Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 6 februari 2007, 16:29
toetie toetie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 februari 2007
Berichten: 2
toetie is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief klassenassistent

Ik ben op zoek naar een leerbaan voor de functie klassenassistent.
Ik ben in NOvember begonnen met de opleiding Spw 3.
IN het verleden heb ik stage gelopen op een kinderdagverblijf, en wil nu werken met wat oudere kindjes.

Zou iemand mij willen helpen?

Betreft: Open sollicitatie klassenassistent

Geachte heer/mevrouw

Ik schrijf u deze brief omdat ik een leerbaan als klassenassistent zoek.
Op 30 November 2006 ben ik begonnen met de BBL opleiding Spw3 aan het Roc te Amsterdam.
De bedoeling is dat ik 3 of 4 dagen in de week ga werken.
Graag wil ik dit in praktijk brengen binnen u school.

Tijdens mijn stageperiode op een kinderdagverblijf heb ik veel ervaring opgedaan.
Hier werkte ik als groepleidster op de babygroep, waar ik regelmatig taken verrichte''. zoals het ontvangen van kinderen en ouders, het begeleiden en verzorgen van kinderen, het voorbereiden van maaltijden en babyvoeding, spelen, zingen,lezen, en knutselen met de kinderen, het afdekken en afruimen van de tafels, en huishoudelijke taken.''

Nu wil ik het liefst met wat oudere kindjes werken.Dit omdat ik deze kinderen kan helpen om in de maatschappij beter te kunnen functioneren.Dit wil ik o.a doen door de kinderen vaardigheden te leren waar ze zich in de maatschappij beter mee kunnen redden en door ze positief te benaderen en ze te bevestigen in wat ze goed doen i.p.v wat niet goed gaat.

Kinderen zijn spontaan, ze zeggen eerlijk wat ze ervan vinden. Je kunt al korte gesprekjes met ze voeren en dit vind ik erg belangrijk, je bouwt een band met de kinderen op.De band met de ouders vind ik ook erg belangrijk.Ik werk graag in teamverband maar vind het ook fijn om zelfstandig te werken.
Het lijkt mij een uitdaging om deze vaardigheden toe te passen binnen u bedrijf.

Voor nadere informatie tot mijn studie,persoon en ervaring verwijs ik u naar mijn Curriculum Vitae.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 6 februari 2007, 17:47
Lelle Lelle is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 februari 2007
Berichten: 2
Lelle is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief klassenassistent

Hoii!

Ik heb een paar puntjes voor je bief;
- denk er aan dat er na een punt (einde van de zin) een spatie komt voordat je een nieuwe zin begint
- probeer afkortingen te vermijden en schrijf alles voluit
- er staat in de sollicitatiebrief dat je met oudere 'kindjes' wil werken, ik zou hier 'kinderen' van maken.
- in de laatste zin staat dat je je vaardigheden wilt toepassen in 'u bedrijf' dit moet 'uw bedrijf' zijn.

Succes!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 6 februari 2007, 20:34
toetie toetie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 februari 2007
Berichten: 2
toetie is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief klassenassistent

bedankt voor u reactie..Maar is de indeling voor de rest wel goed zo?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief klassenassistent, graag commentaar erwin85 Sollicitatiebrief en cv 3 27 oktober 2007 09:23
Sollicitatiebrief voor PolitieMedewerker Erik Sollicitatiebrief en cv 4 5 oktober 2007 20:27
Sollicitatiebrief en cv Persoonlijke begeleider B thuiszorg Dana Sollicitatiebrief en cv 1 4 januari 2007 15:11
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon