Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 10 april 2006, 16:59
karink22 karink22 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 april 2006
Berichten: 1
karink22 is on a distinguished road
Standaard Wie wil me helpen mijn sollicitatiebrief te controleren op spelfouten en dergelijke?

Dit is mijn sollicitatie brief, ik zou graag hulp willen bij de controle van de taal.
alvast bedankt

groetjes karin


Geachte mevrouw ,

Via heb ik vernomen dat er een vacature is voor assistent begeleider. Met deze brief wil ik daarop solliciteren.
Van heb ik hele goede verhalen gehoord over de stichting.

Na het behalen van mijn spw-3 diploma ben ik aan het werk gegaan bij .Ik werk hier als assistent begeleider, mijn werkzaamheden zijn onder andere het begeleiden en verzorgen van clienten.

Na 3 jaar op een groep te hebben gewerkt met agressie weet ik wat ik kan en wat ik mijn collega's en clienten kan bieden. Ik sta sterk in mijn schoenen en werk hard, ik weet waar mijn grenzen liggen en kan die goed aangeven.

Ik hoop dat u zo snel mogelijk contact met mij opneemt zodat ik u nog het een en ander mondeling kan toe lichten.

met vriendelijke groet,

Karin
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 april 2006, 17:16
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard Re: Wie wil me helpen mijn sollicitatie brief te controleren op spelfouten en dergeli

Een kleinigheidje: het is cliënten, met een trema op de 'e'.

En het is sollicitatiebrief (aan elkaar)
__________________
René
Met citaat reageren
  #3  
Oud 18 april 2006, 15:52
angiepangie angiepangie is offline
Lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2006
Berichten: 9
angiepangie is on a distinguished road
Standaard Re: Wie wil me helpen mijn sollicitatie brief te controleren op spelfouten en dergelijke?