Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 13 november 2010, 23:35
Severn Severn is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 november 2010
Berichten: 1
Severn is on a distinguished road
Standaard Stelling: Mijn universitaire studie staat slecht op mijn cv

Beste forumbezoekers,

Ik ben momenteel Master student, en heb net mijn bachelorfase afgerond. Ik solliciteer regelmatig op bijbaantjes. Ik ben kapabel, kan veel en ben altijd gemotiveerd, ik krijg echter nooit een reactie terug op mijn sollicitaties en dit frustreert en demotiveert mij zo erg dat ik er zelfs slecht van slaap. Nou begrijp ik uiteraard dat het maar om simpele bijbaantjes gaat, en het gaat er mijn niet om dat ik uiteindelijk niet wordt aangenomen maar het beangstigt mij om de reden waarom ik niet wordt teruggemaild/gebeld. Ik ben er namelijk zeker van dat men mijn huidige opleiding nogal een afknapper vind. Ik krijg sowieso regelmatig negatieve en oppervlakkige opmerkingen betreffende mijn studie. Ik ben erg angstig dat ik als gevolg van mijn studie later niet aan een baan kan komen die niet direct aansluit op wat ik nu doe. Natuurlijk is iedere universitaire opleiding in termen van haar doelen gelijk (een wetenschappelijke publicatie kunnen formuleren in zowel Nederlands als Engels, een presentatie kunnen geven, wetenschappelijk denkvermogen ontwikkelen etc.), maar toch denk ik dat mensen erg bevooroordeeld zijn.