Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 14 september 2017, 10:20
marjantj@ marjantj@ is offline
Lid
 
Geregistreerd: 14 september 2017
Berichten: 5
marjantj@ is on a distinguished road
Standaard help! Wie wil mijn sollicitatiebrief keuren

Hoi allemaal,

Ik ben gevraagd door mijn leidinggevende om te solliciteren op een functie als activiteiten begeleider binnen ons team. Ik mocht niet in de brief zetten dat ik gevraagd ben, wel getipt. Deze brief komt uiteindelijk ook weer terecht bij mijn leidinggevende maar hij moet eerst door de eerste ronde heen komen. Willen jullie er eens naar kijken?

Geachte mevrouw ....,*
Onlangs werd ik door mijn leidinggevende getipt op de openstaande vacature van Activiteiten Begeleidster.*
Middels deze brief wil ik daar graag op solliciteren en mijn motivatie geven waarom ik denk dat ik geknipt ben voor deze baan.*

Op dit moment ben ik werkzaam als huiskamer assistent op de afdeling "......". Dit doe ik erg graag.* De afgelopen jaren heb ik veel geleerd over de afdeling somatiek en de daar bijhorende doelgroep, deze was tot 3 jaar geleden nog redelijk nieuw voor mij. Ik vind het heerlijk om voor onze mensen de maaltijd te verzorgen als wel kleine activiteiten te organiseren en coördineren. Op dit gebied zou ik me graag verder willen ontwikkelen en ik denk dat de functie activiteitenbegeleider daar perfect voor is.**

Even in het kort iets over mijn competenties met betrekking tot deze functie. In mijn huidige functie heb ik laten zien dat ik creatief en flexibel ben in doen en denken. Tevens heb ik me actief bezig gehouden met de werkgroep "......" .* Mijn collega's beschrijven mij als enthousiast, doortastend, hulpvaardig, collegiaal, loyaal en klantvriendelijk. Bovenstaande competenties passen naar mijns inziens goed bij de functie als activiteiten begeleidster.*

Ik kom graag bij u langs voor een gesprek waarin ik mijn enthousiasme over deze baan verder kan toelichten.*

Met Vriendelijke Groet,


Ik ben nog een beetje aan het stoeien met mijn slot alinea, ik wl er eigenlijk nog iets bij hebben dat ik er bovenal gewoon heel veel zin in heb om hier iets van te maken , maar ik krijg de juiste zin nog niet gevonden.

Ik hoop op tips
Met citaat reageren
  #2  
Oud 15 september 2017, 15:55
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard

Hierbij wat taaltechnische suggesties waardoor de brief n.m.m. wat beter loopt:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marjantj@ Bekijk bericht
Geachte mevrouw ....,*
Onlangs werd ik door mijn leidinggevende gewezen op de openstaande vacature van Activiteiten Begeleidster.*
Met deze brief wil ik daar graag op solliciteren en toelichten waarom ik denk dat ik geknipt ben voor deze baan.*

Op dit moment ben ik werkzaam als huiskamerassistent op de afdeling "......". Dit doe ik erg graag.* De afgelopen 3 jaar heb ik veel geleerd over de afdeling somatiek en de daar bijhorende doelgroep. Ik vind het heerlijk om voor onze mensen de maaltijd te verzorgen en kleine activiteiten te organiseren en coördineren. Op dit gebied zou ik me graag verder willen ontwikkelen en ik denk dat de functie activiteitenbegeleider daar perfect voor is.**

Even in het kort iets over mijn competenties met betrekking tot deze functie. In mijn huidige functie heb ik laten zien dat ik creatief en flexibel ben in doen en denken. Tevens heb ik me actief bezig gehouden met de werkgroep "......" .* Mijn collega's beschrijven mij als enthousiast, doortastend, hulpvaardig, collegiaal, loyaal en klantvriendelijk. Bovenstaande competenties passen naar mijns inziens goed bij de functie als activiteitenbegeleidster.*

Ik zou graag worden uitgenodigd voor een gesprek waarin ik mijn enthousiasme over deze baan verder kan toelichten.*

Met Vriendelijke Groet,
Taalkundig is activiteitenbegeleidster een samenstelling, die schrijven we aaneen. Maar als in de vacature Activiteiten Begeleidster staat, dan moet je dat bij de verwijzing naar de vacature misschien maar overnemen.

Inhoudelijk zou ik proberen de kwaliteiten die je 'claimt' met een concreet voorbeeld te onderbouwen.
__________________
René
Met citaat reageren
  #3  
Oud 15 september 2017, 17:17
marjantj@ marjantj@ is offline
Lid
 
Geregistreerd: 14 september 2017
Berichten: 5
marjantj@ is on a distinguished road
Standaard

Dank je wel rene. Ik heb de brief aangepast en verzonden.

Nu maar afwachten

fingers crossed
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vreselijke omgang op werk (lang verhaal!) Loesje88 Je rechten en plichten als werknemer 4 21 april 2023 15:35
Sollicitatiebrief GGZ-psycholoog Mo. Sollicitatiebrief en cv 2 5 augustus 2015 18:38
Mijn baas komt zijn afspraken niet na en nu loop ik heel veel geld mis... Carrie92 Je rechten en plichten als werknemer 13 31 januari 2015 16:02
Open sollicitatiebrief marketingfunctie (carrièreswitch) RichWes Sollicitatiebrief en cv 5 9 juli 2012 11:33
Sollicitatiebrief junior stylist. Wie helpt? stylist in de dop Sollicitatiebrief en cv 5 3 maart 2009 11:23


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon