Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 21 februari 2008, 18:28
janet666 janet666 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 14 februari 2008
Berichten: 4
janet666 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief bbl- spw-4

de volgende tekst wil ik gebruiken voor m'n sollicitatie, graag jullie op of aan- merkingen


Xxxxx
xxxxxxx
xxxxxxx

xxxxxxxx,21 februari 2008


Betreft: Sollicitatie bbl-opleidingsplaats Spw-4


Geachte Mijnheer, Mevrouw,


In het nieuwe schooljaar 2008/2009 ga ik beginnen met de opleiding Spw-4. Omdat ik deze opleiding via het volwassenenonderwijs kan volgen duurt de opleiding 2 jaar. Voor deze 2 jaar ben ik op zoek naar een opleiding/werkplek via de beroepsbegeleidende leerweg. Ik wil deze opleiding graag volgen in de gehandicaptenzorg en heb gekozen voor de richting woonbegeleiding

Mijn keuze om te solliciteren is op uw bedrijf gevallen omdat u aangeeft een 'lerende organisatie' te zijn, die niet alleen wil leren, maar ook wil leren te leren en waarbij ook het personeel zoveel mogelijk gestimuleerd wordt het beste uit zichzelf te halen, daarbij respect hebbend voor alle mensen en waarbij cliënten het belangrijkste zijn bij het werken voor XXXXX. Dit spreekt mij enorm aan en nodigt mij uit te solliciteren naar de functie van leerling woonbegeleider.

Het werken in de (gehandicapten)zorg trekt mij al geruime tijd. Momenteel ben ik werkzaam als barkeepster/gastvrouw in de horeca, iets wat ik al ruim 20 jaar met veel plezier doe, maar ik merk aan mezelf dat ik toe ben aan een nieuwe uitdaging. Doordat ik al zo'n geruime tijd in de horeca werk heb ik goede contactuele eigenschappen kunnen opbouwen en geleerd te luisteren. Ik ben een flexibel en sociaal persoon, ben creatief, kan goed zelfstandig en in teamverband werken en erg leergierig. Dit alles heeft mij er toe bewogen een nieuwe stap in mijn leven te zetten en met de opleiding Spw-4 te beginnen

Uiteraard ben ik bereid om aanvullend mijn sollicitatie in een gesprek te komen toelichten.


Met vriendelijke groet,




Xxxxxx xxxx
xxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxx



Bijlage: Curriculum Vitae.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 februari 2008, 23:01
H@ns's schermafbeelding
H@ns H@ns is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 180
H@ns is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief bbl- spw-4

Hoi Janet,

Ik heb een paar opmerkingen hieronder neergezet.

Citaat:
xxxxxxxx,21 februari 2008


Betreft: Sollicitatie bbl-opleidingsplaats Spw-4


Geachte Mijnheer, Mevrouw,


In
Tussen deze regels allemaal 1 witregel aanhouden. Als je de naam van de persoon weet die over Personeelszaken gaat, geeft dat je weer een streepje voor bij de selecteringsprocedure. Bel desnoods even naar de organisatie om dit te weten te komen.

Citaat:
heb gekozen voor de richting woonbegeleiding
Citaat:
nieuwe stap in mijn leven te zetten en met de opleiding Spw-4 te beginnen
Vergeet de punt niet achter deze zinnen te zetten.

Citaat:
Mijn keuze om te solliciteren is op uw bedrijf gevallen omdat u aangeeft een 'lerende organisatie' te zijn, die niet alleen wil leren, maar ook wil leren te leren en waarbij ook het personeel zoveel mogelijk gestimuleerd wordt het beste uit zichzelf te halen, daarbij respect hebbend voor alle mensen en waarbij cliënten het belangrijkste zijn bij het werken voor XXXXX
Een heeele lange zin Probeer deze iets meer te verdelen over 2 of meer zinnen. Het begin van de zin klopt niet. Probeer daar nog mee te sleutelen.

Citaat:
Met vriendelijke groet,




Xxxxxx xxxx
xxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxx
Je adres moet helemaal bovenaan de brief staan. Onderaan de brief zet je alleen je voor- en achternaam neer.
__________________
Puts the tiger in career
Met citaat reageren
  #3  
Oud 22 februari 2008, 21:24
janet666 janet666 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 14 februari 2008
Berichten: 4
janet666 is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief bbl- spw-4

hans, bedankt voor je tips, ik ga er mee aan de slag
Met citaat reageren
  #4  
Oud 23 februari 2008, 07:49
H@ns's schermafbeelding
H@ns H@ns is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 180
H@ns is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief bbl- spw-4

Graag gedaan, laat weten hoe het verlopen is!
__________________
Puts the tiger in career
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief leerwerkplaats SPW nala Sollicitatiebrief en cv 7 15 februari 2008 15:33
Sollicitatiebrief BBL plaats brechtje27 Sollicitatiebrief en cv 1 29 november 2006 14:38
Sollicitatiebrief voor bbl opleiding lienthju Sollicitatiebrief en cv 3 21 mei 2006 20:12
Sollicitatiebrief spw kinderleidster sanka Sollicitatiebrief en cv 4 29 maart 2006 18:29
SPW opleiding sollicitatiebrief (ben duits) - please help! julia Sollicitatiebrief en cv 2 21 oktober 2005 13:38


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon