Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 30 oktober 2007, 12:20
duha duha is offline
Lid
 
Geregistreerd: 30 oktober 2007
Berichten: 8
duha is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatie Pedagogisch medewerker

Hallo allemaal,

ik lees al een poosje mee op dit forum met alle tips en trucs die er gegeven worden en ik heb er zeker wat aan gehad bij het schrijven van mijn eigen brief. Ik bben benieuwd wat jullie van mijn brief vinden!

Groetjes,

Merijn

------------------------------------------------------------------------

M.P.E.M. XXXXXXX
XXXXXX 25
XXXX XX XXXXXXX

XXXX
Afdeling P&O
Postbus XXX
XXXX XX XXXXX

Betreft: open sollicitatie Pedagogisch Medewerker

Huissen, 30 oktober 2007

Geachte heer, mevrouw

In januari ga ik starten met de opleiding SPH in deeltijd of duaal. Hiervoor ben ik op zoek naar een werkplek in een residentiële setting waar ik de opgedane kennis direct in de praktijk kan brengen. Door middel van deze brief wil ik graag informeren naar de mogelijkheden hiervoor binnen XXXX.

Toen ik klaar was met mijn middelbare school, kon ik niet wachten om aan het werk te gaan. Ik ben begonnen als assistent begeleider in een gezinsvervangend tehuis voor meervoudig complex gehandicapte kinderen en inmiddels opgeklommen tot zelfstandig werkend pedagogisch medewerker.

Het afgelopen jaar heb ik op invalbasis gewerkt met LVG-jongeren die op vrijwillige basis of door middel van een OTS uit huis geplaatst zijn. Doordat ik in veel verschillende huizen gewerkt heb, kan ik me de werkwijze van een team snel eigen maken en hierop inspelen.

Ik ben bekend met de onregelmatige werktijden die bij de functie horen en dit spreekt me erg aan. Ik vind het prettig om jongeren mee te maken op verschillende momenten van de dag, om zo een compleet beeld van ze te krijgen.

Voor meer informatie over mijn levensloop verwijs ik u naar mijn CV.

Graag wil ik mijn brief toelichten in een gesprek.

Met vriendelijke groet,



Merijn XXXX
Met citaat reageren
  #2  
Oud 30 oktober 2007, 12:27
mootje mootje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 oktober 2007
Berichten: 4
mootje is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatie Pedagogisch medewerker

Hoi,

Fijn dat je zoveel aan de andere brieven hebt! Wat puntjes die me opvalen aan jouw brief.
Je komt heel spontaan en oprecht over, zeer goed. Ik mis alleen persoonlijke kwaliteiten van jou die misschien heel goed bij de baan passen. Ook de laatste zin: Voor meer informatie over mijn levensloop verwijs ik u naar mijn CV, vind ik eigenlijk echt niet kunnen. Misschien iets formeler of helemaal weglaten.

Hopelijk hebben anderen ook nog goede tips voor je
Veel succes Mootje
Met citaat reageren
  #3  
Oud 30 oktober 2007, 13:22
duha duha is offline
Lid
 
Geregistreerd: 30 oktober 2007
Berichten: 8
duha is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatie Pedagogisch medewerker

Haii Mootje,

dankjewel voor je reactie. Ik heb er inderdaad aan zitten denken om mijn persoonlijke kwaliteiten te vermelden, maar vind het heel moeilijk om dit op een goede manier te verwoorden. Heb je hier tips voor?

Groetjes,

Merijn
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
open sollicitatie pedagogisch medewerkster Ster Sollicitatiebrief en cv 3 10 oktober 2007 17:58
Sollicitatie Pedagogisch medewerker Angel70 Sollicitatiebrief en cv 2 8 mei 2007 23:21
open sollicitatie pedagogisch medewerker nicky1983 Sollicitatiebrief en cv 4 28 juni 2006 11:12


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon