Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 10 augustus 2010, 10:32
kimberley_ kimberley_ is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 11 januari 2009
Berichten: 4
kimberley_ is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie gezondheidszorg

Hoi, ik heb deze soolicitatie brief geschreven n.a.v een vacature die als het goed is na de zomer vrijkomt. Maar ben er zelf nog niet tevreden over heb biet het idee dat ik er met deze brief uitspring. Vroeg me af of jullie tips hebben?

Daarnaast wil ik een standaard soolicitatie brief schrijven, die ik enkel waarneer ik een geschikte vacature in de gehandicapten/ jongeren zie met een kleine aanpassing (visie/ doelgroep) op kan sturen. Iemand tips hiervoor?

Hier is de soolicitatie brief die ik geschreven heb:

Mijn adres


Hun adres


Rotterdam, 1 augustus 2010

Betreft: Sollicitatie niveau 3

Geachte heer/mevrouw,

Mijn naam is ****, ik ben 21 jaar oud. Graag zou ik willen solliciteren voor de functie begeleider niveau 3 op *** te Rotterdam.

Op dit moment ben ik werkzaam in woonvorm *** Hier ben ik begonnen in september 2007 als stagiere, waarna ik aangenomen ben als oproepkracht. Ik heb opleiding spw3 afgerond en ben als leerling spw4 verdergegaan. Na deze opleiding te hebben afgerond ben ik als begeleider 3 aan de slag gegaan. Op deze manier wil ik ervaring opdoen zodat ik later eventueel door kan groeien naar begeleider 4. Dagelijks werk ik met de doelgroep N.A.H. omdat deze erg leuk is om mee te werken. Dit vanwege de dankbaarheid, het doorzettingsvermogen van de cliënten en ook omdat ik mij op me gemak voel bij de cliënten.
Een paar goede eigenschappen van mij zijn:
- Verantwoordelijk
- Toon initiatief
- Ik kan handelen in stress situaties
- Leergierig
- Flexibel

Een paar slechte eigenschappen zijn:
- Te hoge doelen stellen voor mezelf, maar ik ben bereid om hierin te leren.

Het lijkt me een uitdaging om bij de nog te bouwen locatie *** te werken. Dit omdat het een compleet nieuwe locatie is en de uitdagingen die dit met zich mee brengt. Ook sluit de visie van steinmetzdecompaan aan bij mijn idee over vraaggericht werken, en de client stimuleren zoveel mogelijk zelf of met behulp van te laten doen.

Voor nadere gegevens verwijs ik u naar mijn cv.
Ik hoop dat u mij uitnodigt voor een sollicitatiegesprek waarin ik deze brief kan toelichten.

Met vriendelijke groet,

***

Meer slechte eigenschappen moet ik nog bedenken...
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open Sollicitatie Endemol (graag op- en aanmerkingen!) Girl3 Sollicitatiebrief en cv 9 23 februari 2010 22:53
Open sollicitatie verpleegkundige, graag commentaar Carola Sollicitatiebrief en cv 2 30 november 2009 11:00
Open sollicitatie verpleegkundige. Graag commentaar HvdB Sollicitatiebrief en cv 1 13 juni 2009 23:04
Open sollicitatie Gezondheidszorg. Graag feedback! iertje Sollicitatiebrief en cv 1 13 maart 2009 00:02
Open sollicitatie onderzoeksbureau binnen de gezondheidszorg Niet geregistreerd Sollicitatiebrief en cv 6 18 augustus 2005 11:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon