Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 2 februari 2011, 12:38
Lady21. Lady21. is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 februari 2011
Berichten: 1
Lady21. is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief begeleider

Hallo,
Graag zou ik feedback op mijn sollicitatiebrief ontvangen. Ik ben hier niet zo goed in en twijfel of dit wel een goeie brief is..
Alvast bedankt.




Mijn persoonlijke gegevens.

Gegevens Organisatie.

Plaatsnaam., 2 februari 2011


Betreft: begeleider


Geachte mevrouw van Straten,

Na aanleiding van de vacature op frieslandzorg.nl solliciteer ik met grote belangstelling naar de functie van begeleider binnen de *** te ****.

Op dit moment zit ik in het tweede jaar van de opleiding sociaal pedagogische hulpverlening. De opleiding volg ik in de deeltijd vorm en ben op zoek naar een baan voor minimaal 16 uur en maximaal 24 uur in de week. ***** geeft aan een lerende organisatie te zijn en persoonlijke ontwikkelingsmogelijkheden te bieden. Omdat ik al in het bezit ben van het SPW diploma niveau vier, maar mezelf verder wil ontplooien sluit dit goed op elkaar aan.

De voldoening die ik ervaar door te werken met mensen met een verstandelijke beperking spreekt mij erg aan. Dit kwam naar voren tijdens mijn opleiding SPW vier, en mijn stages bij instellingen voor mensen met een verstandelijke- en lichamelijke beperking.

Als persoon heb ik een aantal kwaliteiten te bieden. Ik ben een open en eerlijk persoon. Ik ben leergierig en enthousiast, flexibel ingesteld en neem graag initiatief, stel me collegiaal op en streef ernaar om een goede begeleider te zijn.

Ik zou het erg op prijsstellen als we hierover met elkaar een gesprek kunnen hebben.
Uw antwoord op deze brief zie ik met belangstelling tegemoet.

Bij voorbaat dank,





I. de Vries.










Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 3 februari 2011, 10:45
midosil midosil is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 5 april 2008
Berichten: 76
midosil is on a distinguished road
Standaard

hoi Lady,

ik ben zelf ook geen kei in brieven schrijven, heb mijn brieven ook al een paar keer hier gepost, maar vind jouw brief erg kort.
ik zou wat meer vertellen over je voldoening die je uit je werk haalt, hoe je de clienten (?) tegemoet treedt enzo.
dat van die uren zou ik weglaten. je solliciteert op een openstaande vacature, staat er niet vermeld om hoeveel uur het gaat?

tip; lees veel brieven hier, ook al zijn ze voor een ander vakgebied, je leert zo wel hoe je dingen onder woorden kunt brengen.

succes!!

midosil

ps
het moet zijn; naar aanleiding van... maar misschien kun je wel iets heel anders verzinnen??

Laatst gewijzigd door midosil; 3 februari 2011 om 10:46 Reden: vergeten
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief ambulant begeleider Fraukita Sollicitatiebrief en cv 0 24 mei 2009 13:38
Sollicitatiebrief Persoonlijk Begeleider (Duaal SPH) - Feedback is welkom! peggeltje99 Sollicitatiebrief en cv 0 16 januari 2009 00:12
Sollicitatiebrief persoonlijk begeleider. Dreamimages Sollicitatiebrief en cv 2 4 december 2007 23:50
Sollicitatiebrief en cv Persoonlijke begeleider B thuiszorg Dana Sollicitatiebrief en cv 1 4 januari 2007 15:11


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon