Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 28 oktober 2010, 16:54
fragtor fragtor is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 19 oktober 2010
Berichten: 4
fragtor is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie Junior Inkoper

beste allemaal,
Ik werk nu in de horeca al 13 jaar laatste jaren als chef kok en wil een switch maken naar het vak(junior/assistent) inkoper. Veel mensen zien weinig raak vlaken terwijl veel van mijn functie inkoop is. En het maakt niet uit of het nu frituurvet is of kopieerpapier het spelletje blijft het zelfde prijs kwaliteit. Wie kan er helpen mijn brief te verbeteren?


Graag stel ik mij aan u voor. Ik ben xxxxxx 27 jaar en ben op dit moment werkzaam in de horeca.
Ik beschik over een afgeronde Hotelschool opleiding mbo niveau 4 manager / ondernemer.

Ik ben op zoek naar een baan buiten de horeca. Mede omdat ik de diversiteit en dynamiek mis bij mijn huidige werkgever. Ik hou van een uitdaging en beschik over een grote hoeveelheid hands on mentaliteit; niet te veel denken maar doen!

In de jaren als leidinggevende in de horeca ben ik medeverantwoordelijk voor de financiële gezondheid van het bedrijf. Een groot onderdeel hiervan is inkopen van food en non food en groot keuken in de breedste zin van het woord oa.:

• Nieuwe relaties opbouwen en onderhouden.
• Offertes aanvragen en het vergelijken hiervan.
• Bedingen van prijzen bij leveranciers.
• Het calculeren van verkoopcijfers en het terug koppelen d.m.v. omzet om zo eventuele lekkage te kunnen constateren, tussen werkelijke en theoretische inkoop.
• Het bewaken van de gestelde kwaliteit, prijs en leveringsvoorwaarden.
• Strategische inkoop voordelen behalen.
• Administratief verwerken van de inkopen.
• Opzoek gaan naar het reduceren van de inkoop kosten met de kwaliteit in gedachten houdend.

Dit is ook het onderdeel van mijn werk waar ik mij op wil gaan toespitsen en in wil groeien. Tevens wil ik mijzelf mede op het gebied van inkoop laten bijscholen, omdat inkopen heel divers en overal toepasbaar is.

Ook werd er van mij verwacht dat ik een team aanstuurde, motiveerde en zorgde dat ze meer uit zichzelf konden halen . Ik hou ervan als er een teamgeest binnen een bedrijf heerst dat we met het hele team de klus klaren en soms moet daar naast je eigen werk ook een handje voor een ander vrij zijn.

Zelf ben ik open, eerlijk, precies, betrokken bij mijn werk en klantgericht. Ik neem graag de verantwoording op me en hou van organiseren en gestructureerd werken.

Ik zal in september 2011 een hbo opleiding gaan volgen door middel van avond school.

Graag zou ik mijn sollicitatie willen mondeling toelichten. In afwachting van uw antwoord.


Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie Dierenkliniek InNoCeNt-GiRl Sollicitatiebrief en cv 6 3 augustus 2010 18:34
Open Sollicitatie Endemol (graag op- en aanmerkingen!) Girl3 Sollicitatiebrief en cv 9 23 februari 2010 22:53
Open sollicitatie verpleegkundige, graag commentaar Carola Sollicitatiebrief en cv 2 30 november 2009 11:00
Open sollicitatie verpleegkundige. Graag commentaar HvdB Sollicitatiebrief en cv 1 13 juni 2009 23:04
Feedback gevraagd open sollicitatie plotiemoos Sollicitatiebrief en cv 4 11 mei 2009 10:40


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon