Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 10 maart 2010, 15:02
LianneN LianneN is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 9
LianneN is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie voor Intercedente. Graag jullie mening!

Hallo allemaal,

graag ontvang ik van jullie feedback op mijn sollicitatiebrief.
Ik heb gesolliciteerd op een functie als intercedente.

Geachte heer/mevrouw,

“Ja, dat past bij mij!” dacht ik toen ik op 8 maart jl. op de site X de vacature Intercedent zag staan. Graag vertel ik u waarom.

Mijn naam is X, ik ben 27 jaar oud en woonachtig in X.
Sinds 2007 werk ik bij X te Amsterdam. X is een forensisch behandelcentrum voor jongens tussen de 12 en 21 jaar. Alle jongens zijn hier door de kinderrechter geplaatst na (verdenking van) het plegen van een delict.
Iedereen heeft vragen en iedereen heeft bij sommige vragen hulp nodig. Ik vind het boeiend om de jongeren binnen X te ondersteunen en te begeleiden bij hun (hulp)vragen.

Als intercedente bied je ook hulp naar aanleiding van een vraag.
Het voeren van intakegesprekken, het begeleiden van mensen, de spin zijn in het web, op zoek gaan naar oplossingen. Het zijn allemaal aspecten die bij mij als persoon passen.
Ik sta graag klaar voor mensen, in de breedste zin van het woord.
Ik vind het een uitdaging om de middelen die je als intercedent tot je beschikking hebt in te zetten om mensen handvatten toe te reiken of om hen zelfs weer aan het werk te krijgen.

Ik ben een enthousiast en gedreven persoon die graag de handen uit de mouwen steekt. Met mijn organisatorische en sociale vaardigheden, weet ik doelen goed na te streven.
Ik ben gemotiveerd en ik sta open voor uitdaging en vernieuwing. Ik ben creatief, zowel in mijn manier van denken als mijn manier van werken.

Graag zou ik u in een persoonlijk gesprek willen overtuigen van mijn kennis en capaciteiten en waarom ik de juiste persoon ben voor deze functie.

Met vriendelijke groet,



-naam-

Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 maart 2010, 15:20
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie voor Intercedente. Graag jullie mening!

Citaat:
“Ja, dat past bij mij!” dacht ik toen ik op 8 maart jl. op de site X de vacature Intercedent zag staan. Graag vertel ik u waarom.

Mijn naam is X, ik ben 27 jaar oud en woonachtig in X. ( Zou ik weglaten, staat in je c.v.)
Sinds 2007 werk ik bij X te Amsterdam. X is een forensisch behandelcentrum voor jongens tussen de 12 en 21 jaar. Alle jongens zijn hier door de kinderrechter geplaatst na (verdenking van) het plegen van een delict.
Iedereen heeft vragen en iedereen heeft bij sommige vragen hulp nodig. Ik vind het boeiend om de jongeren binnen X te ondersteunen en te begeleiden bij hun (hulp)vragen.

Als intercedente bied je ook hulp naar aanleiding van een vraag.
Het voeren van intakegesprekken, het begeleiden van mensen, de spin zijn in het web, op zoek gaan naar oplossingen. Het zijn allemaal aspecten die bij mij als persoon passen.
*Ik sta graag klaar voor mensen, in de breedste zin van het woord.
*Ik vind het een uitdaging om de middelen die je als intercedent tot je beschikking hebt in te zetten om mensen handvatten toe te reiken of om hen zelfs weer aan het werk te krijgen.

*Ik ben een enthousiast en gedreven persoon die graag de handen uit de mouwen steekt. Met mijn organisatorische en sociale vaardigheden, weet ik doelen goed na te streven.Geef eens een voorbeeld waaruit dat blijkt
*Ik ben gemotiveerd en ik sta open voor uitdaging en vernieuwing.
*Ik ben creatief, zowel in mijn manier van denken als mijn manier van werken.

(* Probeer het eens anders te formuleren, is (te)veel IK )

Waarom past dit bedrijf bij jou?



Graag zou ik u in een persoonlijk gesprek willen overtuigen van mijn kennis en capaciteiten en waarom ik de juiste persoon ben voor deze functie.

Met vriendelijke groet,


Ik ben geen expert, maar dit waren dingen die mij opvielen aan jouw brief.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 11 maart 2010, 11:30
LianneN LianneN is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 9
LianneN is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie voor Intercedente. Graag jullie mening!

In ieder geval dank je wel!
Ik kan er zeker wat dingetjes uithalen die ik ga veranderen.

Groet, Lianne
Met citaat reageren
  #4  
Oud 11 maart 2010, 21:33
solsu solsu is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 11 maart 2010
Berichten: 4
solsu is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie voor Intercedente. Graag jullie mening!

sinds 2007 werk ik bij ..............
waarom wil/moet je veranderen van baan, beetje onduidelijk. of blijf je daar ook werken?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag jullie feedback; sollicitatie leerling doktersassistente Paty Sollicitatiebrief en cv 4 2 januari 2009 21:37
sollicitatie secretaresse: graag jullie mening Pokémon Sollicitatiebrief en cv 7 4 juni 2008 13:02
Open sollicitatie - graag jullie commentaar Eva Sollicitatiebrief en cv 4 22 augustus 2007 16:38
Sollicitatie afroep verpleegkundige, graag jullie mening Bauk22 Sollicitatiebrief en cv 4 23 juli 2007 21:33
Open sollicitatie naar parttime baan bij Gemeente. Graag jullie kritische mening Synove Sollicitatiebrief en cv 2 26 september 2006 14:09


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon