Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 18 juni 2009, 03:18
Mireille Mireille is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 18 juni 2009
Berichten: 2
Mireille is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief agogisch medewerker. Graag feedback!

Hallo,

Zojuist een sollicitatiebrief geschreven. Was nog een hele klus! Het gaat over een functie voor een vacature die nog niet officieel geplaatst is. Via via ben ik bij de vacature terecht gekomen en afgelopen maandag ben ik bij de stichting gaan kijken. De leidinggevende weet dat ik haar een brief ga schrijven.

Ik hoop dat jullie nog feedback voor mij hebben! Alvast bedankt

Groeten Mireille

Amsterdam, 16 juni 2009

Betreft: Sollicitatie agogisch medewerker


Geachte mevrouw …,


Na mijn bezoek van afgelopen maandag aan uw stichting …., ben ik nog enthousiaster geworden dan ik al was. Ik zou dan ook graag willen solliciteren naar de functie van agogisch medewerker.

Het viel mij op dat de kinderen bij uw stichting ‘kind’ kunnen zijn, iets wat ik erg belangrijk vind. Wat mij aanspreekt aan ….., is de laagdrempeligheid en de positieve benadering naar de kinderen. De methodiek en aandachtspunten zoals beschreven op uw website, maken mij gemotiveerd en enthousiast. Ik deel uw mening dat samen spelen, delen en elkaar helpen een belangrijke rol spelen in de ontwikkeling van een kind. Tijdens mijn bezoek heb ik een prettige en ongedwongen sfeer ervaren. Ik zou hier graag mijn bijdrage aan leveren.

Momenteel ben ik werkzaam als begeleidster op een woonvoorziening voor (jong) volwassenen met een licht verstandelijke beperking en complex gedrag. Hier ben ik verantwoordelijk voor de begeleiding aan de cliënten en het opstellen- en de uitvoering van de begeleidingsplannen. Daarnaast heb ik zojuist het derde studiejaar van de deeltijd opleiding social work afgerond en sta ik aan de beginfase van mijn afstuderen.

Ik ben betrokken en flexibel. Zelfstandig werken gaat mij erg goed af, maar ook het samenwerken in een team vind ik prettig. Ik durf dan ook te zeggen dat ik een loyale en betrouwbare collega ben. Ik ben stressbestendig en pas me makkelijk aan in onverwachte situaties.

Met mijn positieve en gemotiveerde instelling denk ik geschikt te zijn om een functie binnen uw team te vervullen. Graag licht ik dan ook mijn brief en c.v. in een persoonlijk gesprek aan u toe.


Met vriendelijke groet,


Mireille de Wit

Bijlage: cv
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief medewerker klantenservice, graag commentaar baanzoeker Sollicitatiebrief en cv 0 2 maart 2009 23:25
interne sollicitatie pedagogisch medewerker A, graag feedback en advies sannelba Sollicitatiebrief en cv 5 9 december 2008 15:01
sollicitatiebrief pedagogische medewerker HBO, heel graag feedback! Ann1983 Sollicitatiebrief en cv 1 10 juni 2007 20:23
Sollicitatiebrief verkoopmedewerker computerwinkel: graag feedback Sergio Sollicitatiebrief en cv 4 11 maart 2007 15:04


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon