Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 6 februari 2009, 14:04
ajpouw ajpouw is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 februari 2009
Berichten: 1
ajpouw is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Administratief secretarieel medewerker

Wil wel even zeggen dat ik al een stuk geplakt heb uit een sollicitatie die op dit forum stond. hoop dat dit mag.


………..
…………


Amsterdam 7 februari 2009


Gemeente Amsterdam.
Stadsdeel centrum
t.a.v. de heer Rienstra,
Afdeling Vergunning en Handhaving



Betreft: Sollicitatie Administratief secretarieel medewerker.

Geachte heer Rienstra,

Via de nieuwsbrief van de gemeente Amsterdam kwam ik deze vacature tegen.
Graag wil ik van de gelegenheid gebruik maken om mij aan u voor te stellen.

Mijn naam is Ada Pouw en woonachtig in Amsterdam Op dit moment ben ik 1 ˝ maand werkloos en dat bevalt niet omdat ik nog nooit daar gebruik van heb hoeven maken. En wil heel gauw weer aan de slag te gaan. Ik mis het contact met collega’s, de uitdagingen en afwisseling in het werk.

Mijn voorkeur gaat uit naar een administratieve functie waarin ik mijn kwaliteiten kan laten zien. Het is prettig om te weten dat de u deze mogelijkheid biedt. Persoonlijke ontwikkeling en samen werken aan een optimale kwaliteit van dienstverlening, zijn voor mij belangrijke drijfveren. Dat de Gemeente een eigen inbreng hierin op een positieve manier gestimuleerd, vind ik erg belangrijk voor een goede motivatie en prettige werksfeer.
Kortom een werkgever waar ik graag voor zou willen werken.

Ik ben gewend om zeer accuraat en nauwkeurig om te gaan met vertrouwelijke gegevens en het rapporteren en verwerken van de nodige managementinformatie. Klantvriendelijkheid en discretie staan bij mij hoog in het vaandel. Ik vind het belangrijk om nauw samen te werken met collega’s om zo een optimale kwaliteit te kunnen bieden. Een uitgebreid overzicht van mijn werkervaring kunt u nalezen in mijn curriculum vitae.

U mag van mij een enthousiaste, zeer gemotiveerde collega verwachten die zowel zelfstandig als in teamverband goed kan werken. Daarnaast ben ik flexibel en kan ik goed met deadlines omgaan. Tevens ben ik communicatief en contactueel vaardig en houd ik van dingen regelen en coördineren. Ik ben gewend om in een drukke werkomgeving meerdere zaken tegelijk aan te pakken.



Hoogachtend,

A.J. Pouw

Bijlage: 1 Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 9 februari 2009, 21:25
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief Administratief secretarieel medewerker

Oei, er staan wel wat grammaticale fouten in jouw brief, niet zo handig als je voor secretarieel medewerker solliciteert.
Bv: mijn naam is ... woonachtig: daar moet "ik ben woonachtig", maar beter kan je gewoon "ik woon" zeggen. Woonachtig is een beetje ouderwets.
Gemeente ... "gestimuleerd" (gemeente schrijf je met een kleine letter en het is "stimuleert")

Verder lijkt het erop dat je de woorden van de vacature omschrijving hergebruikt: "Klantvriendelijkheid en discretie staan bij mij hoog in het vaandel". je kan beter vertellen waaruit je klantvriendelijkheid en discretie blijkt, met een voorbeeld.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en succes met solliciteren!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief administratief financieel medewerker Grada Sollicitatiebrief en cv 2 22 augustus 2007 12:44
Sollicitatiebrief administratief medewerker Martine Sollicitatiebrief en cv 0 21 maart 2007 23:44
Sollicitatiebrief secretarieel medewerker bestuur Ingrid Sollicitatiebrief en cv 1 10 januari 2007 00:49
Sollicitatiebrief Administratief medewerker Patr1c1a Sollicitatiebrief en cv 5 13 december 2006 18:05
Sollicitatiebrief administratief medewerker Mike72 Sollicitatiebrief en cv 2 30 oktober 2006 15:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon