Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 augustus 2016, 15:55
danny89 danny89 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 augustus 2016
Berichten: 2
danny89 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief CC verpleegkundige

Hoi hoi,

Zou iemand mij feedback kunnen geven op mijn sollicitatie brief? ik heb het idee dat ik nog wat mis in mijn brief maar weet zo niet wat.



xxxxx xxxxx
xxxx
xxxxxx

xxxxxxx xxxxx xxxxx
xxxxx
xxxxxxxx

xxx xxxx26-08-2016.

Geachte Heer / Mevrouw,

De informatieavond voor CC verpleegkundige van jl. heeft mij enthousiast gemaakt voor de vacature van cc verpleegkundige, die opgeleid willen worden tot ambulance verpleegkundige. Via deze brief wil ik u ervan overtuigen dat ik de flexibele, enthousiaste en stressbestendige verpleegkundige ben waar u naar op zoek bent.

Momenteel ben ik werkzaam op de xxxxxxxx van het xxxxx. Tijdens mijn werk op de xxxxx heb ik de cc opleiding gevolgd. Door het werken op xxx heb ik geleerd snel te schakelen bij onverwachte situaties en bij achteruitgang van patienten. Naast mijn werk op de hartkatheterisatie kamers werk ik via xxx als oproepkracht als ambulance zorgbegeleider binnen de verschillende RAV’s. Door het werk als oproepkracht als ambulance zorgbegeleider, heb ik ervaring opgedaan binnen de ambulance zorg.

Als verpleegkundige stel ik hoge eisen aan mezelf en investeer ik in mijn eigen ontwikkeling. Om zo de beste zorg te kunnen leveren. Daarnaast bezit ik de vaardigheid om goed met onverwachte en stressvolle situaties om te gaan en ik kan rustig en adequaat handelen. Ik functioneer zowel goed in teamverband als zelfstandig.
Hopelijk kan ik mijn motivatie om als ambulance verpleegkundige te gaan werken mondeling toelichten.

In afwachting van uw antwoord.

Met vriendelijke groet,


Danny

Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 augustus 2016, 22:08
Werkenisleuk Werkenisleuk is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 16 juni 2016
Berichten: 66
Werkenisleuk is on a distinguished road
Standaard

-------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door danny89 Bekijk bericht
Hoi hoi,

Zou iemand mij feedback kunnen geven op mijn sollicitatie brief? ik heb het idee dat ik nog wat mis in mijn brief maar weet zo niet wat.

Suggesties:

PS 1: een en ander als suggestie doorgevoerd. Als jij jouw eigen verbeteringen aanbrengt wil ik best nog eens kijken.
PS 2: sommige zinsverbanden is werktaal en geen schrijftaal.
zoals: en bij achteruitgang van patienten.
PS 3: sommige zinnen en woorden staan er dubbel in
PS 4: mondeling toelichten in een gesprek
PS 5: curriculum vitae met kleine letters

xxxxx xxxxx
xxxx
xxxxxx

xxxxxxx xxxxx xxxxx
xxxxx
xxxxxxxx



Betreft: vacature cc verpleegkundige


Maandvanhetjaaraltijdvoluit, 26 augustus 2016 (zonder punt)


Geachte Heer / Mevrouw,

De informatieavond voor Cvoluit Cvoluit verpleegkundige van 18 augustus jl. heeft mij enthousiast gemaakt voor de vacature van cc verpleegkundige.

Wat maakt jou enthousiast?? staat niet beschreven. Kan je hier 2 benoemen.

Momenteel ben ik werkzaam op de xxxxxxxx van het xxxxx. Tijdens mijn werk op de xxxxx heb ik de cc opleiding gevolgd. Daar heb ik geleerd snel te schakelen bij onverwachte situaties, 2x zoals blablabla blablabla.

Naast mijn werk op de hartkatheterisatie kamers werk ik via xxx als oproepkracht als ambulance zorgbegeleider binnen de verschillende RAV’s en heb ik ervaring opgedaan binnen de ambulance zorg.

Als verpleegkundige stel ik hoge eisen aan mezelf en investeer ik in mijn eigen ontwikkeling om zo de beste zorg te kunnen leveren(= bieden) aan patienten. Daarnaast bezit ik de vaardigheid dat ik rustig en adequaat kan denken en handelen om onverwachte (stressvolle) situaties op te vangen en onder controle te krijgen. Ook functioneer ik goed in zowel teamverband als zelfstandig.

In de bijlage treft u mijn curriculum vitae aan. Deze wil ik graag in een persoonlijk gesprek nader toelichten en met u de vacature bespreken.

In afwachting van uw antwoord.

Met vriendelijke groet,



.................


Danny



Bijlage: curriculum vitae




-------------------------
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
verpleegkundige

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief BBL Verpleegkundige kolibrie Sollicitatiebrief en cv 1 26 maart 2013 15:52
Sollicitatiebrief leerling Verpleegkundige niveau 4 (wat vinden jullie?) Lieverd Sollicitatiebrief en cv 2 10 augustus 2011 16:08
Sollicitatiebrief Leerling IC verpleegkundige - Graag Advies, tips, feedback Ria Sollicitatiebrief en cv 2 6 december 2008 23:30
Verbeterde versie van mijn sollicitatiebrief als leerling verpleegkundige *Bren* Sollicitatiebrief en cv 2 17 oktober 2007 17:34
sollicitatiebrief leerling verpleegkundige annie Sollicitatiebrief en cv 1 10 januari 2007 18:45


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon