Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 2 april 2013, 12:49
Thamara1990 Thamara1990 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 april 2013
Berichten: 1
Thamara1990 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief BBL commercieel medewerkster binnendienst, graag advies

Naam
Staat+huisnummer
Postcode + woonplaats

Woonplaats,

Betreft: Sollicitatie commercieel medewerkster binnendienst in opleiding

Geachte heer/mevrouw,

Met deze brief wil ik mij graag aan u voorstellen als kandidaat voor de vacature van commercieel medewerkster binnendienst in opleiding bij xx Momenteel zit ik in het eerste jaar van de mbo-opleiding commercieel medewerkster binnendienst aan het xx en ik zou graag mijn opleiding verder bij u volgen en afronden.

Zoals u in mijn curriculum Vitae kunt zien heb ik op de middelbare school de VMBO opleiding richting zorg en welzijn gevolgd, daarna ben ik naar het MBO gegaan en heb ik de BBL- opleiding tot verkoopmedewerkster niveau 2 gevolgd. De combinatie werken en leren is mij zeer goed bevallen. Ik zie het als een groot voordeel om de theorie direct in de praktijk te brengen.

Het beste functioneer ik in een werkomgeving waar er sprake is van duidelijk leiderschap en een heldere functieomschrijving. Binnen deze kaders ben ik in staat om op eigen initiatief een goede invulling aan de functie te geven. Zowel zelfstandig als in teamverband functioneer ik naar behoren, ook op de drukke en stressvolle momenten.

Hiermee hoop ik uw belangstelling gewekt te hebben en ik licht dan ook graag mijn CV en motivatie toe in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groeten,


GEEN DUIDELIJKE FUNCTIEOMSCHRIJVING OP DE SITE TE VINDEN, IK WEET DAT ER EEN VACATURE IS MAAR IK WEET NIET WAT HET BEDRIJF VERDER VERWACHT
Met citaat reageren
  #2  
Oud 2 april 2013, 15:46
Mrcash Mrcash is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 21 september 2012
Berichten: 3
Mrcash is on a distinguished road
Standaard Hi,

Beste,

Probeer anders, even telefonisch contact op te leggen met het bedrijf.
Laat zien dat je erg gemotiveerd bent en probeer meer informatie in te winnen van het desbetreffende bedrijf..

Succes!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 2 april 2013, 19:08
MSI MSI is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 28 maart 2013
Berichten: 4
MSI is on a distinguished road
Standaard

Beste Thamara,

Je schrijft in je brief het volgende:
"Zowel zelfstandig als in teamverband functioneer ik naar behoren, ook op de drukke en stressvolle momenten."

Waaruit blijkt dat jij dit kunt? Heb je dit geleerd tijdens de opleiding of met stages?

Groetjess
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief commercieel administratief medewerkster, maak ik kans? BB75 Sollicitatiebrief en cv 6 31 oktober 2012 22:16
Sollicitatiebrief Administratief medewerkster, graag feedback Lian Sollicitatiebrief en cv 3 6 februari 2011 18:06
sollicitatiebrief Medewerk(st)er Secretariaat, graag hulp annazon Sollicitatiebrief en cv 2 23 november 2009 20:50
Sollicitatie BBL Niveau 3, Binnendienst. Graag even reageren babiikellyy Sollicitatiebrief en cv 1 22 juni 2009 12:42


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon