Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 16 juli 2012, 10:09
Ernst-Erik Ernst-Erik is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 juli 2012
Berichten: 1
Ernst-Erik is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Ambulant Begeleider

Graag zou ik willen weten of mijn brief zo als hier onder opgesteld een kans maakt op een vervolg. Ook graag een reactie op spelfouten e.d. ivm mijn minder sterke kan; de Nederlandse taal.

bvd Ernst-Erik

Ernst Erik
Groningen 17 juli 2012


Betreft: sollicitatie naar de functie van Ambulant Begeleider.
Geachte heer/mevrouw,
Op de internetsite xxxxxxx heb ik met veel interesse uw vacature voor ambulant begeleider gelezen. Na telefonisch met mevr. De xxxx te hebben gesproken ben ik er van overtuigd goed in de door u gestelde functie te kunnen passen ( ook als freelancer ).
Ik besef dat het begeleiden en stimuleren van mensen met de door u geschetste problematieken soms geen eenvoudige taak is. Maar dat lijkt me tegelijkertijd de uitdaging van deze functie: om steeds te zoeken naar geschikte wegen en oplossingen voor elk persoon. U geeft op u website aan dat u daarvoor verschillende methodieken in huis heeft. Uiteraard ken ik het competentie-model en gebruik dit in mijn huidige baan als begeleider binnen xxxx in Haren. De andere twee methodieken maken mij vooral erg enthousiast.
Zoals ik al vermelde werk ik momenteel als begeleider binnen xxxx in Haren. Mijn taken bestaan daar uit verzorging, begeleiding van blinde en slechtziende jongeren met een meervoudige handicap. Problematieken als PDD-NOS en autisme zij hier veel voorkomend.
Daarvoor heb ik met heel veel plezier gewerkt als netwerkbouwer, job-coach en begeleider in een zorgboerderij in Groningen ( Wegafarm ). welke helaas niet meer in die hoedanigheid bestaat. De cliënten hadden zeer gedifferentieerde achtergrond en kwamen uit verschillende geledingen, zo ook via de reclassering. Dit sluit goed aan bij een aantal problematieken waar uw cliënten mee te maken kunnen hebben. Bovenstaande lijkt mij goed aan te sluiten bij een aantal problematieken waar uw cliënten mee te maken kunnen hebben.
Al met al vind ik mijzelf zeer allround, en ben ik er van overtuigd een positieve bijdrage te kunnen leveren aan de ondersteuning en begeleiding van uw cliënten en uiteraard daarmee ook aan de Stichting “Goed geregeld”.
Ik hoop dat u voldoende aanleiding vind om mij uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek
Voor meer informatie aangaande mijn arbeidsverleden en opleidingen verwijs ik u graag door naar mijn bijgevoegde CV.
Met vriendelijke groet :
Ernst
Bijlage: curriculum vitae.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 19 juli 2012, 03:42
RichWes RichWes is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 21 november 2011
Berichten: 89
RichWes is on a distinguished road
Stuur een bericht via Skype™ naar RichWes
Standaard

Welkom op dit forum. Lees de spelregels even door en dan in het bijzonder punt twee: http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=23.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief begeleider Lady21. Sollicitatiebrief en cv 1 3 februari 2011 10:45
Sollicitatiebrief ambulant begeleider Fraukita Sollicitatiebrief en cv 0 24 mei 2009 13:38
Sollicitatiebrief Ambulant hulpverlener: graag feedback Es P Sollicitatiebrief en cv 2 27 mei 2008 13:22
Sollicitatiebrief persoonlijk begeleider. Dreamimages Sollicitatiebrief en cv 2 4 december 2007 23:50
Open sollicitatie ambulant begeleider, graag commentaar+gehele check (taalfouten,etc) Silvie Sollicitatiebrief en cv 0 8 november 2007 14:06


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon