Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 24 juni 2008, 21:41
mtb mtb is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 juni 2008
Berichten: 1
mtb is on a distinguished road
Standaard sollicitatie examinator

hallo
Het is voor mij lang geleden dat ik weer een sollicitatiebrief heb geschreven en wil hem dan ook hier graag laten checken en fouten en eventuele verbeter punten:

plaats,23-06-2008


Betreft: Sollicitatie *********

Geachte ***** ******,
Afgelopen zaterdag 21-06-2008 las ik uw advertentie in de dagblad ******waarin u aan geeft op zoek te zijn naar kandidaten voor de functie *******. De omschrijving van de vacature maakt mij enthousiast om te solliciteren.

Ik werk ruim 7 jaar als service monteur bij ******, waarbij ik veel contact heb met verschillende soorten klanten. Naast het oplossen van storingen en het verrichten van onderhoud aan cv en warmwater toestellen begeleid ik nieuwe monteurs op tot onderhoudsmonteur. Daarnaast neem ik praktijk examens af, om te kijken of ze vooruit gang boeken en of klaar zijn voor het examen, van de opleiding die ze volgen.

Uit de advertentie tekst vragen jullie een persoon die de kandidaten op hun gemak kan stellen en toch een rechtvaardig oordeel kunnen geven. De omgang met mensen het opleiden en examineren vind ik het mooist onderdeel van mijn werk.

Ik hoop dat mijn sollicitatiebrief aanleiding biedt tot een vervolg in de vorm van een gesprek.

Met vriendelijke groet,
***** ** *****
Bijlage: Curriculum vitae

alvast bedankt dat jullie interesse willen tonen om hem na te kijken
Met citaat reageren
  #2  
Oud 25 juni 2008, 11:16
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: sollicitatie examinator

Ik heb je brief even bekeken en ik zou toch wat kleine wijzigingen aanbrengen. Mijn wijzigingen :

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mtb Bekijk bericht
hallo
Het is voor mij lang geleden dat ik weer een sollicitatiebrief heb geschreven en wil hem dan ook hier graag laten checken en fouten en eventuele verbeter punten:

plaats,23-06-2008


Betreft: Sollicitatie *********

Geachte ***** ******,
Afgelopen zaterdag 21-06-2008 las ik uw advertentie in de dagblad ******waarin u aan geeft op zoek te zijn naar kandidaten voor de functie *******. De omschrijving van de vacature maakt mij enthousiast om te solliciteren.

Ik werk ruim 7 jaar als service monteur bij ******, waarbij ik veel contact heb met verschillende soorten klanten. Naast het oplossen van storingen en het verrichten van onderhoud aan cv- en warmwater toestellen LEID ik nieuwe monteurs op tot onderhoudsmonteur. Daarnaast neem ik praktijkexamens af om te kijken of ze vooruitgang boeken en/of klaar zijn voor het examen, van de opleiding die ze volgen.

Uit de advertentietekst vragen jullie een persoon die de kandidaten op hun gemak kan stellen en toch een rechtvaardig oordeel KAN geven. De omgang met mensen, het opleiden en examineren vind ik het mooistE onderdeel van mijn werk.

Ik hoop dat mijn sollicitatiebrief aanleiding biedt tot een vervolg in de vorm van een gesprek.

Met vriendelijke groet,
***** ** *****
Bijlage: Curriculum vitae

alvast bedankt dat jullie interesse willen tonen om hem na te kijken
Met citaat reageren
  #3  
Oud 1 juli 2008, 14:55
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Thumbs up Re: sollicitatie examinator

En nog een paar spelfoutjes eruit:

Geachte ***** ******,
Afgelopen zaterdag 21-06-2008 las ik uw advertentie in HET dagblad ******waarin u aan geeft op zoek te zijn naar kandidaten voor de functie *******. De omschrijving van de vacature maakt mij enthousiast om te solliciteren.

Ik werk ruim 7 jaar als service monteur bij ******, waarbij ik veel contact heb met ALLERLEI klanten. Naast het oplossen van storingen en het verrichten van onderhoud aan cv- en warmwater toestellen LEID ik nieuwe monteurs op tot onderhoudsmonteur. Daarnaast neem ik praktijkexamens af om te kijken of ze vooruitgang boeken en/of klaar zijn voor het examen van de opleiding die ze volgen.

IN de advertentietekst vragen jullie een persoon die de kandidaten op hun gemak kan stellen en toch een rechtvaardig oordeel KAN geven. De omgang met mensen, het opleiden en examineren vind ik het mooistE onderdeel van mijn werk.

Ik hoop dat mijn sollicitatiebrief aanleiding GEEFT tot een vervolg in de vorm van een gesprek.

Met vriendelijke groet,
***** ** *****
Bijlage: Curriculum vitae

Verder lijkt het me een prima brief
Met citaat reageren
  #4  
Oud 1 juli 2008, 16:38
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatie examinator

Hoi,

Ik zou afsluiten met:

Ik vertrouw erop dat deze sollicitatiebrief en curriculum vitae voldoende aanleiding geven om mij uit te nodigen voor een eerste oriénterend gesprek.

Afsluiten met: "ik HOOP" komt niet sterk over en doet voorkomen alsof je van dit bedrijf afhankelijk bent.
__________________
Rens
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie Dierenkliniek InNoCeNt-GiRl Sollicitatiebrief en cv 6 3 augustus 2010 18:34
Open sollicitatie ergotherapeut Wens Sollicitatiebrief en cv 0 25 juni 2007 19:27
Open sollicitatie dierenpark Karin1983 Sollicitatiebrief en cv 2 25 juni 2007 13:54
open sollicitatie onderwijsassistent mčlanie Sollicitatiebrief en cv 2 7 maart 2007 17:26
Pakkende 1e zin open sollicitatie sterretje24 Sollicitatiebrief en cv 3 6 januari 2006 17:49


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon