Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 21 augustus 2008, 16:51
lunamay lunamay is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2008
Berichten: 1
lunamay is on a distinguished road
Standaard sollicitatiebrief ter beoordeling

Het is weer enige jaren geleden dat ik een sollicitatiebrief heb geschreven.
Met deze brief wil ik niet al te formeel overkomen. Ik verder hier en daar wat tekst vandaan gehaald, ik denk ook wel dat dat te lezen is.
Ik stel het ook zeer op prijs jullie aanwijzingen en tips.



[NAAM]
[ADRES]
[POSTCODE] [PLAATS]
[TELEFOONNUMMER]

[BEDRIJFSNAAM]
t.a.v. [CONTACTPERSOON]
[ADRES BEDRIJF]
[POSTCODE BEDRIJF] [PLAATS BEDRIJF]

[PLAATS], [DATUM]

Betreft: OPEN SOLLICITATIE



Jong, enthousiast, creatief en leergierig. Deze steekwoorden zijn op mij van toepassing. Daarom solliciteer ik graag op de functie van onderwijsassistent binnen jullie school.

Tijdens mijn 3 jarige periode als ouderraadslid en hulpmoeder op de basisschool van mijn kinderen, heb ik kunnen ervaren hoe leuk het is om met basisschoolkinderen om te gaan. En hoeveel voldoening je krijgt daarvan.

Wat mij het meest aanspreekt in deze functie is dat ik een kans krijg te leren in de praktijk. Daarnaast ben ik uitermate creatief, en vindt het ontzettend leuk om creatief te zijn op allerlei gebieden zowel op organisatorische gebied als op.. Ik zou het geweldig vinden om mijn creativiteit te kunnen toepassen in allerlei lessen die verzorgd worden!


Ik heb weliswaar nog geen werkervaring, maar ben een snelle en enthousiaste leerling. Daarnaast ben ik bereid een deeltijd opleiding te volgen tot onderwijsassistent.


Met belangstelling uw berichten tegemoet ziend,

Hoogachtend,

**********

Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 augustus 2008, 17:13
Netjemientje Netjemientje is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 3 mei 2007
Berichten: 29
Netjemientje is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatiebrief ter beoordeling

Hoi Lunamay,

Nu ben ik geen licht op het gebied van sollicitatiebrieven, dus daar ga ik ook niets over zeggen, maar er valt mij wel een zinnetje op

Citaat:
Wat mij het meest aanspreekt in deze functie is dat ik een kans krijg te leren in de praktijk. Daarnaast ben ik uitermate creatief, en vindt het ontzettend leuk om creatief te zijn op allerlei gebieden zowel op organisatorische gebied als op.. Ik zou het geweldig vinden om mijn creativiteit te kunnen toepassen in allerlei lessen die verzorgd worden!
Is dit niet een beetje héél creatief, mss kun je de zin zo formuleren dat er nog maar 1 x creatief in staat.

Groetjes Netjemientje
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag beoordeling op mijn sollicitatiebrief secretaresse werktijger Sollicitatiebrief en cv 4 29 januari 2009 15:48
Sollicitatiebrief scholingsadviseur, graag feedback! Ferdin007 Sollicitatiebrief en cv 5 31 oktober 2007 12:04
Sollicitatiebrief klassenassistent, graag commentaar erwin85 Sollicitatiebrief en cv 3 27 oktober 2007 09:23
Sollicitatiebrief sales trainee, graag beoordeling! peterstarter Sollicitatiebrief en cv 1 13 juni 2006 14:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon