Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 7 juli 2009, 16:16
iksolliciteer
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Commentaar sollicitatie wetenschappelijk medewerker

Beste mensen,

Zouden jullie misschien commentaar kunnen geven op mijn brief? Ik vind het namelijk erg moeilijk om een sollicitatiebrief te schrijven. Alvast bedankt!

Vriendelijke groeten,


Den Haag, 7 juli 2009

Betreft: sollicitatie wetenschappelijk medewerker

Geachte,

Nu ik mijn studie Sociale en Culturele Antropologie aan de Vrije Universiteit afgerond heb, ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging. Werk als wetenschappelijk onderzoeker is iets wat ik altijd al erg leuk heb gevonden. Het verdiepen en uitpluizen van data om daaruit conclusies te trekken is iets wat me erg interesseert. Tijdens mijn studie heb ik zelfstandig een onderzoek opgezet in Tanzania naar rituelen rondom leven en dood.
Als onderdeel van mijn studie heb ik ook geleerd om sociale problematiek, waaronder integratie van bevolkingsgroepen, van diverse kanten te bekijken. Onderzoek doen over jeugd en jongeren is ook iets wat me dicht aan het hart ligt. Naast dat ik jeugdleiding ben geweest voor een groep tieners, heb ik me theoretisch in de materie verdiept tijdens mijn studie Sociaal Pedagogische Hulpverlening.
Mijn opleiding en de ervaring die ik tot nu toe heb opgedaan sluiten goed aan op de functie en graag licht ik mijn motivatie nader toe in een persoonlijk gesprek.
Hoogachtend,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 8 juli 2009, 13:59
Dorien Dorien is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 13 juni 2009
Berichten: 39
Dorien is on a distinguished road
Standaard Re: commentaar sollicitatie wetenschappelijk medewerker

ik vind hem al best wel mooi. Ik ben niet heel goed in brieven dus ik zou ook zo niet weten wat je er verder aan moet doen.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 14 juli 2009, 13:43
Tips van Harry
Gast
 
Berichten: n/a
Post Re: Commentaar sollicitatie wetenschappelijk medewerker

Hallo,

Ik heb de volgende tips in je brief verwerkt. Ik hoop dat je er wat aan hebt en succes met je sollicitatie.

Den Haag, 7 juli 2009

Betreft: sollicitatie wetenschappelijk medewerker

Geachte,

Nu ik mijn studie Sociale en Culturele Antropologie aan de Vrije Universiteit afgerond heb, ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging. ---overbodige info. staat in je c.v.-----Werk als wetenschappelijk onderzoeker is iets wat ik altijd al erg leuk heb gevonden. Het verdiepen en uitpluizen van data om daaruit conclusies te trekken is iets wat me erg interesseert. ----te algemeen, geef aan waarom je een functie als wet. med. zo leuk vindt.------ Tijdens mijn studie heb ik zelfstandig een onderzoek opgezet in Tanzania naar rituelen rondom leven en dood.----waarom deze zin-----
Als onderdeel van mijn studie heb ik ook geleerd om sociale problematiek, waaronder integratie van bevolkingsgroepen, van diverse kanten te bekijken. Onderzoek doen over jeugd en jongeren is ook iets wat me dicht aan het hart ligt. Naast dat ik jeugdleiding ben geweest voor een groep tieners, heb ik me theoretisch in de materie verdiept tijdens mijn studie Sociaal Pedagogische Hulpverlening.--studie staat op je c.v.----
Mijn opleiding en de ervaring die ik tot nu toe heb opgedaan sluiten goed aan op de functie en graag licht ik mijn motivatie nader toe in een persoonlijk gesprek.------tot nog toe, spreekt twijfel uit-----
Hoogachtend,[/QUOTE] --met vriendelijke groet,----

probeer de volgende structuur aan te houden,

inleiding
waarom wil je de functie
waarom daar
waarom moeten zij jou kiezen
afsluiten


groetjes Harry
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatie medewerker informatiepunt, Graag commentaar Marije Sollicitatiebrief en cv 0 29 april 2009 11:28
Sollicitatie Juridisch Medewerker Rechtbank, graag commentaar! defreule Sollicitatiebrief en cv 4 10 december 2008 00:33
Sollicitatiebrief junior wetenschappelijk medewerker - graag commentaar Cee5 Sollicitatiebrief en cv 3 27 december 2007 14:37
sollicitatie administratief medewerker geen ervaring commentaar graag Grada Sollicitatiebrief en cv 2 26 juni 2007 15:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon