Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Je rechten en plichten als werknemer

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 16 februari 2016, 11:33
inge1976 inge1976 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 februari 2016
Berichten: 1
inge1976 is on a distinguished road
Standaard Beloftes niet nakomen toegestaan?

Ik zit met volgend probleem;
Ik ben werkzaam in een klein produktie bedrijf als produktie medewerker. Sinds ca 1,5 jaar zit ik met een collega op een plek wat meer en meer richting logistiek administratief gaat. In december 2014 is mij door mijn produktieleider verteld dat het de bedoeling is hier een nieuwe werkplek met nieuwe funktie en bij behorende loon van te maken. Ik heb in januari ook loonsverhoging gekregen ivm extra werkzaamheden die bij de nieuwe funktie horen. In 2015 hebben wij in juni de toezegging gekregen dat onze produktieleider met de nieuwe funktie bezig zou gaan. In augustus nog geen antwoord en tijdens ons maandelijkse gesprek werd er ook om heen gedraaid. In Oktober met de personeelschef een gesprek gehad, deze raadde ons aan onze nieuwe funktie zelf op Papier te zetten. Half Oktober hebben we samen met de personeelschef en produktieleider bijeen gezeten en daar heeft onze pl beloofd dat eind december onze funktie en loon vast zou staan. De personeelschef voegde hieraan toe dat het loon dan met terugwerkende kracht uitbetaald zou worden. Nou, niet dus. In januari weer een gesprek met de pl en hierin gaf hij aan dat het Management Team hier niet in mee ging. De volgende dag dan maar een gesprek met de personeelschef ; ook die krabbelde terug, de produktie mensen mochten niet benadeeld worden, wij zouden onze funktie overschatten... Nu moet er eerst een Outsider komen om alle afdelingen te beoordelen, hoe lang dit duurt was niet bekend.....

Wij voelen ons nu echt aan het lijntje gehouden en absoluut genaaid, om het maar zo te zeggen. Ons is al die tijd wat beloofd en wij hebben steeds al Dingen voor onze nieuwe funktie erbij gedaan. Wat is er voor ons mogelijk?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 23 februari 2016, 10:21
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard

Beste Inge,

Ik lees het volgende uit je verhaal:
1. Ik voel mij niet gewaardeerd.
2. Ik doe heel erg mijn best, maar ik krijg daar financieel niet genoeg voor.
3. Ik heb geen vertrouwen meer in de leiding van het bedrijf.

Als het klopt wat ik schrijf, dan adviseer ik je ander werk te zoeken.

Zoek dan werk waar je:
1. Gewaardeerd wordt om wie je bent en wat je doet.
2. Initiatieven mag nemen en waar je mee kan en mag denken.
3. Een duidelijke taakomschrijving hebt, die op papier staat.

Succes!

Groeten van Hetty Dalsheim
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 3 maart 2016, 16:04
MaryG MaryG is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 oktober 2015
Berichten: 4
MaryG is on a distinguished road
Standaard

Maak duidelijke afspraken en leg die afspraken ook steeds schriftelijk vast. Dat kan in de vorm van gespreksverslagen, maar ook middels e-mails waarin je de afspraken bevestigd. Als er duidelijke afspraken zijn vastgelegd, zal werkgever die ook na moeten komen.
__________________
Ontslag op staande voet - juridische hulp voor werknemers
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vreselijke omgang op werk (lang verhaal!) Loesje88 Je rechten en plichten als werknemer 4 21 april 2023 15:35
Ik wist het toen niet en ik weet het nu nog steeds niet Hoogniels Loopbaanvragen 1 29 september 2014 19:12
Ik weet niet wat ik wil Nickname1 Loopbaanvragen 0 2 september 2014 12:01
Wat nu weet het niet hangen blijven of niet? weethetnietje Loopbaanvragen 2 7 oktober 2010 09:46
Help! Ik weet niet meer wat ik wil san2307 Loopbaanvragen 7 9 augustus 2010 17:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon