Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 3 juli 2007, 16:30
Hackfleisch Hackfleisch is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 juli 2007
Berichten: 1
Hackfleisch is on a distinguished road
Standaard (Eerste) Sollicitatiebrief

Hallo, ik heb op diverse sites wat tips over het schrijven van een sollicitatiebrief doorgelezen, en mijn brief opgesteld. Ik solliciteer naar een fulltime functie bij de Free Record Shop. Aangezien dit mijn eerste sollicitatiebrief is, zijn tips en verbeteringen erg welkom.

Citaat:
Geachte mijnheer/mevrouw,

Graag wil ik solliciteren naar een fulltime functie in uw bedrijf. Bij uw winkel ben ik de advertentie tegen gekomen, waarop ik werd aangespoord om te solliciteren. Ik ben naar binnen gelopen en heb informatie gevraagd, waar mij werd verteld dat ik een sollicitatiebrief moest schrijven.

Als schoolverlater ben ik op zoek naar werk. Omdat ik interesse heb in veel vormen van entertainment, kwam het bij me op om bij de Free Record Shop te solliciteren. Ik ben een liefhebber van games, films en muziek. De Free Record Shop heeft een breed assortiment aan deze producten, daarom denk ik dat ik me in uw bedrijf wel op mijn plaats zal voelen.

Ik ben gemotiveerd en sta open voor een nieuwe uitdaging, ook heb ik veel affiniteit met de entertainment branche. Ik heb uiteenlopende soorten werk gedaan, van een krantenwijk tot een autowerkplaats, en van alles opgepikt. Klantvriendelijkheid en service zijn voor mij belangrijke eigenschappen, en dat wil ik dan ook reflecteren in mijn werk.

Met vertrouwen zie ik een ontmoeting tegemoet, en hoop op een spoedige reactie.

Met vriendelijke groet,
Alvast bedankt voor de reakties!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 7 juli 2007, 00:58
Astrid001 Astrid001 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2007
Berichten: 7
Astrid001 is on a distinguished road
Wink Re: (Eerste) Sollicitatiebrief

Bij uw winkel ben ik de advertentie tegen gekomen, waarop ik werd aangespoord om te solliciteren.


ik zou ervan maken: in de Free Record Shop in ....(plaatsnaam) zag ik dat u op zoek bent naar een ...(functie die gevraagd wordt)

en dat je veel verstand hebt van muziek, films en games is leuk om te weten maar wat kan je ermee ???
als je aangeeft dat je kennis van muziek, films en games kan gebruiken om klanten op de juiste manier te adviseren?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 7 juli 2007, 21:54
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard Re: (Eerste) Sollicitatiebrief

Hoi,

Je eerste alinea staat vol woorden, maar het zegt niks. Hte nodigt mij niet uit om verder te lezen. Laat daar meer zien.

Zorg dat je een naam hebt van degene naar wie je de brief stuurt.

Groet,
Rens
__________________
Rens
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Eerste sollicitatiebrief: praktijkplaats (stage) ruud Sollicitatiebrief en cv 1 23 januari 2007 16:44
Eerste sollicitatiebrief John1981 Sollicitatiebrief en cv 1 5 juli 2006 13:40
Graag hulp bij eerste sollicitatiebrief ErikGodijn Sollicitatiebrief en cv 3 31 mei 2006 20:10


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon