Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 17 juli 2013, 23:22
hana24 hana24 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 juli 2013
Berichten: 2
hana24 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief nakijken

Kan iemand aub mijn brief nakijken en feedback geven

Alvast bedankt

Hana
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc Sollicitatie.doc‎ (33,0 KB, 221x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 18 juli 2013, 22:03
hana24 hana24 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 juli 2013
Berichten: 2
hana24 is on a distinguished road
Standaard Wil iemand aub hiernaar kijken en mij feedback geven

Geachte heer/mevrouw,



Mijn naam is …….., “ een kleine vrouw op hakken met een wereld aan ervaringen en stevig geaard “ en ik volg momenteel de opleiding Maatschappelijk Werk en Dienstverlening aan de Saxion Hogeschool te Enschede. Na de zomervakantie rond ik mijn studie af.
Momenteel ben ik werkzaam bij de Stichting Zorgcombinatie Marga Klompé Hoge Weide te Lochem. Ik beoefen hier de functie medewerker groepsverzorging op basis van een nul-uren contract. Ik begeleid twee groepen ouderen en organiseer activiteiten. Mijn voornaamste taak is het begeleiden van oudere mensen in hun dagelijkse activiteiten.
Tijdens mijn stage bij Gemeente Haaksbergen en Werkplein Enschede heb ik met de doelgroep van de WWB mogen werken. Ik heb vanuit mijn opleiding geleerd dat je naar de Empowerment van de cliënten moet kijken. Je moet bekijken wat ze zelf nog in staat zijn te kunnen doen. Tijdens mijn stage heb ik ook geleerd om mensen in beweging te krijgen en dat ze weer terug gaan naar de maatschappij en werk zoeken. Ik ben van nature een doorzetter en blijf doorgaan totdat ik mijn doel heb bereikt.
Tijdens mijn stage bij Werkplein Enschede heb ik eigen caseload gehad. Ik heb hierbij één maand lang werkloze bijstandsgerechtigden begeleidt richting werk. Hierbij werd ook aanspraak gemaakt op mijn creativiteit dat ik de juiste middelen moest inzetten om deze mensen aan het werk te helpen. Vanuit mijn studie/praktijk/werkervaring heb geleerd om zelfstandig te leren. heb ik meerdere keren met afdeling Sociale Zaken mogen meehelpen met hun werkzaamheden. Ik heb tevens ook ervaring opgebouwd met doelgroep WWB tijdens mijn stage bij Werkplein Enschede. Ik had een eigen caseload en begeleidde zes maanden specifiek WWB’ers richting werk. Daarnaast hield ik contacten met de Gemeente Enschede voor de juiste afhandeling van de zaken. Tijdens mijn stage bij Gemeente Haaksbergen en Werkplein Enschede heb ik in een team gewerkt.
Ik ben iemand die persoonlijke groei belangrijk vindt. Steeds weer ben ik bezig om me zelf te ontwikkelen op persoonlijk en werktechnisch vlak, dit kun je terug zien in de verschillende cursussen die ik heb gevolgd (curriculum vitae). Verder kan ik mezelf bestempelen als iemand met een creatieve geest die open staat voor feedback. Ik realiseer me dat ik nog jong ben en wil graag elke dag weer wat bijleren. Verder kan ik stellen dat ik een flexibele werkhouding heb. Het feit dat ik een nul uren contract heb illustreert dit.
Vanaf 2008 is het mijn wens geweest om bij de Sociale Zaken te werken. Ik heb tijdens mijn stage bij Gemeente Haaksbergen ben ik erachter gekomen dat ik met bijstandsgerechtigden graag aan het werk wil gaan. Ik wil de minderen in de samenleving helpen en dat is de doelgroep WWB. Ik wil hun persoonlijke aanspreekpunt zijn en hun begeleiden weer terug naar de maatschappij. Gemeente Bemmel geeft mij hierdoor een mogelijkheid om ervaring op te doen en hierdoor sneller aan het werk kan gaan bij een overheidsinstelling in de toekomst.
Alhoewel ik een beginner ben op de arbeidsmarkt, hoop ik de kans en mogelijkheid te krijgen om in een gesprek met u mij zelf te presenteren en mijn motivatie voor deze functie en de Gemeente Bemmel toe te lichten. Een uitnodiging hiervoor zie ik dan ook graag tegemoet
Hoogachtend,
Met citaat reageren
  #3  
Oud 19 juli 2013, 09:59
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=23 Lees de huisregels eens en dan met name punt 2
Met citaat reageren
  #4  
Oud 24 juli 2013, 13:21
Daniil3012 Daniil3012 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 24 juli 2013
Berichten: 10
Daniil3012 is on a distinguished road
Standaard Feedback

Succes met je solicitatie
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc Sollicitatie.doc‎ (34,0 KB, 129x gelezen)
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn sollicitatiebrief nakijken en correctie maken toyyou2jp Sollicitatiebrief en cv 1 25 oktober 2012 02:14
Sollicitatiebrief administratief medewerker nakijken aub Ewa Sollicitatiebrief en cv 4 19 november 2010 15:03
Sollicitatiebrief Consulent: graag nakijken.. Ben weer op banenjacht groentje Sollicitatiebrief en cv 0 10 september 2009 22:19
Mijn 1e open sollicitatiebrief! Willen jullie hem aub even nakijken? Lieke78 Sollicitatiebrief en cv 6 9 april 2009 12:37
sollicitatiebrief afmaken en nakijken SweetKimmiej Sollicitatiebrief en cv 5 9 januari 2009 13:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon