Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 juni 2010, 17:38
LianneN LianneN is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 9
LianneN is on a distinguished road
Standaard Een nieuwe baan mede dankzij m'n brief!

Beste lezers,
Graag wil ik jullie de brief laten lezen die mij een baan heeft bezorgd! Ik heb heel wat brieven geschreven, maar deze heeft de finale gehaald.
Ik heb in mijn 2e gesprek een gesprek gehad met een psychologe en zij vond de brief erg goed, dus ik wil hem jullie niet onthouden. Misschien kunnen jullie er nog wat mee!

Succes met de zoektocht naar je perfecte baan!

X
X
X

X
X

Haarlem, 11 mei 2010


Betreft: sollicitatie Medewerker Planning Personeel & Organisatie


Geachte heer/mevrouw,

“Ja, dat past bij mij!” dacht ik toen ik op 11 mei jl. door X van (uitzendbureau) de vacature Medewerker Planning Personeel & Organisatie aangereikt kreeg. Graag vertel ik u waarom.

Sinds 2007 werk ik bij X. X is een forensisch behandelcentrum voor jeugdigen tussen de 12 en 21 jaar.
In mijn huidige functie begeleid ik onder andere stagiaires, heb ik een netwerk van externe partners opgebouwd en onderhouden, bedenk en organiseer ik samen met de jeugdigen passende projecten en activiteiten en geef ik trainingen.

Niet alleen spreekt de veelzijdigheid van de werkzaamheden als Medewerker Planning Personeel & Organisatie mij zo aan, maar ook de ruimte die geboden wordt voor eigen inbreng en creativiteit. Eén van mijn sterke eigenschappen is dat ik op een creatieve manier doelen weet te bereiken. De uitdaging aan te gaan om ‘out of the box’ te denken wanneer het via de standaard weg niet lukt. Eén van de leukste aspecten binnen mijn huidige werk vind ik dat ik veelal mijn eigen werkzaamheden mag plannen en dat eigen initiatieven gewaardeerd worden. Dit is dan ook precies wat me aantrekt in de bij u beschikbare functie.

Mensen typeren mij vaak als enthousiast, creatief, gedreven en iemand die graag de handen uit de mouwen steekt. Ik beschik over goede organisatorische en sociale vaardigheden. Dit zijn eigenschappen die er, mijns inziens, voor zorgen dat ik deze functie naar volle tevredenheid zal kunnen uitvoeren. Verder ben ik iemand die graag een nieuwe uitdaging aan gaat en open staat voor vernieuwing.

Graag zou ik u in een persoonlijk gesprek willen overtuigen van mijn kennis en capaciteiten en waarom ik de juiste persoon ben voor deze functie.

Met vriendelijke groet,



Lianne N*******

Bijlage: Curriculum Vitae


Laatst gewijzigd door forumbeheerder; 4 juni 2010 om 19:03 Reden: Geanonimiseerd (achternaam verwijderd)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 4 juni 2010, 19:03
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard Re: Een nieuwe baan mede dankzij m'n brief!

Hé, wat leuk Gefeliciteerd met je nieuwe baan en dankjewel voor het delen van je sollicitatiebrief!
__________________
René
Met citaat reageren
  #3  
Oud 16 juni 2010, 15:55
TommyN TommyN is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 31 mei 2010
Berichten: 25
TommyN is on a distinguished road
Standaard Re: Een nieuwe baan mede dankzij m'n brief!

Ik vind het ook een hele goeie brief. Heeft dit forum niet een onderdeel 'succes verhalen' ofzo waar deze naartoe mag?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help ik vind mijn werk niet meer leuk! Linlin Loopbaanvragen 21 31 december 2012 20:52
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
'Sollicitatiebrief van de maand' heeft me een baan opgeleverd! nicky1983 Sollicitatiebrief en cv 4 6 oktober 2007 18:31
Te oud voor een nieuwe baan? Nicole Sollicitatiebrief en cv 7 10 juli 2007 20:30
Hoe mail je een sollicitatiebrief en cv nicky1983 Sollicitatiebrief en cv 9 14 juli 2006 11:34


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon