Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 juni 2009, 00:49
Verwijderd acccount
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Interne sollicitatiebrief schrijven voor functie binnen hetzelfde team

Goedenavond,

Ik ben op zoek naar tips en trus om een goede sollicitatiebrief te schrijven voor een interne hogere functie binnen het team waar ik nu ook werkzaam in ben. Het gaat om een fuctie binnen een stafafdeling.

Maar wat zet je nou in de brief? Ik bedoel ze kennen me wel en weten van mijn kennis en kunde.
Het team waarin in werk is een team die heel nauw samenwerkt met elkaar de manager is erg betrokken en er is een vertrouwensband.

Het is onzeker dat ik nu kan blijven omdat er simpelweg (nog)geen vaste vacature is en kunnen ze mij niet aannemen maar ik werk nu al bijna 3 jaar binnen dit bedrijf (2 keer van afdeling geswitcht) dus het houdt voor mij straks ook op bij het uitzendbureau.

Wie kan mij helpen de "perfecte" brief te schrijven?
Ik klap gelijk al helemaal dicht zodra ik zal beginnen en dan weet ik het niet meer en krijg ik geen woord op papier.......

Ik lees het graag.

Groetjes Arwen.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 4 juni 2009, 11:26
siesje1982
Gast
 
Berichten: n/a
Thumbs up Re: Interne sollicitatiebrief schrijven voor functie binnen hetzelfde team

Hoi Arwen,
Misschien zou je iets kunnen schrijven over
- waar je de eventuele vacature gezien hebt
- (in geval van een open sollicitatie) waarom je wilt solliciteren naar een staffunctie
- wat jij kan bijdragen aan de ontwikkeling van de staf (een of meer vaardigheden, houdingsaspecten of inzichten. (Wat het bedrijf als een persoonlijke kracht van jou ervaart of juist iets nieuws)

En een spontane afsluiting indien de staf je kent.

Heel veel succes!
Gr. Annemiek
Met citaat reageren
  #3  
Oud 4 juni 2009, 12:29
Verwijderd acccount
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Interne sollicitatiebrief schrijven voor functie binnen hetzelfde team

Ik heb inmiddels een brief gemaakt en deze staat in een nieuw onderwerp.

Ik kan denk ik niet in de brief zetten waar ik de vacature heb gezien omdat ik deze van de manager heb gekregen in mijn mailbox.

Bedankt voor je reactie

Groetjes,
Arwen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
help, wat is een sollicitatiebrief schrijven moeilijk coraschrijver Sollicitatiebrief en cv 0 26 februari 2009 12:36
interne sollicitatie regiomanager, spoedje sollicitant99 Sollicitatiebrief en cv 1 10 februari 2009 13:01
Duitse sollicitatiebrief schrijven Minnesota Sollicitatiebrief en cv 0 23 januari 2008 10:34
Interne sollicitatiebrief medewerker Personeelsadministratie: tips gevraagd Di_23 Sollicitatiebrief en cv 13 15 mei 2007 22:17
Tips bij het schrijven van je sollicitatiebrief Maarten Sollicitatiebrief en cv 0 28 november 2005 21:11


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon