Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #31  
Oud 26 september 2006, 21:38
Lady Lady is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 27 juli 2006
Berichten: 32
Lady is on a distinguished road
Standaard Re: Op zoek naar.......wat nu precies?

Hoi Isabelle,

De omgeving van de Posbank is inderdaad prachtig he? Als kind kwam ik daar veel met mijn moeder en broer. Daarna eigenlijk nooit meer, tot de 13e dan natuurlijk.

Er is eigenlijk niet echt een opdracht aan te wijzen die het inzicht gaf.
Het was eigenlijk de combinatie van die vragen (intellectuele vaardigheden, sociale vaardigheden, hierarchie van de gekozen vaardigheden en meest uitgesproken karaktereigenschappen), het lopen c.q. afzonderen in de mooie omgeving en het klankborden met o.a. Erwin, die dusdanig vragen stelde of een bepaalde opmerking plaatste waardoor ik soms anders tegen dingen aan ging kijken (het is wat lastig om dit goed onder woorden te brengen , het komt er denk ik op neer dat bepaalde andere inzichten goed voelden bij mezelf, misschien wel een soort aha beleving).

Groet,
Edith
Met citaat reageren
  #32  
Oud 26 september 2006, 23:40
Isabelle's schermafbeelding
Isabelle Isabelle is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 15 augustus 2005
Berichten: 90
Isabelle is on a distinguished road
Standaard Re: Op zoek naar.......wat nu precies?

Compliment voor jou Erwin!
__________________
Isabelle
Projectleider Carričretijger

www.helderenwijzer.nl
Met citaat reageren
  #33  
Oud 27 september 2006, 23:42
Monique
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Op zoek naar.......wat nu precies?

Hallo allemaal,

Ook ik zou nog een verslag doen van het loopbaanpad, gelopen op 13 september. Door persoonlijke omstandigheden duurde het wat langer, maar nu ga ik er even voor zitten.

Helaas was ik verkeerd gereden, dus was ik later dan afgesproken, maar gelukkig was er nog tijd voor een kopje thee. Daarna gingen we naar de startplek om met de wandeling te beginnen.

Het hele pad was een afwisseling van opdrachten maken en er vervolgens verder over na te denken of er met anderen over te praten.
Het prettige eraan vond ik dat je in korte tijd over veel verschillende aspecten van jezelf nadenkt. Het lastige vond ik dat veel opdrachten "lijstjes" waren waar je de punten die op jou van toepassing zijn, uit moest halen. Dat vind ik erg moeilijk en ben er vaak ook langer mee bezig geweest dan de anderen. Achteraf denk ik dat ik daardoor minder met de anderen heb gepraat en dat is juist wat ik gemist heb. Een gesprek met iemand die vragen stelt bij de antwoorden die ik geef. Iemand die mij prikkelt om verder na te denken dan ik gewoonlijk doe.
Uiteindelijk kon ik aan het einde van de dag niets concreets vertellen om mee verder te gaan.
Thuis heb ik geprobeerd om de opdrachten toch nog "beter" te maken, maar dat werkte niet. Inmiddels heb ik besloten om aan de hand van "Welke kleur heeft jouw parachute" verder te gaan en door middel van verhalen achter de dingen te komen die ik goed kan.
Ik heb er alle vertrouwen in dat ht allemaal goed komt.

Monique
Met citaat reageren
  #34  
Oud 2 oktober 2006, 22:02
outsmart outsmart is offline
Lid
 
Geregistreerd: 14 augustus 2006
Berichten: 8
outsmart is on a distinguished road
Standaard Re: Op zoek naar.......wat nu precies?

Beste Monique,

Je hebt het op de dag inderdaad aangegeven dat je nog niet het gevoel had met iets concreets naar huis te gaan en dat je hier zelf eerst wat verder in wilde duiken.
Goed dat je dit ook doet!
Ik vindt het zelf ook vervelend dat het voor jou niet datgene heeft gebracht waar ik op gehoopt had, de reden die je hiervoor aangeeft is misschien wel de oorzaak hiervan.
Mijn aanbod om met z'n tweeen hier verder op in te gaan blijft staan!

Succes met je zoektocht!

Groeten,

Erwin
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief voor administratief medewerkster? aat Sollicitatiebrief en cv 7 18 juni 2008 17:56
Bezieling en Geboorte Darluz Loopbaanvragen 34 18 oktober 2006 16:35
Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief??? Ilsie Sollicitatiebrief en cv 1 3 mei 2006 10:52


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon