Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 29 mei 2013, 17:10
semsem semsem is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 29 mei 2013
Berichten: 1
semsem is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatie Feedback

Hallo iedereen,

Ik heb morgen een tentamen Nederlands en het tentamen bestaat uit en open sollicitatiebrief schrijven.

In de sollicitatiebrief moeten de volgende punten aan bod komen.
Inleiding
kern: Motieven bedrijf
Motieven functie
argumenten voor jouw geschiktheid
en een slot.

Graag hierover feedback

(……….)
(……….)
(……….)


(……….)
(……….)
(……….)


Amsterdam, 30 mei 2013

Betreft:


Geachte (….)

Uit ons telefoongesprek van gisteren bleek dat de deur voor een open sollicitatie bij uw bedrijf open staat. Vandaar deze brief, waarmee ik hoop te bereiken dat ik binnenkort bij u de drempel overstap als nieuwe junior accountant medewerker.

Uw organisatie trekt mij enorm aan vanwege zijn uitstekende reputatie en zijn wereldwijde bereik. De doorgroei mogelijkheden van junior accountant naar senior accountant en de mogelijkheid om mezelf verder professioneel te ontwikkelen zijn eveneens redenen, waarom ik juist bij uw bedrijf wil komen werken.

Door het volgen van diverse colleges en het deelnemen aan projecten gedurende mijn opleiding Bedrijfseconomie aan de HES hogeschool Amsterdam, heb ik veel geleerd over het opstellen, beoordelen en controleren van jaarrekeningen en het adviseren van klanten op financieel-economisch gebied. Die kennis heb ik in de praktijk omgezet bij mijn stage bij Deloitte. Mijn werkzaamheden bestond voornamelijk uit administratieve ondersteuning.

Uit mijn stage- en afstudeerervaringen weet ik dat ik zowel in een team als zelfstandig goed kan werken. Tijdens mijn stage bij Ernst en Young heb ik mijn analytisch vermogen verder ontwikkeld door een complexe situatie met een van onze klanten. Daarnaast weet ik me snel aan te passen aan verschillende situaties en op een tactvolle manier informatie aan klanten over te brengen.

Het lijkt mij een uitdaging om bij (….) aan de slag te gaan. Ik denk dat ik met mijn enthousiasme en creativiteit uitstekend in uw organisatie zou passen. Ik heb mijn CV bijgevoegd als referentie en zal in de eerste week van juni telefonisch contact met u opnemen om eventuele mogelijkheden te bespreken. Mocht u behoefte hebben om eerder contact met mij op te nemen, dan hoor ik dat graag.


Met vriendelijke groet,

(....)


Bijgevoegd: curriculum vitae





Bedankt!
met vriendelijke groet,
Sem
Met citaat reageren
  #2  
Oud 29 mei 2013, 23:51
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

voor een open sollicitatie bij uw bedrijf open….

Twee keer open is minder fraai. Zoek iets met: dat u de mogelijkheid biedt voor….

junior accountant medewerker….op het moment dat je j.a wordt, bčn je medewerker (mag dus weg).

organisatie trekt mij enorm aan vanwege zijn……..vrouwelijk, dus: haar

doorgroeimogelijkheden – aan elkaar

kennis heb ik in de praktijk omgezet, impliceert algemene bewering: dan zonder –de-, maar je wilt het hier specifiek maken: dan met –de-: in de praktijk toegepast bij..

HES hogeschool Amsterdam………HES-Amsterdam; hogeschool zit in de afkorting.

werkzaamheden bestonden - meervoud.

door een complexe situatie met een van onze klanten…..te?…mis een werkwoord om de zin af te maken (of je zou beknopt moeten aanduiden wat er aan de hand was: situatie, waarbij hij in het gips zat….whatever)

zowel in een team als zelfstandig……omdraaien; 2e lid zou een voorzetsel nodig hebben, wat niet kan (of je moet er –op zelfstandige wijze- van maken)

Beneden heb je 2x contact; iets anders kiezen: als u met mij wilt spreken o.i.d.

Succes
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag feedback open sollicitatie pedagogisch medewerker ijzebel Sollicitatiebrief en cv 3 12 december 2012 11:24
Graag feedback op mijn open sollicitatie Toet Sollicitatiebrief en cv 3 4 augustus 2009 11:30
Feedback gevraagd open sollicitatie plotiemoos Sollicitatiebrief en cv 4 11 mei 2009 10:40
Open sollicitatie Gezondheidszorg. Graag feedback! iertje Sollicitatiebrief en cv 1 13 maart 2009 00:02
open sollicitatie juridisch assistent feedback gevraagd kleine_rood Sollicitatiebrief en cv 4 10 oktober 2007 14:50


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon