Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 27 september 2011, 14:18
den123 den123 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 september 2011
Berichten: 1
den123 is on a distinguished road
Standaard Geen uitdaging meer in salesfunctie. Hoe verder?

Ik werk binnen een grote organisatie in een salesfunctie, ik ben jong begonnen en doe deze baan al enige tijd, 5 jaar. Ik heb successen gehaald in deze functie en heb goed contact gehad met klanten, bedrijven enz...op dit moment vind ik de inhoud van mijn job niet meer leuk, zelfde gesprekken , zelfde handelingen dagelijks, geen uitdaging meer om nieuwe successen te maken. Ik ben zelf gaan twijfelen of ik niet naar een ander bedrijf ga om iets nieuws te verkopen, alleen ik heb geen zin om onderaan de ladder te beginnen en voor een iets hogere functie kom ik weer net werkervaring tekort omdat ik nog vrij jong ben. Ik kan intern solliciteren naar een nieuwe functie binnen een een nieuwe afdeling met meer verantwoording en een nieuwe klantenpakket, dit zou voor mij werk zijn voor 3 jaar met nieuwe uitdaging.

Ik weet het alleen niet, ga ik weg en kies ik voor iets nieuws , of ga ik intern door en doe ik werkervaring op in iets nieuws en kan ik de tijd even vergeten en daarna doorgaan op de arbeidsmarkt met meer body en gewicht in mijn functie.

Wat zouden jullie doen om de plussen en minnen af te strepen en te kiezen.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 september 2011, 15:46
Hassan
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Je kunt zelf een lijst opstellen met + en - van ieder aspect en vervolgens een keuze maken. Wij hebben verder geen inzicht in je persoonlijkheid, het bedrijf, de bedrijfstak, de producten, je vooropleiding, je ambities enzovoorts.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 27 september 2011, 16:43
cealis cealis is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 januari 2011
Berichten: 143
cealis is on a distinguished road
Standaard

Zou ook kunnen werken met cijfers van 1 t/m 5 of iets dergelijks. waarbij 1 het minst belangrijk is en 5 heel belangrijk. Op die manier wordt de keuze dan denk ik iets makkelijker.
Vindt je baanzekerheid bijv. heel belangrijk of juist niet. Als je bij nieuwe werkgever minder verdient wat van invloed heeft dat op je keuze. Hetzelfde geldt voor carrieremogelijkheden.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help ik vind mijn werk niet meer leuk! Linlin Loopbaanvragen 21 31 december 2012 20:52
Verder met verloskunde of iets anders? Hoe kom ik daar achter? MJR Loopbaanvragen 4 17 juni 2010 12:34
Hoe nu verder? Tutje Loopbaanvragen 2 10 december 2009 16:00
Hoe nu verder? SJU Loopbaanvragen 7 16 juli 2008 19:28
Ik heb geen idee hoe ik verder moet Roque Santa Cruz Loopbaanvragen 5 5 december 2006 20:54


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon