Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 10 april 2006, 16:59
karink22 karink22 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 april 2006
Berichten: 1
karink22 is on a distinguished road
Standaard Wie wil me helpen mijn sollicitatiebrief te controleren op spelfouten en dergelijke?

Dit is mijn sollicitatie brief, ik zou graag hulp willen bij de controle van de taal.
alvast bedankt

groetjes karin


Geachte mevrouw ,

Via heb ik vernomen dat er een vacature is voor assistent begeleider. Met deze brief wil ik daarop solliciteren.
Van heb ik hele goede verhalen gehoord over de stichting.

Na het behalen van mijn spw-3 diploma ben ik aan het werk gegaan bij .Ik werk hier als assistent begeleider, mijn werkzaamheden zijn onder andere het begeleiden en verzorgen van clienten.

Na 3 jaar op een groep te hebben gewerkt met agressie weet ik wat ik kan en wat ik mijn collega's en clienten kan bieden. Ik sta sterk in mijn schoenen en werk hard, ik weet waar mijn grenzen liggen en kan die goed aangeven.

Ik hoop dat u zo snel mogelijk contact met mij opneemt zodat ik u nog het een en ander mondeling kan toe lichten.

met vriendelijke groet,

Karin
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 april 2006, 17:16
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard Re: Wie wil me helpen mijn sollicitatie brief te controleren op spelfouten en dergeli

Een kleinigheidje: het is cliënten, met een trema op de 'e'.

En het is sollicitatiebrief (aan elkaar)
__________________
René
Met citaat reageren
  #3  
Oud 18 april 2006, 15:52
angiepangie angiepangie is offline
Lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2006
Berichten: 9
angiepangie is on a distinguished road
Standaard Re: Wie wil me helpen mijn sollicitatie brief te controleren op spelfouten en dergelijke?

De 1e zin: Via.... Via wie? of heb je opzettelijk de naam weggelaten? dan had je beter daarachter een paar puntjes of sterretjes kunnen zetten voor ons, dat maakt het is duidelijker, verder in die zin:heb ik vernomen dat er een vacature is, zou ik van maken: dat er een vacaturen openstaat of: dat u op zoek bent naar...
2e zin: Met deze brief klinkt niet zo. Beter is middels deze brief.
2e alinea, 2e zin: mijn werkzaamheden.. Beter kan je daar een nieuwe zin van maken. Dus achter ik werk hier als.... en dat als 1 zin zien.


Spelfouten zijn er amper, maar dit kan je ook heel goed door de pc laten controleren. Daarom heb ik wat aanpassingen in de tekst gedaan.
Ik hoop dat je er iets aan hebt en dat je de baan krijgt.

Succes verder met solliciteren!

groetjes Angela
Met citaat reageren
  #4  
Oud 18 april 2006, 15:53
angiepangie angiepangie is offline
Lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2006
Berichten: 9
angiepangie is on a distinguished road
Standaard Re: Wie wil me helpen mijn sollicitatie brief te controleren op spelfouten en dergelijke?

oeps, zie van mezelf een foutje! Ik schrijf vacaturen, moet natuurlijk zijn: vacature, zonder die N!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sollicitatiebrief schoenenwinkel. wie wil mijn brief controleren? laatste dag klaske Sollicitatiebrief en cv 7 13 juli 2011 17:28
Sollicitatiebrief welzijnsbegeleider wie wil mij helpen? miranda Sollicitatiebrief en cv 2 16 maart 2010 13:41
Sollicitatiebrief leraar biologie. Wie wil mijn brief controleren? Peter26 Sollicitatiebrief en cv 7 8 februari 2010 13:53
Wie wil mijn sollicitatiebrief voor Assistent-Manager controleren? Inge87 Sollicitatiebrief en cv 8 25 november 2009 21:04
Wie wil er naar mijn sollicitatiebrief kijken? Software consultant Don Juan Sollicitatiebrief en cv 0 25 maart 2009 13:06


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon