Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 3 mei 2006, 21:52
Ingrid180 Ingrid180 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 mei 2006
Berichten: 1
Ingrid180 is on a distinguished road
Exclamation Open sollicitatie secretaresse ziekenhuis

Wie wil mijn open sollicitatie beoordelen? Het is voor een ziekenhuis. Ter info, via mijn opleiding heb ik medisch secretariaat gevold. Dit staat in mijn cv vermeld. Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Groetjes,
Ingrid

(eigen adresgegevens)

Plaatsnaam, datum

(adresgegevens ziekenhuis)

Betreft: open sollicitatie


Geachte heer, mevrouw,

Bent u nog op zoek naar een medisch of afdelingssecretaresse? Dan ben ik de aangewezen persoon. Vanzelfsprekend ontvangt u veel brieven van kandidaten die beweren de juiste persoon voor de functie te zijn. In een korte motivatie wil ik u duidelijk maken dat u die ene juiste kandidaat in mij zult vinden.

Als medewerkster in de energiewereld heb ik ervaren dat het van belang is dat je goed vanuit de klant kunt denken. Je goed kunnen verplaatsen in de klant, wat wil de klant graag en de mogelijkheden en wensen hierbij zoeken. Hierdoor heb ik mij goed communicatief kunnen ontwikkelen.

Binnen (naam energiebedrijf) heb ik, als medewerkster van de klantenservice en als administratief medewerkster op de afdeling correspondentie, mijn persoonlijke kwaliteiten optimaal ontwikkeld. Ik vind het erg belangrijk dat je de mensen tevreden stelt, dat je servicegericht werkt en altijd enthousiasme uitstraalt, zowel verbaal als non-verbaal. Tevens vind ik het belangrijk om resultaat gericht te werken en alles goed en correct af te handelen.

De functie van secretaresse binnen uw bedrijf spreekt mij om diverse redenen aan. Ten eerste sluit de functie goed aan bij mijn opleiding en werkverleden. Daarnaast beschik ik over goede sociale en contactuele eigenschappen. Verder ben ik representatief, stressbestendig en accuraat en ben ik in staat zelfstandig te werken. Tenslotte heb ik kennis van geautomatiseerde systemen en kan ik goed overweg met onder andere Word en Excel.

Ik hoop dat deze brief voor u een aanleiding is om mij uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek. Voor nadere informatie verwijs ik u naar een bijgevoegd curriculum vitae.

Met vriendelijke groet,


(eigen naam)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 15 april 2007, 20:13
Grada Grada is offline
Lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2007
Berichten: 9
Grada is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatie secretaresse ziekenhuis

Hallo, Ik vind het wel een goede brief ik zou alleen na de eerste alinea beginnen Met de functie van.... binnen uw bedrijf spreekt mij om diverse redenen aan. Ten eerste sluit de functie goed aan bij mijn opleiding en werkverleden. Dan vertel je als administratief medewerker ........

En dan vertel je je kwaliteiten en eigenschappen en geef van bijv twee voorbeelden.

Ik hoop dat het je iets helpt.
Groetjes Grada
Met citaat reageren
  #3  
Oud 16 april 2007, 11:30
Roosje Roosje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 april 2007
Berichten: 14
Roosje is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatie secretaresse ziekenhuis

Hoi Ingrid,

Ten eerste, het is een mooie brief, maar ik vind wel dat er wel erg vaak "ik kan dit, ik vind dat " enz. in staat. Misschien kan je bepaalde zinnen iets anders opstellen zodat je niet te veel van dat ge-ik krijgt.
Ik hoop dat je hier iets mee kan.

Groetjes Roosje
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie wil er even naar mijn open sollicitatie kijken? Joyce Sollicitatiebrief en cv 3 15 september 2008 16:01
Open sollicitatie verpleegkundige aafke_verhoeven Sollicitatiebrief en cv 3 11 september 2006 15:19
Pakkende 1e zin open sollicitatie sterretje24 Sollicitatiebrief en cv 3 6 januari 2006 17:49
Gaarne jullie reaktie op mijn open sollicitatie Gerd Jansen Sollicitatiebrief en cv 1 27 november 2005 00:27
Open sollicitatie hans Sollicitatiebrief en cv 2 25 september 2005 16:18


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon