Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 25 oktober 2009, 23:41
amina74 amina74 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2008
Berichten: 7
amina74 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief pedagogisch medewerkster

hoi
ik ben hier nieuw maar kan aub iemand naar deze brief kijken of het goed is want ik wil heel graag werken bij de speelzaal
bedankt

22 october, 2009


Betreft: Open Sollicitatie


Geachte heer/mevrouw

Ik zoek een afwisselende, creatieve en uitdagende baan waarin ik zowel zelfstandig als in teamverband kan werken. Na het lezen van uw website kan ik constateren dat me dit zou kunnen bieden. Graag zou ik dan ook solliciteren naar de functie van pedagogisch medewerkster.

Ik ben 35 jaar oud en ik ben bijna klaar met mijn opleiding SPW 3 “Kinderopvang” ik loop stage bij peuterspeelzaal het schippertje en tijdens mijn stage periode heb ik veel ervaring op gedaan in het werken met kinderen Tijdens deze studie heb ik veel geleerd en Het was een hele uitdaging waar ik ontzettend veel van heb geleerd.


Een baan in de peuterspeelzaal is waar ik me bij thuis voel. Ik ben dol op kinderen en bied ze daarom graag een veilige en leerzame opvoedingssituatie. Het geeft me veel voldoening om aan het einde van het jaar te kunnen zien hoe de kinderen in hun ontwikkeling gegroeid zijn, wetend dat ik daar een deel van uit maakte

Ik ben betrouwbaar, flexibel, creatief, ambitieus en vriendelijk. Tijdens mijn verschillende banen, stage en heb ik geleerd om in een team te werken. Met deze kwaliteiten denk ik geschikt te zijn voor de functie van pedagogisch medewerkster.

Voor meer informatie over mijn ervaring en werkzaamheden verwijs ik u graag naar mijn Curriculum Vitae. Graag kom ik in een persoonlijk gesprek een toelichting geven op mijn sollicitatie.

Met vriendelijke groet,

Amina Eljid
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 oktober 2009, 22:12
Jack Stemkens Jack Stemkens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 111
Jack Stemkens is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief pedagogisch medewerkster

Beste Amina,

Ik heb je brief doorgelezen en wil je het advies geven dat zelf ook een kritisch te doen. Je hebt een aantal keren geen puntje gezet op het einde van de zin.

De tweede zin van je brief klopt niet.

Geef aan in de brief waarom je juist voor die instelling wilt werken.

Bel bij een open sollicitatie van te voren of het wel zin heeft om een brief te sturen. Kom vervolgens in de brief op het telefoongesprek terug.

Veel succes.
__________________


Jack Stemkens

http://www.uwsollicitatie.nl
Sollicitatiebrieven en cv's op maat.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief voor Pedagogisch medewerkster simke Sollicitatiebrief en cv 2 15 februari 2010 20:13
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerkster kinderdagverblijf est3r Sollicitatiebrief en cv 7 27 april 2009 23:51
Sollicitatiebrief secretarieel medewerkster, wat vinden jullie ervan? biorage85 Sollicitatiebrief en cv 4 20 november 2008 21:50
Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief als administratief medewerkster? cindycindy Sollicitatiebrief en cv 4 11 oktober 2005 13:28


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon