Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 19 oktober 2010, 12:53
sinaasappelpit sinaasappelpit is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 19 oktober 2010
Berichten: 1
sinaasappelpit is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief receptionist/telefonist ziekenhuis

Wie zou er zo vriendelijk willen zijn om naar mijn sollicitatiebrief te kijken? Het is de eerste keer dat ik er eentje maak. Ik hoop op goede tips en trucs ;-) Alvast bedankt voor de moeite! :-)


Naam bedrijf
t.a.v.: Personeelszaken
Adres
Postcode + woonplaats


Roermond, 19 oktober 2010



Betreft: sollicitatie receptionist/telefonist

Geachte heer/mevrouw,

Op uw website las ik dat u op zoek bent naar een receptionist / telefonist. Voor deze functie kom ik graag in aanmerking.

Met deze brief stel ik mezelf eerst aan u voor. Daarna geef ik aan wat mijn motivatie is om te solliciteren, en tenslotte geef ik aan waarom ik van mening ben dat ik een geschikte kandidaat ben voor de functie van receptionist / telefonist.

Wie ben ik?
Ik ben #######, ik ben 19 jaar oud en ben woonachtig te Roermond.

In mijn privéleven ben ik geregeld in de sportschool te vinden. Mijn creatieve kant laat ik zien tijdens het maken van 3D-kaarten. Tevens handbal ik graag.

Mijn motivatie
Uw vacature biedt een zeer afwisselende baan die erg dynamisch is. Er is een diversiteit aan mensen die je van dienst kunt zijn. Tevens spreekt de gezondheidszorg mij erg aan.

Ik ben een sociaal, vrolijk en enthousiast persoon. Op gepaste momenten hou ik op z'n tijd van een leuke grap. Zowel zakelijk als privé ben ik te typeren als flexibel en leergierig.

Waarom ben ik geschikt voor de functie?
De belangen van de patiënt voorop stellen vind ik erg belangrijk. Deze mentaliteit past goed in uw organisatie. Uit mijn eerder opgedane ervaring als onder andere juridisch secretarieel medewerkster en administratief medewerkster, weet ik dat privacy voor mensen belangrijk is, hier ga ik dan ook zorgvuldig mee om.

Ik beschik over een accurate en communicatieve instelling. Dat blijkt uit de wijze waarop ik mensen dienstverlenend te woord sta. Nauwkeurigheid is bij mij onder andere te herkennen in het correct verwerken van persoonsgegevens.

Daarnaast geldt, dat klantvriendelijkheid mij op het lijf geschreven is. In zowel leuke als minder leuke situaties ben ik rustig en behulpzaam aan zowel de telefoon als mondeling.

Werkzaamheden kan ik snel oppakken en ik ben ook zeer leergierig. Ik ben een persoon die daadwerkelijk interesse heeft in een ander.

CV
Voor verdere informatie, onder andere met betrekking tot mijn opleidingen en tot nu toe opgedane werkervaring, verwijs ik u graag naar bijgevoegd Curriculum Vitae.

Hiermee meen ik u te hebben overtuigd dat mijn ervaring, capaciteiten en persoonlijke kwaliteiten aansluiten op de functie. Graag kom ik dit in een gesprek toelichten.

Ik kijk uit naar uw reactie.


Met vriendelijke groet,



Eigen naam
Adres
Postcode + woonplaats







Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief functie stagiare SPH ziekenhuis Aine Sollicitatiebrief en cv 2 20 februari 2009 23:21
Sollicitatiebrief verpleegkundige kinderziekenhuis GodsPrincess Sollicitatiebrief en cv 4 31 januari 2007 15:59
sollicitatiebrief secretaresse ziekenhuis noekkie Sollicitatiebrief en cv 2 12 oktober 2006 20:52
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker in het ziekenhuis. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 2 6 september 2006 16:18
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon