oud 10 juni 2014, 17:53
loverh loverh is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 juni 2014
Berichten: 3
loverh is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niet geregistreerd Bekijk bericht
Juridisch medewerker is een goede en aantrekkelijke niveau-4-opleiding waarbij je naast de algemene vakken Nederlands, Engels, Rekenen en Loopbaan en Burgerschap veel les krijgt over allerlei onderdelen van het Recht, bijv. Personen- en Familierecht, Faillissementsrecht, Bestuursrecht, Arbeidsrecht etc. Het is een 3-jarige BOL-opleiding en elk leerjaar ga je op stage en worden er excursies georganiseerd naar bijv. de Rechtbank. De opleiding wordt gegeven op de locaties Zoetermeer en Gouda.
ROC ID College is een middelgroot ROC en heeft 8 locaties en wordt in z'n algemeenheid ervaren als een prettige, goede en niet al te grootschalige school.
Bedankt!
Met citaat reageren
  #5  
Oud 10 juni 2014, 17:56
loverh loverh is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 juni 2014
Berichten: 3
loverh is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jappa Bekijk bericht
Zou je je hier niet in moeten verdiepen vóórdat je je ergens inschrijft?
Ik heb me wel een beetje verdiept in de opleiding en ben heel erg geinterreseerd in deze opleiding maar heb gehoord dat 't een pittige opleiding is. Dus dan zou ik willen weten wat er precies pittig aan is.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
gouda, id college, juridisch medewerker, mbo4., zakelijke dienstverlening

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief (Junior) Juridisch Medewerker Rechtbank, Graag uw commentaar define Sollicitatiebrief en cv 4 26 mei 2014 20:17
Na MBO Juridisch Medewerker niveau 4 HBO gaan doen, maar wat? annevandijk999 Opleiding kiezen en volgen 1 21 januari 2014 00:25
MBO-4 Juridisch Medewerker Zakelijke dienstverlening - ROC TOP Joel Opleiding kiezen en volgen 0 14 oktober 2012 00:23
Open sollicitatie juridisch medewerker bbl bij een rechtbank duifje Sollicitatiebrief en cv 2 22 september 2010 14:55
Sollicitatie Juridisch Medewerker Rechtbank, graag commentaar! defreule Sollicitatiebrief en cv 4 10 december 2008 00:33


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon