Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 2 november 2009, 03:52
ranya ranya is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 november 2009
Berichten: 1
ranya is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie bbl verpleegkundig

Hoi dames en heren, ik wil graag de opleiding tot verpleegkundige volgen, ik heb een sollicitatie brief geschreven maar weet niet of die goed is. graag zou ik feedback hierover krijgen.


Geachte heer/mevrouw,

Met grote belangstelling heb ik uw vacature gelezen op de internetsite van het ziekenhuis xxxx.
Met deze brief wil ik graag solliciteren naar de functie van leerling verpleegkundige.
Ik ben momenteel bezig met een BBL opleiding tot verzorgende IG, die ik in juni 2010 afrond.

Ik heb in verschillende verzorging/verpleeg huizen gewerkt, en veel ervaring opgedaan. Het werken met mensen trekt mij erg aan. Ik vind het heel mooi om een mens in zijn geheel te zien. En te ontdekken hoe iemand zowel lichamelijke, sociaal als psychisch in elkaar zit, om zo de juiste zorg te kunne bieden.

Door collega’s wordt ik beschreven als flexibel, sociaal, een goede luisteraar, sociaal betrokken en vriendelijk. Eigenschappen die goed van pas komen bij mijn werk als verzorgende. Met mijn opgedane ervaring qua studie en werk, heb ik zeer goede ervaring. Ik kan dit prima met mijn privé leven combineren en verwacht ook in de toekomst als ik de opleiding tot verpleegkundige mag volgen geen ongemakken bij te ondervinden.

Ik kies specifiek voor de route van werkend leren omdat ik de praktijk de allerbeste leerschool vind. Vooral bij het vak van verpleegkunde waarbij emotionele intelligentie en inlevend vermogen zo belangrijk zijn, is het beter om zaken aan den lijve te ondervinden. Er zijn nou eenmaal dingen die lastig te leren zijn vanuit achter de schoolbanken.

Graag overtuig ik u van mijn kwaliteiten in een gesprek waarbij ik deze brief en mijn CV verder toe kan lichten.

Hoogachtend,
xxx
Met citaat reageren
  #2  
Oud 2 november 2009, 21:47
Ryt
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatie bbl verpleegkundig

Mooie brief,

Haal hem nog even door de spellingschecker. "kunne" valt vast door de mand.

De volgende zin klopt niet:
"Er zijn nou eenmaal dingen die lastig te leren zijn vanuit achter de schoolbanken.

Zoiets?
Er zijn nou eenmaal dingen die lastig te leren zijn in theoretische lessen.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 4 november 2009, 08:42
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatie bbl verpleegkundig

beste sollicitante,

Tip: tracht te verhelderen waarom werkend leren bij jou past! Bijvoorbeeld omdat je een echte doener bent, ervaringen in de praktijk wil brengen enzovoort. Succes!!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie bbl leertraject Samanthaa Sollicitatiebrief en cv 4 7 oktober 2009 20:43
Sollicitatie BBL Niveau 3, Binnendienst. Graag even reageren babiikellyy Sollicitatiebrief en cv 1 22 juni 2009 12:42
Wie wilt mijn brief nakijken het is een sollicitatie naar een bbl plaats Femmetje Sollicitatiebrief en cv 0 26 maart 2009 11:27
Sollicitatiebrief BBL verzorgende J.Post Sollicitatiebrief en cv 0 4 februari 2009 21:10
sollicitatie bbl plaats brechtje27 Sollicitatiebrief en cv 3 21 januari 2009 21:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:07.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon