Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 27 mei 2008, 17:52
José José is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 mei 2008
Berichten: 1
José is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief leerlingverpleegkundige

Hoi iedereen,

Ik ben vandaag bezig geweest met een sollicitatiebrief en CV te schrijven, maar dat is nog best lastig. Daarom wil ik graag tips en opmerkingen van jullie. Ik hoop dat ik mijn brief kan verbeteren!

Alvast bedankt!!

Betreft: Open sollicitatie leerlingverpleegkundige niveau 4


Plaatsnaam, 27 mei 2008

Geachte mevrouw XX,

Naar aanleiding van het telefoongesprek vanmorgen schrijf ik u een open sollicitatiebrief. Met deze brief wil ik mezelf graag aan u voorstellen als kandidaat voor de verkorte opleiding tot MBO-verpleegkundige, niveau 4.

In juni 2007 heb ik mijn diploma verzorgende IG behaald. Sindsdien ben ik werkzaam in verpleeghuis XX te XX.
Tijdens deze werkperiode heb ik besloten dat ik verder wil leren voor verpleegkundige. De combinatie van werken en leren spreekt me erg aan. Dit omdat ik mijn kennis van de gezondheidszorg wil vergroten, en direct wil toepassen in de praktijk.

In het afgelopen jaar heb ik op twee afdelingen in het XX meegelopen. Eén week in het brandwondencentrum en drie dagen op afdeling vaatchirurgie. Ik heb dit bewust gedaan om te kijken hoe het er aan toe gaat in het ziekenhuis en wat er van je wordt verwacht. Het is voor mij een doordachte keuze die ik maak en wil de opleiding verpleegkundige volgen.

Ik verwijs u voor een gedetailleerd overzicht van mijn gegevens naar mijn bijgevoegde curriculum vitae. Ik hoop dat ik u voldoende aanleiding geef, mij uit te nodigen voor een nadere kennismaking waarin ik mijn brief mondeling kan toelichten.


Hoogachtend,




Voornaam + achternaam






Bijlage: persoonlijke gegevens en CV



Curriculum Vitae

Naam :
Voornamen :
Roepnaam :
Geslacht :
Geboortedatum :
Geboorteplaats :
Adres :
Postcode/ woonplaats :
Telefoon :
Burgerlijke staat :
Nationaliteit :

Ik ben iemand die graag met mensen omgaat en snel contacten legt. Ik ben erg enthousiast, zorgzaam, leergierig en flexibel. Ik beschik over goede communicatieve vaardigheden en een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Ik kan zowel zelfstandig als in teamverband goed functioneren.

Opleiding:

1999- 2003 VMBO Beroepsbegeleidende Leerweg- verzorging afgerond.
2003- 2005 MBO opleiding Helpende behaalt.
2005- 2007 Mbo opleiding Verzorgende IG behaalt.
2006 EHBO diploma behaalt.
2007 Reanimatie- certificaat behaalt.

Werkervaring:

Tijdens mijn opleidingen Helpende heb ik drie stageperioden van 10 weken doorlopen.
1e stage XX
2e stage XX
3e stage XX

Tijdens de opleiding Verzorgende IG heb ik stage gelopen bij:
1e stage XX
2e stage XX
3e stage XX
4e stage XX

Ik heb afgelopen zomer 6 weken vakantiewerk in de thuiszorg gedaan.

Ik heb één week in het brandwondencentrum een snuffelstage gelopen. En een aantal dagen in het ziekenhuis op de afdeling vaatchirurgie.

Eén ochtend per week werk ik als interieurverzorgster bij een ouder echtpaar.

In de zomervakantie ga ik voor het vierde jaar, twee weken als begeleider mee op vakantie met geestelijk en lichamelijke gehandicapten.

Sinds 1 oktober werk ik als Verzorgende IG in XX

Referenties:

Referentie :
Telefoon werk :

Overige gegevens:

Ik geef in mijn vrije tijd turnles aan kinderen, daarvoor heb ik een aantal diploma’s behaald om zelfstandig les te kunnen geven.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief Leerling operatie assistent Verwijderd account Sollicitatiebrief en cv 4 24 maart 2008 19:34
Sollicitatiebrief via e-mail Sharrol Sollicitatiebrief en cv 4 12 maart 2008 10:05
Sollicitatiebrief voor PolitieMedewerker Erik Sollicitatiebrief en cv 4 5 oktober 2007 20:27
(Eerste) Sollicitatiebrief Hackfleisch Sollicitatiebrief en cv 2 7 juli 2007 21:54


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon