Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 17 juli 2007, 02:45
quest12 quest12 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 juli 2007
Berichten: 1
quest12 is on a distinguished road
Standaard Blijven steken

Na het afronden van het VBO was mijn plan mijn opleiding netjes af te ronden met het "vakdiploma" op het MBO. Mijn plan was na het behalen van mijn vakdiploma te gaan werken bij mijn bijbaan en een grondige herorientatie op mijn loopbaan er op na te houden. (netjes afmaken, daarna verder kijken)

Deze extern getoetste opleiding is ondertussen geheel vernieuwd, bestaat niet meer voltijd, en ik ben 3,5 jaar kwijtgeraakt destijds.

Teleurgesteld geraakt in mezelf, de prioriteiten bijgesteld, een half jaar gewerkt bij mijn bijbaan, toch nog doorgezet, en een strategische keus gemaakt dmv nog een 2 jarige opleiding een andere branche in te rollen.. Hoe makkelijk !! Helemaal mislukt !! Ik kan veel meer !! Had nooit aan mezelf moeten twijfelen !!

Ik ben 25 nu, en zit in twijfel..

Hoe denken recruiters over dergelijk CV zonder toelichting (totaal niet synchroon met wat ik kan/ ook nog blijven hangen..)

Zou ik toch nog door moeten zetten en aan HBO voltijd (stage lopen) moeten beginnen? (zou 29 zijn als ik deze afrond en wil een geheel andere richting in)

Deeltijd anders? (werkervaring opbouw) met als risico er na 1 jaar geen werk in te kunnen vinden, of wel en dat de studiedruk te hoog wordt?

Wat is wijsheid? Wat zijn kansen? Wat is strategie? De tijd is nu.. (voor de deskundigen!)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 juli 2007, 08:06
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Blijven steken

Beste Quest,

Ik heb je verhaal gelezen, maar ik kan het niet goed volgen. Als je bij mij zou komen met je vragen dan zou ik doorvragen om je verhaal duidelijk te krijgen en met je kijken waar je kwaliteiten en capaciteiten liggen.

Dan zou de volgende stap zijn: omschrijf je ideale baan en aan de hand daarvan kunnen we kijken naar een eventuele passende opleiding.

Niet elke loopbaanadviseur heeft dezelfde werkwijze, maar ik denk dat het wel goed is om deskundig advies in te winnen bij bijvoorbeeld een loopbaanadviseur. Het is jammer om nu op deze manier door te gaan en het is nu de tijd om tot actie over te gaan en hulp te zoeken.
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon