Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 4 juni 2009, 12:26
Verwijderd acccount
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Interne sollicitatie binnen hetzelfde team. Wie zou mijn brief willen nakijken?

Hallo,

Ik ga reageren op een interne vacature binnen hetzelfde team.
De vacature heb ik in mijn mailbox ontvangen van de desbetreffende manager.
Het leek mij daarom niet verstandig om in de brief te vermelden waar ik de vacature heb gezien.

Dit is de brief....

xxxxxx
Afdeling: xxxxteam
xxxxxxx xxxxxxxxx

xxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxx

Tel: xxxxxxx
E mail: xxxxxxxx


xxxxxxxxx, 4 juni 2009

Onderwerp: sollicitatie PDA Helpdesk medewerker.


Geachte xxxxxxxxx,

Sinds september 2008 ben ik werkzaam binnen xxxxxx bij het xxxxxxteam,
en naar alle tevredenheid kan ik zeggen. De professionele manier van werken wordt gecombineerd met een prettige sfeer en dat zorgt ervoor dat ik mij iedere werkdag weer op mijn plek voel binnen het xxxxteam.

Ik zag de vacature voor een PDA Helpdesk medewerker en had meteen het gevoel dat die vacature voor mij de perfecte volgende stap in mijn carričre is.
In mijn huidige werk heb ik gemerkt dat de afwisseling, de drukte en het maken van analyses, zoals het oplossen van probleemmutaties mij veel voldoening geeft en dat ik daar zeer goed in ben.
Omdat deze functie voor een belangrijk deel uit aanspreekpunt, analyses en een afwisselend takenpakket bestaat herken ik mijzelf volledig in de medewerker waar u naar vraagt en denk ik dat deze baan heel goed aansluit bij mijn kennis en kunde.
Ik kan mij goed voorstellen dat het werk als PDA Helpdesk medewerker een drukke baan is waarbij je soms ook buiten kantoortijden als aanspreekpunt fungeert, dit is geen probleem voor mij.

In de jaren dat ik nu voor xxxxxxxxxxx werkzaam ben, beschik ik over relevante kennis en over de eigenschappen die u in een medewerker zoekt.
Hoewel ik niet over de kennis van WFM beschik ben ik wel bereid om waar nodig scholing te volgen.

Ik hoop van harte dat mijn sollicitatie uw interesse gewekt heeft en uiteraard zie ik er naar uit om mijn sollicitatie mondeling toe te lichten.

Hoogachtend,

xxxxxx
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Interne sollicitatiebrief schrijven voor functie binnen hetzelfde team Verwijderd acccount Sollicitatiebrief en cv 2 4 juni 2009 12:29
Wie wilt mijn brief nakijken het is een sollicitatie naar een bbl plaats Femmetje Sollicitatiebrief en cv 0 26 maart 2009 11:27
Open sollicitatie medische administratie diana Sollicitatiebrief en cv 7 3 december 2008 12:38
Wie wil mijn interne sollicitatiebrief nakijken Semmy Sollicitatiebrief en cv 1 27 augustus 2006 01:04


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon