Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 6 oktober 2009, 18:49
Samanthaa Samanthaa is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2009
Berichten: 2
Samanthaa is on a distinguished road
Smile Open sollicitatie bbl leertraject

Hallo,

Met veel moeite heb ik mijn eerste motivatiebrief geschreven.Ik zou graag willen weten welke puntjes ik het beste zou kunnen veranderen.

NAAM
ADRES
POSTCODE WOONPLAATS

BEDRIJF
ADRES
POSTCODE WOONPLAATS

Breda, 6 Oktober 2009

Betreft: Sollicitatie BBL leertraject


Geachte Meneer/Mevrouw,

Met veel enthousiasme heb ik gelezen op de website xx.nl dat u ook BBL leertrajecten verzorgd.
Daar zou ik graag voor in aanmerking willen komen, omdat ik van mening ben dat ik perfect bij uw bedrijf zou passen.

Mijn naam is ... en ik ben woonachtig in .. .
Op het moment werk ik bij het Kruidvat waar ik werkzaam ben als verkoopmedewerkster/assistent drogist.
Maar mijn ambities hebben altijd al meer in de sector welzijn gelegen.
Door mezelf wat meer te oriënteren in diverse richtingen en opleidingen kwam ik tot
de conclusie dat de opleiding Medewerker maatschappelijke zorg was waar ik naar op zoek was.
Toen ben ik gaan zoeken naar een leuk en leerzaam bedrijf waar ik mezelf mee kan relateren dat was dus het geval
bij uw bedrijf.

De visie van het .. sprak mij enorm aan en ik kon mezelf daar in terug vinden.
Vooral het stimuleren van normaal mogelijk mee participeren in de sameleving ondanks een handicap vind ik zeer belangerijk.

Als u voor mij kiest krijgt u een enthousiaste werknemer die leergierig is, inlevingsvermogen heeft, een positieve en open kijk heeft
op het leven maar ook creatief en probleemoplossend kan werken zowel in teamverband als zelfstandig.

Graag zou ik de gelegenheid willen krijgen om mijn motivatie en visie persoonlijk toe te lichten in een gesprek.

Met vriendelijke groeten,

xx xx
Met citaat reageren
  #2  
Oud 6 oktober 2009, 23:44
Maatschappelijk werker Maatschappelijk werker is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2009
Berichten: 4
Maatschappelijk werker is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatie bbl leertraject.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Samanthaa Bekijk bericht
Hallo,

Met veel moeite heb ik mijn eerste motivatiebrief geschreven.Ik zou graag willen weten welke puntjes ik het beste zou kunnen veranderen.

NAAM
ADRES
POSTCODE WOONPLAATS

BEDRIJF
ADRES
POSTCODE WOONPLAATS

Breda, 6 Oktober 2009

Betreft: Sollicitatie BBL leertraject


Geachte Meneer/Mevrouw,

Met veel enthousiasme heb ik gelezen op de website xx.nl dat u ook BBL leertrajecten verzorgd.
Daar zou ik graag voor in aanmerking willen komen, omdat ik van mening ben dat ik perfect bij uw bedrijf zou passen.

Mijn naam is ... en ik ben woonachtig in .. . (staat dit niet al vermeld in je cv die je meestuurt?)
Op het moment werk ik bij het Kruidvat waar ik werkzaam ben als verkoopmedewerkster/assistent drogist, maar mijn ambities hebben altijd al meer in de sector welzijn gelegen. (waarom, leg dit uit?)
Door mezelf wat meer te oriënteren in diverse richtingen en opleidingen kwam ik tot de conclusie dat de opleiding Medewerker maatschappelijke zorg was waar ik naar op zoek was.
Toen ben ik gaan zoeken naar een leuk en leerzaam bedrijf waar ik mezelf mee kan relateren dat was dus het geval bij uw bedrijf.

De visie van het .. sprak mij enorm aan en ik kon mezelf daar in terug vinden.
Vooral het stimuleren van normaal mogelijk mee participeren in de sameleving ondanks een handicap vind ik zeer belangerijk.

Als u voor mij kiest krijgt u een enthousiaste werknemer die leergierig is, inlevingsvermogen heeft, een positieve en open kijk heeft
op het leven maar ook creatief en probleemoplossend kan werken zowel in teamverband als zelfstandig. (probeer hier nog wat meer punten over jezelf te vermelden die specifiek aansluiten bij het bedrijf)

Graag zou ik de gelegenheid willen krijgen om mijn motivatie en visie persoonlijk toe te lichten in een gesprek.

Met vriendelijke groeten,

xx xx
Hoi Samantha, duidelijke brief!
Heb in je brief een aantal punten beschreven die volgens mij anders kunnen.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 7 oktober 2009, 02:05
sarah1979 sarah1979 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 29 september 2009
Berichten: 4
sarah1979 is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatie bbl leertraject.

Hier nog een aanvulling
Groetjes, Sarah

Met veel enthousiasme heb ik gelezen op de website xx.nl dat u ook BBL leertrajecten verzorgt.
"Verzorgt" is in deze zin de persoonsvorm en moet daarom met een "t".
Met citaat reageren
  #4  
Oud 7 oktober 2009, 17:45
Tiramisu Tiramisu is offline
Lid
 
Geregistreerd: 21 juni 2007
Berichten: 15
Tiramisu is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatie bbl leertraject

Vooral het stimuleren van normaal mogelijk mee participeren in de sameleving (ik zou hiervan maken: samenleving) ondanks een handicap vind ik zeer belangerijk (hier zou ik [I]belangrijk neerzetten; e weglaten).

Als u voor mij kiest krijgt (voor deze zin zou ik tussen: kiest, krijgt).
Met citaat reageren
  #5  
Oud 7 oktober 2009, 20:43
Samanthaa Samanthaa is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2009
Berichten: 2
Samanthaa is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatie bbl leertraject

Hallo,

Heel erg bedankt voor jullie reacties! Hier heb ik echt wat aan gehad
nu maar hopen dat het goed genoeg is voor een gesprek

Groetjes
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie naar andere functie in de zorg, wie helpt mij aub!! Miem Sollicitatiebrief en cv 3 15 juli 2014 16:16
Open sollicitatie verpleegkundige. Graag commentaar HvdB Sollicitatiebrief en cv 1 13 juni 2009 23:04
Feedback gevraagd open sollicitatie plotiemoos Sollicitatiebrief en cv 4 11 mei 2009 10:40
open sollicitatie onderwijsassistent mèlanie Sollicitatiebrief en cv 2 7 maart 2007 17:26
Open sollicitatie startende/ junior reisadviseuse Grada Sollicitatiebrief en cv 2 8 februari 2007 14:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon