Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 28 maart 2008, 01:09
kerf_kikr kerf_kikr is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 28 maart 2008
Berichten: 2
kerf_kikr is on a distinguished road
Post Sollicitatiebrief Ploegchef

Het is al van de schoolbanken geleden dat ik nog een sollicitatiebrief geschreven heb, dus had ik graag wat feedback gehad.
Alvast bedankt.



Geachte

Graag bied ik u langs deze weg mijn kandidatuur aan als ploegchef in de weekendploeg.

Tot vorig jaar heb ik gewerkt als productiearbeider in XXX te Brugge en nu ben ik toe aan een nieuwe uitdaging die beter aansluit bij mijn competenties. Bij mijn werkzaamheden in XXX werd een grote flexibiliteit, verantwoordelijkheid en goede sociale vaardigheid verwacht.

Voor mij betekent de functie van ploegchef een aangename uitdaging waarop ik mij vol energie en enthousiasme wil storten. Daarnaast heb ik een positieve werkhouding, doorzettingsvermogen en goede contactuele eigenschappen. Wanneer er beslissingen moeten worden genomen gebeurt dit snel en efficiënt. U mag van mij een enthousiaste, flexibele en gemotiveerde werknemer verwachten die zeer leergierig is.

Graag zou ik mijn motivatie, interesse en vaardigheden verder toelichten in een persoonlijk onderhoud. Uw reactie zie ik met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 maart 2008, 13:13
kerf_kikr kerf_kikr is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 28 maart 2008
Berichten: 2
kerf_kikr is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief Ploegchef

Een paar kleine stukjes bijgevoegd (hoe kan ik een bericht bewerken?)

Geachte

Graag bied ik u langs deze weg mijn kandidatuur aan als ploegchef in de weekendploeg.

Tot vorig jaar heb ik gewerkt als productiearbeider in XXX te Brugge en nu ben ik toe aan een nieuwe uitdaging die beter aansluit bij mijn competenties. Bij mijn werkzaamheden in XXX werd een grote flexibiliteit, verantwoordelijkheid en goede sociale vaardigheid verwacht.

Voor mij betekent de functie van ploegchef een aangename uitdaging waarop ik mij vol energie en enthousiasme wil storten. Daarnaast heb ik een positieve werkhouding, doorzettingsvermogen en goede contactuele eigenschappen. Wanneer er beslissingen moeten worden genomen gebeurt dit snel en efficiënt. U mag van mij een enthousiaste, flexibele en gemotiveerde werknemer verwachten die zeer leergierig is.

Indien deze vacature reeds ingevuld is of ik ben niet geschikt bevonden, dan sta ik ook open voor andere vacatures in de weekendploeg.

Voor verdere gegevens over mijn opleiding en werkervaring verwijs ik u graag naar bijgevoegd Curriculum Vitae.

Graag zou ik mijn motivatie, interesse en vaardigheden verder toelichten in een persoonlijk onderhoud. Uw reactie zie ik met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,
XXX
Met citaat reageren
  #3  
Oud 31 maart 2008, 22:48
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief Ploegchef

je kan misschien bijzetten hoeveel maanden of jaar je in het vorige bedrijf al ploegchef was in plaats van tot vorige week
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief stagiaire basisschool Hayal Sollicitatiebrief en cv 7 2 april 2008 20:53
Sollicitatiebrief Leerling operatie assistent Verwijderd account Sollicitatiebrief en cv 4 24 maart 2008 19:34
Sollicitatiebrief via e-mail Sharrol Sollicitatiebrief en cv 4 12 maart 2008 10:05
Sollicitatiebrief voor PolitieMedewerker Erik Sollicitatiebrief en cv 4 5 oktober 2007 20:27


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon