Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Je competenties ontwikkelen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 11 november 2007, 13:47
fonzie fonzie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 november 2007
Berichten: 3
fonzie is on a distinguished road
Standaard Gevraagd voorbeeld portfolio, pop, competenties, zelfreflectie etc.

Een onderdeel van mijn post-hbo opleiding (arbo management) is om een portfolio (competenties, pop, reflectie, intervisie, plan van aanpak enz.) samen te stellen. Zelf ben ik opgeleid en werkzaam mbo-er en voldoe dan ook (deels) aan de kenmerken van een mbo profiel. Met google heb ik veel uitleg en info over het onderwerp (portfolio, pop, competenties, reflectie, intervisie, plan van aanpak enz.) gevonden, maar echte voorbeelden hiervan ontbreken (en juist een voorbeeld zal mij aanspreken).
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 november 2007, 18:53
fonzie fonzie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 november 2007
Berichten: 3
fonzie is on a distinguished road
Standaard Re: Gevraagd voorbeeld portfolio, pop, competenties, zelfreflectie etc.

Oke, laat ik nog iets toevoegen enne.... misschien is dit voor meerdere herkenbaar en dan ben ik benieuwd hoe er mee om is gegaan.

In mijn werk heb ik (zoals ik het nu kan zien) niets aan mijn portfolio en/of pop. Ik heb al diverse staffunctie vervuld en moet nu een functie in het "veld" gaan doen. Pas na invulling van deze "operationele" (of in het "veld") functie voor een periode van 3 jaar, kom ik in aanmerking voor een verticale functietoewijzing.

Tja, wat moet je....

Overigens, met interesse alles gelezen over de discussie in dit forum nav "Heb jij een pop?"
Met citaat reageren
  #3  
Oud 8 januari 2008, 18:44
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard Re: Gevraagd voorbeeld portfolio, pop, competenties, zelfreflectie etc.

Hoi Fonzie,

Volgens mij wil je vanuit een MBO-functie de sprong maken naar een HBO-functie, is dat zo?
Ik hoor vaker dat het lastig is om deze stap te maken en vraag me af of er meer mensen hier "last" van hebben.

Groet,
Rens
__________________
Rens
Met citaat reageren
  #4  
Oud 4 maart 2008, 13:08
Jennifer1985
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Gevraagd voorbeeld portfolio, pop, competenties, zelfreflectie etc.

Hoi,

Ik snap niet echt goed waarom je niets aan je POP hebt?
Als het goed is heb je deze namelijk opgesteld a.d.h.v. de competenties die je moet bezitten om je werk goed uit te voeren?
Naar mijn inzien ben je nooit uitgeleerd. Je zou dus kunnen kijken naar wat je nog moet leren om je functie zo optimaal mogelijk uit te voeren.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
pop, portfolio

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Voorbeeld sollicitatiebrief gevraagd voor stage bij een bank bussiness_girl Sollicitatiebrief en cv 1 9 oktober 2007 18:45


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:46.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon