Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 3 augustus 2012, 01:57
jenco jenco is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 augustus 2012
Berichten: 2
jenco is on a distinguished road
Standaard Graag feedback op mijn sollicitatiebrief als jobcoach

Bedrijf x

Persoon x

Rotterdam, 3 augustus 2012

Betreft: vacature Jobcoach


Geachte mevr,....

U zoekt een verantwoordelijke jobcoach oftewel een Supportmedewerker A en dat is exact de functie waar ik naar zoek. Met als gevolg de kriebels om mijn kwaliteiten in te kunnen zetten om cliënten te motiveren.

De afgelopen jaren heb ik bewust gekozen, om kennis te maken met diverse doelgroepen binnen de hulpverlening. Door mijn inlevingsvermogen en heel veel geduld ben ik de verschillende doelgroepen steeds beter gaan begrijpen.
Dit heeft ervoor gezorgd, dat ik mezelf wil richten op het coachen en stimuleren van cliënten naar een succesvolle toekomstperspectief en een flinke dosis zelfvertrouwen.

Mede door mijn bereidheid en doorzettingsvermogen, voel ik mij heel erg uitgedaagd om in een leuke en goede werksfeer succesvolle resultaten te behalen.

Graag zou ik u persoonlijk willen overtuigen waarom ik de geschikte kandidaat zou kunnen zijn, om binnen uw organisatie de juiste begeleiding te bieden en te zorgen voor een perfecte match binnen de geschikte netwerken.

Met vriendelijke groet,

kandidaat x
Met citaat reageren
  #2  
Oud 3 augustus 2012, 05:40
Sproetje Sproetje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 december 2011
Berichten: 11
Sproetje is on a distinguished road
Standaard

Beste Jenco,

Uit je brief haal ik wel een enthousiasme. Misschien wel iets te enthousiast want het is ook wat rommelig. Dat je kriebels krijgt, hoe goed bedoeld ook, is niet handig opgeschreven. Kijk nog eens naar wat andere voorbeelden voor een goed opgebouwde brief. Heel veel succes!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 4 augustus 2012, 00:11
jenco jenco is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 augustus 2012
Berichten: 2
jenco is on a distinguished road
Standaard Aan sproetje

Hoi,

Bedankt voor je feedback, het kan inderdaad dat het zo rommelig lijkt.
Ik wil ook zo snel mogelijk weer aan de slag dat ik hier zo chaotisch van wordt.

Verder nog op of aanmerkingen of eventuele aanpassingen?

Groetjes
Met citaat reageren
  #4  
Oud 4 augustus 2012, 05:13
Sproetje Sproetje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 december 2011
Berichten: 11
Sproetje is on a distinguished road
Standaard

Haha dat snap ik wel. Maak de zinnen korter. Hierdoor wordt het minder rommelig en kan je nog steeds je enthousiasme laten zien. Maak een betere alinea verdeling. Je kan hierbij het AIDA model volgen. Lees wat voorbeelden van anderen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jenco Bekijk bericht
Bedrijf x

Persoon x

Rotterdam, 3 augustus 2012

Betreft: vacature Jobcoach


Geachte mevr,....

U zoekt een verantwoordelijke (laat ergens in je brief terugkomen dat jij een verantwoordelijk persoon bent) jobcoach oftewel een Supportmedewerker A en dat is exact de functie waar ik naar zoek. Met als gevolg de kriebels om mijn kwaliteiten in te kunnen zetten om cliënten te motiveren. Deze zin anders formuleren...misschien iets als: ik ben een enthousiaste doorzetter die veel voldoening haalt uit het motiveren van mensen of mijn persoonlijkheid laat zich omschrijven als een verantwoordelijke, enthousiaste doorzetter die.... Daarom solliciteer ik dan ook naar deze functie....

De afgelopen jaren heb ik bewust gekozen, om kennis te maken met diverse doelgroepen binnen de hulpverlening. waarom heb je hier bewust voor gekozen en welke ervaring heb je opgedaan? Door mijn inlevingsvermogen en heel veel geduld ben ik de verschillende doelgroepen steeds beter gaan begrijpen.
Dit heeft ervoor gezorgd, dat ik mezelf wil richten op het coachen en stimuleren van cliënten naar een succesvolle toekomstperspectief en een flinke dosis zelfvertrouwen. Deze zin is te lang. Daarnaast zou ik het iets meer uitdiepen waarom je je op het coachen wilt richten. Misschien kan je een voorbeeld geven waarmee je een goed resultaat hebt behaald.

Mede door mijn bereidheid en doorzettingsvermogen, voel ik mij heel erg uitgedaagd om in een leuke en goede werksfeer succesvolle resultaten te behalen. Ik mis nog je motivatie waarom je bij dit bedrijf wilt werken.

Graag zou ik u persoonlijk willen overtuigen waarom ik de geschikte kandidaat zou kunnen zijn dit komt te onzeker over, om binnen uw organisatie de juiste begeleiding te bieden en te zorgen voor een perfecte match binnen de geschikte netwerken. Te lange zin. Sluit kort, maar krachtig af.

Met vriendelijke groet,

kandidaat x
Ik hoop dat je hier iets mee kunt. Heel veel succes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sollicitatiebrief gehandicaptenzorg, graag feedback girly Sollicitatiebrief en cv 3 19 juli 2011 11:56
Sollicitatiebrief sociaal-wetenschappelijk onderzoeker, graag feedback dorine Sollicitatiebrief en cv 2 9 september 2010 11:52
Graag feedback op mijn sollicitatiebrief martina Sollicitatiebrief en cv 1 24 augustus 2010 16:26
Sollicitatiebrief; graag zou ik tips ontvangen TLH Sollicitatiebrief en cv 1 17 augustus 2010 20:53
Graag feedback op mijn sollicitatiebrief yvonnejoziasse Sollicitatiebrief en cv 3 16 juni 2010 15:45


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon