Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 5 december 2008, 10:37
Khlim-student
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Sollicitatie als warehouse supervisor

Beste leden,

Kunnen jullie mij helpen met dit te controleren, aangezien ik niet zo goed ben in het vinden van spellingsfouten en zinsconstructiefouten.
Heel hartelijk bedankt!
Voor diegene die het mss niet weten een warehouse is een magazijn


Sollicitatie warehouse supervisor

Geachte heer XXX

Mijn interesse gaat uit naar de vacature van Warehouse Supervisor die onlangs verscheen op jullie website. Graag stel ik mij dan ook kandidaat voor deze functie.

Ik heb onlangs mijn opleiding Logistiek Management aan de *** Hogeschool *** met succes afgerond. In deze opleiding moesten we verschillende projecten tot een goed einde brengen. Eén van deze projecten ging over het organiseren en het inrichten van een warehouse. Mijn stage-ervaring alsook mijn vakantiewerk als jobstudent in een warehouse heeft ervoor gezorgd dat ik de nodige inzichten en eigenschappen heb verworven.

In uw vacature spreekt vooral de verantwoordelijkheid en het coachen van medewerkers mij enorm aan. Ik ben voetbalopleider van de 10-jarigen. Ik heb deelgenomen aan een minionderneming, waar ik een klein groepje van 3 personen moest ondersteunen en coachen.
Bovendien heeft de opleiding Logistiek Management mijn talenkennis verrijkt. Ik spreek vlot Engels en Spaans, maar kan mij ook vlot uitdrukken in het Frans en Duits. Door project werk heb ik mijn kennis van MS Office opgekrikt.

Ik ben stressbestendig, discreet, flexibel en heb organisatorische vaardigheden. Als warehouse supervisor zou ik een waardevolle bijdrage kunnen leveren.

Geďnteresseerd in deze boeiende functie, hoop ik dan ook op een persoonlijk onderhoud zodat ik u van mijn capaciteiten kan overtuigen.

Met vriendelijke groeten




XXX

Bijlage: cv
  #2  
Oud 5 december 2008, 12:49
Henk
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: sollicitatie als warehouse supervisor

Niet om flauw te doen maar bel eerst even met deze onderneming of je in aanmerking komt voor deze functie. Leiding geven aan kinderen is hardstikke leuk en een prima zaak maar heeft natuurlijk niets van doen met het leidinggeven aan weerbarstige volwassenen (en dat zijn magazijnmedewerkers vaak, mijn broer is leidinggevende in een warenhuis). Het lijkt me niet dat een net afgestudeerde daarvoor in aanmerking komt.
  #3  
Oud 5 december 2008, 13:05
forumbeheerder forumbeheerder is offline
Administrator
 
Geregistreerd: 8 augustus 2005
Berichten: 74
forumbeheerder heeft vermelding van reputatie uitgeschakeld
Standaard Re: sollicitatie als warehouse supervisor

Discussie gesloten, omdat het e-mailadres van 'Khlim-student' niet werkt en hij of zij dus niet op reacties geattendeerd wordt.
Discussie gesloten

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatie voor een functie als administratief medewerkster Myriam Sollicitatiebrief en cv 0 15 oktober 2007 21:55
Sollicitatie als CEH verpleegkundige, graag feedback! Debbus Sollicitatiebrief en cv 3 7 oktober 2007 15:33
Sollicitatie Callcentre supervisor Conquet Sollicitatiebrief en cv 3 14 maart 2007 22:35
Sollicitatie als vrachtwagenchauffeur Harrie Sollicitatiebrief en cv 2 10 maart 2007 12:00
Interne sollicitatie als produktie-analist MRben34 Sollicitatiebrief en cv 6 20 februari 2007 23:38


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon