Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 17 november 2010, 18:02
spyder spyder is offline
Lid
 
Geregistreerd: 28 september 2010
Berichten: 6
spyder is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie medewerker facturatie. Graag nakijken.

Goedendag,

Ik vind solliciteren altijd lastig om te doen. Ik weet niet of ik de brief helemaal goed heb opgesteld. Is het niet iets te veel hosanna? Heb geprobeerd om de tegenpartij te laten weten waarom ik geschikt ben voor deze functie. Alvast bedankt.

Functie-eisen:

Voor deze functie zijn wij op zoek naar kandidaten met een MBO-werk - en denkniveau met uitstekende beheersing van de Nederlandse taal. Je hebt een pro-actieve houding en servicegerichte persoonlijkheid. Je bent een doorzetter met overtuigingskracht en hebt een gezonde dosis enthousiasme.

Je herkent jezelf in de onderstaande competenties:

- plannen en organiseren
- probleemanalyse
- stressbestendigheid
- zorgvuldigheid/accuratesse
- voortgangscontrole
- samenwerken
- schriftelijke communicatie.
================================================== =======

Geachte mevrouw xxxxxx,

Enthousiast werd ik door het lezen van de advertentie waar u op zoek bent naar een medewerker facturatie. Graag overtuig ik u ervan dat ik de allround medewerker ben waarnaar u zoekt.

Gedurende vier jaar ben ik gedetacheerd geweest in de zorgverzekeringen. Tijdens die periode kreeg ik te maken met de norm- en kwaliteitseisen van de opdrachtgever. Het stressbestendig, accuraat en in teamverband samen kunnen werken werd meteen getest. Elke dag het beste uit jezelf halen en ervoor zorgen dat elke declaratie tot tevredenheid van de opdrachtgever werd afgeleverd was mijn drijfveer. Graag zou ik mijn opgedane kennis en vaardigheden inzetten bij een vooraanstaande organisatie als de uwe.

Tijdens die periode heb ik mijzelf ingezet op verschillende vlakken. Naast het halen van de norm- en kwaliteitseisen kreeg ik meer verantwoordelijkheden op het project. Het inwerken, controleren en begeleiden van collega’s heb ik als zeer prettig ervaren.

U bent op zoek naar een stressbestendige, accurate medewerker facturatie met doorzettingsvermogen en voortgangscontrole. Al deze eigenschappen heb ik ruimschoots toegepast op het project. Het stressbestendige om de normen te halen, het accurate om alle declaraties zonder fouten af te leveren, het doorzettingsvermogen om elke dag het beste uit mezelf te halen en aan de gestelde normen te voldoen en de verantwoording naar de leidinggevende toe omtrent het behaalde resultaat. Het beantwoorden van vragen van collega's heeft mijn collegialiteit en servicegerichtheid verbeterd

Ik denk dat ik met mijn competenties, kennis en ervaring een geschikte kandidaat ben om van toegevoegde waarde te zijn voor uw organisatie

Met vriendelijke groet,

xxxxxxx


Bijgaand: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 november 2010, 20:34
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zou de tweede en derde alinea samenvoegen.

De laatste zin van de tweede alinea kan mooi als beginzin van de derde (nu nog vierde) alinea. Uitkijken dat je in die alinea niet teveel termen/eigenschappen herhaalt die je al in de tweede alinea noemt. (zelf bekijken/kiezen in welke alinea de term/eigenschap past)
Met citaat reageren
  #3  
Oud 17 november 2010, 20:47
spyder spyder is offline
Lid
 
Geregistreerd: 28 september 2010
Berichten: 6
spyder is on a distinguished road
Standaard

Heb het iets aangepast. Pffff het blijft een heel gedoe dat solliciteren. Mijn favoriete bezigheid is het niet.
---------------------------------------------------------------------------------
Geachte mevrouwxxxxx,

Enthousiast werd ik door het lezen van de advertentie waar u op zoek bent naar een medewerker facturatie. Graag overtuig ik u ervan dat ik de allround medewerker ben waarnaar u zoekt.

Gedurende vier jaar ben ik gedetacheerd geweest in de zorgverzekeringen. Tijdens die periode kreeg ik te maken met de norm- en kwaliteitseisen van de opdrachtgever. Het stressbestendig, accuraat en in teamverband samen kunnen werken werd meteen getest. Elke dag het beste uit jezelf halen en ervoor zorgen dat elke declaratie tot tevredenheid van de opdrachtgever werd afgeleverd was mijn drijfveer.

Naast het behalen van de norm- en kwaliteitseisen kreeg ik meer verantwoordelijkheden op het project. Het inwerken, controleren, beantwoorden van vragen en begeleiden van collega’s heeft mijn servicegerichtheid en collegialiteit verbeterd. Het afleggen van de verantwoordelijkheid naar de leidinggevende toe omtrent de voortgang van de werkzaamheden, heeft mijn verantwoordelijkheidsgevoel naar een hoger plan getild.

U bent op zoek naar een stressbestendige, accurate medewerker facturatie met doorzettingsvermogen en voortgangscontrole. Al deze eigenschappen heb ik ruimschoots toegepast op het project. Het stressbestendige om de normen te halen, het accurate om alle declaraties zonder fouten af te leveren, het doorzettingsvermogen om elke dag het beste uit mezelf te halen en aan de gestelde normen te voldoen en de verantwoording naar de leidinggevende toe omtrent de behaalde resultaten.

Ik denk dat ik met mijn competenties, kennis en ervaring een geschikte kandidaat ben om van toegevoegde waarde te zijn voor uw organisatie.

Graag kom ik het een en ander toelichten in een persoonlijke gesprek.

Met vriendelijke groet,

xxxxxxx


Bijgaand: curriculum vitae
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
interne sollicitatie pedagogisch medewerker A, graag feedback en advies sannelba Sollicitatiebrief en cv 5 9 december 2008 15:01
Sollicitatie administratief medewerker Financien, graag uw visie starter Sollicitatiebrief en cv 4 18 november 2008 00:27
sollicitatie administratief medewerker geen ervaring commentaar graag Grada Sollicitatiebrief en cv 2 26 juni 2007 15:46
sollicitatie bankhal medewerker bank graag nakijken :) renske1982 Sollicitatiebrief en cv 2 6 maart 2007 18:05


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon