Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 7 februari 2007, 12:20
get4get get4get is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 februari 2007
Berichten: 2
get4get is on a distinguished road
Standaard sollicitatiebrief architect/ontwerper

Ik zou graag een reactie willen hebben op mijn sollicitatiebrief. Een extra controle op zinsopbouw, spellingfouten e.d. Wat vinden jullie er van, aanwijzingen en verbeteringen zijn van harte welkom. Alvast bedankt!


Betreft: Sollicitatie ontwerper/junior


Geachte heer

Naar aanleiding van mijn telefonisch onderhouden met één van uw medewerkers, informeer ik naar eventuele werkmogelijkheden binnen uw gerenommeerde kantoor, voor de positie van ontwerper/junior.

Tijdens mijn studie aan de Technische Universiteit in Eindhoven heb ik een presentatie over uw architectenbureau bijgewoond. De grote diversiteit aan projecten, de werkwijze en de onderlinge samenwerking in teamverband spraken mij erg aan. Ik zie het als een uitdaging deel uit te maken van uw ontwerpteam en mijn bijdrage te leveren aan interessante en innovatieve projecten.

Ik ben ervan overtuigd dat mijn conceptuele ontwerpbenadering samen met mijn proactieve en enthousiaste instelling een toegevoegde waarde zullen vormen binnen uw ontwerpteam. Om u een beeld te geven van mijn ontwerpvaardigheden, heb ik in de bijlage een selectie van mijn meeste recente projecten toegevoegd. Voor het ontwerp ‘xxx', onderdeel van mijn afstudeerproject aan de Universiteit van Eindhoven, ontving ik de studentenxxxprijs.

Ik zou graag de kans krijgen om mijzelf en mijn werk in een persoonlijk gesprek nader aan u te presenteren en de mogelijkheden te bespreken om een carričre bij u na te streven. Indien u nog vragen hebt, kunt u vanzelfsprekend altijd, per telefoon of e-mail, contact met mij op nemen.

Dank u voor uw tijd en overweging, ik kijk ernaar uit spoedig van u te horen.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 7 februari 2007, 13:07
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatiebrief architect/ontwerper

Hoe vind je de brief nu?


Betreft: open sollicitatie junior ontwerper


Geachte heer ........,

Naar aanleiding van mijn telefonisch onderhouden met mevrouw/meneer ............, informeer ik naar eventuele mogelijkheden voor een baan als junior ontwerper.

Tijdens mijn studie aan de Technische Universiteit in Eindhoven heb ik een presentatie van uw architectenbureau mogen bijwonen. De grote diversiteit aan projecten, de werkwijze en de samenwerking in teamverband spraken mij erg aan.

Ik zie het als een uitdaging deel uit te maken van uw ontwerpteam en mijn bijdrage te leveren aan interessante en innovatieve projecten.

Mijn conceptuele ontwerpbenadering en mijn actieve en enthousiaste instelling zullen een toegevoegde waarde vormen binnen uw ontwerpteam.

Om u een beeld te geven van mijn ontwerpvaardigheden, heb ik in de bijlage een selectie van mijn meeste recente projecten toegevoegd. Voor het ontwerp ‘xxx', onderdeel van mijn afstudeerproject aan de Universiteit van Eindhoven, ontving ik de studentenxxxprijs.

Ik zou graag de kans krijgen om mijzelf en mijn werk in een persoonlijk en oriënterend gesprek aan u te presenteren.

Dank u voor uw tijd en overweging. Ik hoop spoedig van u te horen.

Met vriendelijke groet,
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 7 februari 2007, 13:54
get4get get4get is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 februari 2007
Berichten: 2
get4get is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatiebrief architect/ontwerper

Dank u zeer!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief voor PolitieMedewerker Erik Sollicitatiebrief en cv 4 5 oktober 2007 20:27
Sollicitatiebrief verpleegkundige kinderziekenhuis GodsPrincess Sollicitatiebrief en cv 4 31 januari 2007 15:59
Sollicitatiebrief Assistant Controller Lynn Sollicitatiebrief en cv 4 18 januari 2007 22:01
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:09.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon