Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #131  
Oud 4 november 2011, 16:46
Roque Santa Cruz Roque Santa Cruz is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2006
Berichten: 131
Roque Santa Cruz is on a distinguished road
Standaard

Deze past perfect bij mij:
http://www.mypersonality.info/personality-types/infj/
Met citaat reageren
  #132  
Oud 4 november 2011, 17:21
Hassan
Gast
 
Berichten: n/a
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roque Santa Cruz Bekijk bericht
Deze past perfect bij mij
En wat ga je nu met deze informatie doen?
Met citaat reageren
  #133  
Oud 4 november 2011, 23:36
Roque Santa Cruz Roque Santa Cruz is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2006
Berichten: 131
Roque Santa Cruz is on a distinguished road
Standaard

Deze informatie bevestigt het beeld dat ik van mezelf had. Daarnaast geeft het me nieuwe inzichten in mijn persoonlijkheid. Zoals ik al aangaf vormt het een basis van waaruit ik gerichter kan gaan zoeken.

Het blijft overigens wel lastig om te kiezen tussen INFJ en INFP. De verschillen zijn natuurlijk miniem. De meeste mensen hebben twee persoonlijkheidstypen, en ik klaarblijkelijk ook....
Met citaat reageren
  #134  
Oud 21 augustus 2012, 20:19
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Benieuwd...

Hoi Santa,

Heb het hele topic doorgelezen, ben benieuwd hoe het er meer dan een jaar later nu bij jou voor staat? Hoop dat je een leuke baan gevonden hebt!

Groet, Jean Marc
Met citaat reageren
  #135  
Oud 21 augustus 2012, 21:44
Roque Santa Cruz Roque Santa Cruz is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2006
Berichten: 131
Roque Santa Cruz is on a distinguished road
Standaard

Helaas heb ik nog steeds dezelfde baan (inmiddels een vast contract) en weet ik nog steeds niet welk werk bij mij past. Wel ben ik de afgelopen jaren veel over mezelf te weten gekomen. Het enige dat ik zeker weet is dat mijn volgende baan niet meer (fulltime) op kantoor moet zijn.
Met citaat reageren
  #136  
Oud 22 augustus 2012, 16:09
Beppie
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Al een idee wat je zou willen doen? Al iets in je vrije tijd aan het ontwikkelen? Cursussen, opleidingen aan het volgen? Aan het netwerken?
Met citaat reageren
  #137  
Oud 26 augustus 2012, 17:05
Roque Santa Cruz Roque Santa Cruz is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2006
Berichten: 131
Roque Santa Cruz is on a distinguished road
Standaard

Netwerken is inderdaad het sleutelwoord. Ik heb mijn sterke & zwakke punten, interesses, voorkeuren v.w.b. werk en Myers-Briggs Type Indicator (MBTI) type in een document staan. Het lukt me alleen niet om daar bij werk te zoeken. Misschien is het verstandig om dat document met verschillende mensen te bespreken om zo werkopties te verzamelen.
Met citaat reageren
  #138  
Oud 27 augustus 2012, 18:19
Beppie
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Bij niet conventionele wensen is het vaak verstandiger om stapje voor stapje een eigen bestaan op te bouwen als (deeltijd naar voltijd) ZZP-er. Daar heb je vaak opleidingen/certificeringen/klanten/reputatie/kapitaal voor nodig.

Succes!
Met citaat reageren
  #139  
Oud 30 augustus 2012, 15:06
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Hallo!
Heb ook het hele topic door gelezen, ik kwam erop via Google. ik ben 25 en heb een administratieve opleiding gevolgd..achteraf iets wat totaal niet bij me past. Maar ik was nog zo jong dus koos ik een algemene opleiding met veel werkkansen. inmiddels werk ik een jaar of 3 (op kantoor) in een semi leidinggevende functie op de commerciele binnendienst. Qua werk ligt het me wel omdat je steeds op zoek moet naar nieuwe kansen en bezig bent met veel mensen en afdelingen en klanten. alleen wordt ik niet gelukkig op kantoor. dus heb ik serieus gekeken naar andere opties en kwam op SPH uit. Ook mensen in mijn omgeving vinden dat het bij mij past. Ik heb een vast contract en ben bereid dat op te geven voor iets waar ik wel voldoening uit haal. Mijn Myer Briggz type is trouwens ENFJ en die omschrijving klopt ook wel. Met om mijn horizon te verbreden en te kijken waar mijn toekomst ligt en om iets te betekenen voor andere mensen heb ik meze lf in t diepe gegooit en ben voor een aantal wekem naar het buitenland vertrokken oor vrijwilligerswerk, o.a. Engelse les geven in een 3e wereld land. Dat was een hele dankbare en bijzondere ervaring waarbij ik ook veel over mezelf heb geleerd. nu kijk ik serieus naar een baan in SPH maar zijn wel papieren voor nodig...ik vraag me dus af hoe dat werkt zo'n BBL opleiding bijv SPH of Engelse taal opleiding. kun je dan zo aan de slag?

@TS evt kun je in binnen of buitenland vrijwilligerswerk doen met mensen of in de zorg? Zijn vast veel mogelijkheden en zo kom je erachter waar je passie ligt? Dan kun je dat vertalen naar een opleiding evt deeltijd bijv in de avond of 4 dagen werk 1 dag school. SPH is heel breed met veel mogeljjkheden in sociaal of maatschappelijk werk. succes met je zoektocht!
Met citaat reageren
  #140  
Oud 30 augustus 2012, 15:34
pappavis pappavis is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 augustus 2012
Berichten: 3
pappavis is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roque Santa Cruz Bekijk bericht
Mijn zoektocht duurt voort......
Ik weet iemand die zijn kantoorbaan spuugzat geworden, vertrokken naar Zuid-Afrika en werkt/woont nu op een privé GAME FARM!! Hij woont gratis, heeft winstdeling. Rijk qua €'s niet.

Zijn "werk";
* Sochtends wild kijken, wildkampen inspectren op kapotte heiningen maken.
* lekker kletsen met mede game rangers.
* savonds bbq'en en luisteren naar natuurgeluiden.
* weleens helikopter ritten maken, wild te tellen..
* soms iets neerschieten voor de pot.
* wild vangen, vrachtwagen besturen naar wildveilingen.
* Gasten ontvangen en rondrijden op een land rover.

Voordelen;
* Wel een zee van tijd, rust,
* geen drukte, pracht natuur om zich heen.. lekker buiten slapen.. hij vind het zaaaaaaaaaaaaaaalig.

Wat moet je doen;
* volg een curus profesionele jager, game tracking, natuur enz. meestal een opleiding waar je het op de boerderij doen samen met de game rangers.

En het zuid-afrikaans taal, lijkt op nederlands.. Ikzelf ben Zuid-Afrikaans

Let op, game ranger betaalt weinig, voor de geld moet je het niet doen!!!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik kan niet kiezen uit twee banen Miss Missy Loopbaanvragen 3 14 juli 2015 16:28
Wat nu weet het niet hangen blijven of niet? weethetnietje Loopbaanvragen 2 7 oktober 2010 09:46
ICT-opleiding op hbo-niveau? Remco Opleiding kiezen en volgen 41 4 oktober 2010 13:54
Help! Ik weet niet meer wat ik wil san2307 Loopbaanvragen 7 9 augustus 2010 17:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon