Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 5 mei 2006, 00:54
Kyr Kyr is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 mei 2006
Berichten: 2
Kyr is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatiebrief kinderopvang

Beste lezers

Hieronder vinden jullie mijn sollicitatiebrief. Ik wil graag wat input (spelfouten? zinsopbouw? te kort?). Ik heb al op een andere post gereageerd (samen met de vraag over ervaring opdoen als reden). Ook heb ik een internationale achtergrond, maar ik weet niet of dat hier ook moet (staat duidelijk in CV). ADVIES??!!

Groetjes en alvast bedankt aan de mensen die reageren!

Betreft:Open sollicitatie

Eindhoven, 4 mei 2006

Geachte mevrouw,

Hierbij stuur ik u een sollicitatie voor een functie in uw kinderdagverblijf.

Middels deze solicitatiebrief wil ik u graag wijzen op de bijdrage die ik kan leveren binnen uw bedrijf. Ik hoop dat ik,aangezien mijn opleiding en ervaring, in aanmerking kan komen voor een baan. Ik ben er namelijk van overtuigd dat een baan in de kinderopvang bij mij zou passen.

De reden voor mijn sollicitatie voor het werken in uw kinderdagverblijf is een combinatie van het werken met kinderen en de theorie in de praktijk te kunnen zien.

Het spreekt mij aan om in de Droomwereld te werken als groepsleidster doordat ik dol op kinderen ben! Met kinderen werken heeft mij altijd al aangesproken. Contact houden met ouders vind ik ook erg belangrijk.

Door middel van mijn studie heb ik veel theorie over opvoeding en ontwikkeling van kinderen geleerd. Ik kijk er daarom naar uit om dit nu in de praktijk te zien en ook toe te kunnen passen.

Ik ben de juiste persoon die u zoekt omdat ik goed met kinderen, maar ook ouders, om kan gaan. Ik ben ervan overtuigd dat ik met mijn kwaliteiten, enthousiasme, verantwoordelijkheidsgevoel uw team zal versterken. Ook ben ik energiek, creatief en zeer gemotiveerd. Natuurlijk ben ik ook zoals eerder genoemd heel erg geďnteresseerd in de ontwikkeling van kinderen, wat belangrijk is in de kinderopvang.

Graag zou ik deze sollicitatiebrief en curriculum vitae in een persoonlijk gesprek verder willen toelichten.

Hoogachtend,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 7 mei 2006, 16:12
NeuroticFish NeuroticFish is offline
Lid
 
Geregistreerd: 1 mei 2006
Berichten: 19
NeuroticFish is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatiebrief kinderopvang

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kyr
Beste lezers

Hieronder vinden jullie mijn sollicitatiebrief. Ik wil graag wat input (spelfouten? zinsopbouw? te kort?). Ik heb al op een andere post gereageerd (samen met de vraag over ervaring opdoen als reden). Ook heb ik een internationale achtergrond, maar ik weet niet of dat hier ook moet (staat duidelijk in CV). ADVIES??!!

Groetjes en alvast bedankt aan de mensen die reageren!

Betreft:Open sollicitatie

Eindhoven, 4 mei 2006

Geachte mevrouw,

Hierbij stuur ik u een sollicitatie voor een functie in uw kinderdagverblijf.

Middels deze solicitatiebrief wil ik u graag wijzen op de bijdrage die ik kan leveren binnen uw bedrijf. Ik hoop dat ik,aangezien mijn opleiding en ervaring, in aanmerking kan komen voor een baan. Ik ben er namelijk van overtuigd dat een baan in de kinderopvang bij mij zou passen.

De reden voor mijn sollicitatie voor het werken in uw kinderdagverblijf is een combinatie van het werken met kinderen en de theorie in de praktijk te kunnen zien.

Het spreekt mij aan om in de Droomwereld te werken als groepsleidster doordat ik dol op kinderen ben! Met kinderen werken heeft mij altijd al aangesproken. Contact houden met ouders vind ik ook erg belangrijk.

Door middel van mijn studie heb ik veel theorie over opvoeding en ontwikkeling van kinderen geleerd. Ik kijk er daarom naar uit om dit nu in de praktijk te zien en ook toe te kunnen passen.

Ik ben de juiste persoon die u zoekt omdat ik goed met kinderen, maar ook ouders, om kan gaan. Ik ben ervan overtuigd dat ik met mijn kwaliteiten, enthousiasme, verantwoordelijkheidsgevoel uw team zal versterken. Ook ben ik energiek, creatief en zeer gemotiveerd. Natuurlijk ben ik ook zoals eerder genoemd heel erg geďnteresseerd in de ontwikkeling van kinderen, wat belangrijk is in de kinderopvang.

Graag zou ik deze sollicitatiebrief en curriculum vitae in een persoonlijk gesprek verder willen toelichten.

Hoogachtend,
Paar zaken.

"Ik hoop dat ik,aangezien mijn opleiding en ervaring, in aanmerking kan komen voor een baan. Ik ben er namelijk van overtuigd dat een baan in de kinderopvang bij mij zou passen."

Probeer deze zinnen te formuleren waarom jij geschikt bent voor de vacature. Bvb "Ik ben er van overtuigd dat de beoogde functie perfect ingevuld kan worden met mijn capaciteiten en motivatie" of iets dergelijks.


"Het spreekt mij aan om in de Droomwereld te werken als groepsleidster doordat ik dol op kinderen ben! "

Niemand hoeft hier te weten waar je precies solliciteert. Internet is een dorp op dat gebied en er zijn genoeg kapers/kaapsters op de kust


Ook vind ik dat er nogal rond de pot wordt gedraaid met het feit dat je graag met kinderen werkt en contacten onderhoudt met de ouders. Probeer dit kort en krachtig te laten overkomen in een paar zinnen.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 8 mei 2006, 19:53
Kyr Kyr is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 mei 2006
Berichten: 2
Kyr is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatiebrief kinderopvang

Het was helemaal niet de bedoeling om de naam erbij te hebben, ik dacht dat ik m eigenlijk gewist had. niet dus.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
sollicitatiebrief kinderopvang

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatiebrief Hans41 Sollicitatiebrief en cv 1 24 april 2006 18:27
open sollicitatiebrief (assistent) makelaar zizazonnebloem Sollicitatiebrief en cv 4 12 januari 2006 09:36
Tips voor motivatie in open sollicitatiebrief? Miselle Sollicitatiebrief en cv 4 17 november 2005 15:10
Help mij de perfecte open sollicitatiebrief voor TNO en Solvay te schrijven! BAS Sollicitatiebrief en cv 2 20 oktober 2005 11:38
Open sollicitatiebrief Milieu-inspecteur Robert Wiggers Sollicitatiebrief en cv 1 16 augustus 2005 00:56


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon